Ryktas att

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Som ni vet mina kära så får supportärenden och dylikt inte diskuteras på forumet. Som Keyser sa så går det utmärkt att kontakta Gaffel eller Steph om man har problem, frågor eller klagomål som rör dessa saker.

Det snabbar tyvärr inte på processen (snarare tvärtom), om ämnet far iväg på forumet och det gör det svårare att hålla koll på ärendet.

Rykten var det ja :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att UC är tillbaka ifrån V5 :confused:

Så ska de göra en UC som där återstår att se :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att UC gått ut i krig mot Stribe.
Ryktas att SSR är fega och tittar på.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ägget timar som en kossa 16 timmar mellan rensen o T-Train ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Speciellt när äcklet som ger bort kontot inte ens varit aktiv senaste veckan.

Externa är ingen plats att diskutera detta, men för din infomation var jag vaken i princip varje natt och FARMADE på kontot.

Sen att han fick sköta de roliga som att adla är väl inte mitt fel eller? - Dessutom utan farmning hade inte kontot varit där de är idag.
 

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Externa är ingen plats att diskutera detta, men för din infomation var jag vaken i princip varje natt och FARMADE på kontot.

Sen att han fick sköta de roliga som att adla är väl inte mitt fel eller? - Dessutom utan farmning hade inte kontot varit där de är idag.

Men att du hoppar in som CO och sedan tar kontot från ägaren visar ju hur patetisk du är.
 

DeletedUser

Guest
Låter supporten sköta det. vidare diskussioner kan ju tas med mig ingame, Nej juste lirar inte längre ^^,
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är coolt att ta byar under natten för det visar att man satsar allt för ett skitspel :D
 
Topp