ICA och SuSa

DeletedUser

Guest
Visst är det så, lite suspekt i detta fall då 4 olika personer verkar ha haft lösen till ett konto O_O
Hur som helst så händer såna här saker hela tiden och ingen är bättre än den andre så tjafsa inte om såna här småsaker nu! Kriga istället!!

Jag ger lösen till Andre, som hittat ny spelare, han ger lösen vidare till ledning för att dom ska se till att ny spelare får lösen, ny spelare får lösen...inget suspekt där.

slut.

Kriga nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag ger lösen till Andre, som hittat ny spelare, han ger lösen vidare till ledning för att dom ska se till att ny spelare får lösen, ny spelare får lösen...inget suspekt där.

slut.

Kriga nu ;)

Jag ska inte tjata om detta mer än att jag missuppfattade eller tolkade fel och enligt min tolkning (som var fel) så verkade det hela lite suspekt...:confused:
Men all respekt till dig som går in här och talar om hur det ligger till :awsm:
Kriga kriga kriga.....
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 23
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 143,114
Sida 2: 189,631
Skillnad: 46,517

chart


Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 44
Skillnad: 19

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 227,831
Sida 2: 369,764
Skillnad: 141,933

chart
 

DeletedUser

Guest
Ta reda på fakta innan du öppnar foderluckan....

Ps: som man bäddar får man ligga . :)

Visa ord från manen som är lika stamlojal som en peruansk gräshoppa på "springbreak" i gobiöknen. Med dig i stammen behöver man inga fiender.

Spännande situation.. då reglerna klart och tydligt säger: •Att ha kännedom om, spara eller efterfråga lösenord till andra konton på världar du spelar på, är 100% förbjudet.
Vilket då borde innebära att det är ok att ge bort konton till spelare som inte spelar på denna världen ;)

I övrigt så är det kul att se att kriget jämnar ut sig lite och jag kan tänka mig att offra mit MedMera kort för ett dito av ICA kvalitet bara för att få se SuSa sjunka likt Titanic.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 28
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 158,483
Sida 2: 225,868
Skillnad: 67,385

chart

Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 54
Skillnad: 29

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 231,686
Sida 2: 448,536
Skillnad: 216,850

chart
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Visa ord från manen som är lika stamlojal som en peruansk gräshoppa på "springbreak" i gobiöknen. Med dig i stammen behöver man inga fiender.


Vilket då borde innebära att det är ok att ge bort konton till spelare som inte spelar på denna världen ;)

I övrigt så är det kul att se att kriget jämnar ut sig lite och jag kan tänka mig att offra mit MedMera kort för ett dito av ICA kvalitet bara för att få se SuSa sjunka likt Titanic.


hu? Fattar inte ett ord om vad du skriver? Du stavar ju som en kratta. ;)
 

DeletedUser

Guest
hu? Fattar inte ett ord om vad du skriver? Du stavar ju som en kratta. ;)

Kanske läge att skaffa en tolk då? Tror knappast jag behöver förtydliga min poäng mer. Du är och förblir en go lite stamhoppare.

I övrigt ryktas det att ICA stärker sig med lite nytt blod.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
trodde du skulle fortsätta även fast ett konto inte gick att rädda. Ja hoppas på ett spännande krig och att det inte blir fler interna problem i ica nu.

Nah, jag följde bara vad jag och mina co-spelare kom fram till att göra med kontot. Annars hade jag fortsatt, ja. Även om utgången ungefär hade varit densamma oavsett om jag spelat aktivt eller inte :p Formen är inte direkt densamma som i kriget emot DSA där 10/10 tåg snipades ett tag.. Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk.

Lycka till båda parter, håller dock lite extra på ICA då jag aldrig varit fan av barbaradling ^_^
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Nah, jag följde bara vad jag och mina co-spelare kom fram till att göra med kontot. Annars hade jag fortsatt, ja. Även om utgången ungefär hade varit densamma oavsett om jag spelat aktivt eller inte :p Formen är inte direkt densamma som i kriget emot DSA där 10/10 tåg snipades ett tag.. Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk.

Lycka till båda parter, håller dock lite extra på ICA då jag aldrig varit fan av barbaradling ^_^

Du rockade inte oss i DSA dock ;)
Kul att ICA har hittat ett fint script idag :)

KRIGA PÅ NU KILLAR och TJEJER! :):):)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske läge att skaffa en tolk då? Tror knappast jag behöver förtydliga min poäng mer. Du är och förblir en go lite stamhoppare.

I övrigt ryktas det att ICA stärker sig med lite nytt blod.


tolk ? Får väll hitta en 3 åring som kan översätta , Men 3 åringen har nog bättre svenska ;) Så du får helt enkelt träna på att skriva svenska :)


Jasså ica stärker sig.? Är de igenom att adla bb.byar på 3 k??, för vilken satsning det är iså fall :)
 

DeletedUser

Guest
tolk ? Får väll hitta en 3 åring som kan översätta , Men 3 åringen har nog bättre svenska ;) Så du får helt enkelt träna på att skriva svenska :)


Jasså ica stärker sig.? Är de igenom att adla bb.byar på 3 k??, för vilken satsning det är iså fall :)

Sluta kasta sten i glashus gällande stavning nu. Om jag inte har helt fel heter det "väl" och inte "väll". Man brukar också ha liten bokstav efter kommatecken och inte stor bokstav. Det låter bättre om du skriver "kan nog bättre svenska." istället för "har nog bättre svenska."
Jaja nog om struntprat nu! =)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta kasta sten i glashus gällande stavning nu. Om jag inte har helt fel heter det "väl" och inte "väll". Man brukar också ha liten bokstav efter kommatecken och inte stor bokstav. Det låter bättre om du skriver "kan nog bättre svenska." istället för "har nog bättre svenska."
Jaja nog om struntprat nu! =)


Skall någon smutskasta mig eller kränka ned mig eller kalla mig massa saker tycker jag i alla fall man skall kunna snacka så man förstår, istället för babyspråket. Jag har problem med " skrivförmågan" pga en sjukdom. Men jag gör mig förstådd? Till visso från andra ;)

men nog med det. Vi tar de på slagfältet istället :)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Skall någon smutskasta mig eller kränka ned mig eller kalla mig massa saker tycker jag i alla fall man skall kunna snacka så man förstår, istället för babyspråket. Jag har problem med " skrivförmågan" pga en sjukdom. Men jag gör mig förstådd? Till visso från andra ;)

men nog med det. Vi tar de på slagfältet istället :)

Inte för att vara sån men att klaga på andras sätt att skriva på om man själv har problem med skrivförmågan är ju som att gå rakt in i en dörr.

Sen vet jag att du bara trollar med fienderna som vanligt :*
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Skall någon smutskasta mig eller kränka ned mig eller kalla mig massa saker tycker jag i alla fall man skall kunna snacka så man förstår, istället för babyspråket. Jag har problem med " skrivförmågan" pga en sjukdom. Men jag gör mig förstådd? Till visso från andra ;)

men nog med det. Vi tar de på slagfältet istället :)

För det första är det inte smutskastning när det är fakta? För det andra så har du groteskt dålig svenska själv och ska verkligen inte yttra dig gentemot andras förmåga att uttrycka sig inom svenska skriftspråket.

Om du då hackar på andra när du tycker dem skriver som krattor vad tror du inte folk tycker om dig när du skriver ännu mer åt h*lvete? Någonsin hört uttrycket "ibland är det bäst att hålla k*ft", eller "kasta inte sten i glashus" det passar ypperligt in i denna situationen.


OnT: Stats!


Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: ICA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 13
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 199,231
Sida 2: 122,349
Skillnad: 76,882

chart

Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: ICA

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48
Sida 2: 31
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 401,843
Sida 2: 290,166
Skillnad: 111,677

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag vet inte när kgiet började men jag gissar...

Sen krigsstart(vad jag tror e krigsstart):
Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: 30/01/2012 00:00:00till18/02/2012 10:30:32

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 585
Sida 2: 1,063
Skillnad: 478

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 281
Sida 2: 781
Skillnad: 500

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,773,076
Sida 2: 9,153,631
Skillnad: 4,380,555

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,523,309
Sida 2: 6,935,267
Skillnad: 4,411,958

chart
 
Topp