ICA och SuSa

DeletedUser

Guest
Stats

Sida 1:
Stammar: SuSa
Spelare: Bjööööörn
Sida 2:
Stammar: ICA
Spelare: Booze

Timeframe: 28/01/2012 22:00:00till09/02/2012 08:36:37

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 545
Sida 2: 144
Skillnad: 401

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,871,870
Sida 2: 1,270,938
Skillnad: 3,600,932

chart

Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: ICA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37
Sida 2: 18
Skillnad: 19

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 334,315
Sida 2: 165,596
Skillnad: 168,719

chart
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Börjar jämna till sig lite nu.... :)

Sida 1:
Stammar: SuSa
Spelare: Bjööööörn
Sida 2:
Stammar: ICA
Spelare: Booze

Timeframe: Förra månaden

Sida 1: 624
Sida 2: 183
Skillnad: 441

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,600,430
Sida 2: 1,616,373
Skillnad: 3,984,057

chart



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sida 1:
Stammar: SuSa
Spelare: Bjööööörn
Sida 2:
Stammar: ICA
Spelare: Booze

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 65
Sida 2: 32
Skillnad: 33

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 602,577
Sida 2: 290,137
Skillnad: 312,440

chart
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 33
Skillnad: 20

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 118,399
Sida 2: 285,403
Skillnad: 167,004

chart

Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 65
Skillnad: 27

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 342,652
Sida 2: 569,304
Skillnad: 226,652

chart


scaled.php
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
utklassningen fortsätter som synes.

Utklassning kan jag ju inte kalla det precis då ni sitter på 50 miljoner mer poäng och ca 5100 mer byar + spioneri och sabotage (Läs: Thallberg, Hackning av konto för att fiska information och sedan satt kontot på borttagning). Snarare så ser statistiken ut som den borde med detta övertag.

Men ni kämpar på bra och jag tycker vi också gör det. Sen att du kommer med en så spydig kommentar visa bara hur du ser på det hela ur ett omoget perspektiv som försöker provocera. =)


Härligt krig till resten av SuSa exkluderat herr it dont spray it say !
 

DeletedUser

Guest
Utklassning kan jag ju inte kalla det precis då ni sitter på 50 miljoner mer poäng och ca 5100 mer byar + spioneri och sabotage (Läs: Thallberg, Hackning av konto för att fiska information och sedan satt kontot på borttagning). Snarare så ser statistiken ut som den borde med detta övertag.

Men ni kämpar på bra och jag tycker vi också gör det. Sen att du kommer med en så spydig kommentar visa bara hur du ser på det hela ur ett omoget perspektiv som försöker provocera. =)


Härligt krig till resten av SuSa exkluderat herr it dont spray it say !

Tycker också att det är en härlig match....avskyr sk, slaktkrig.
Känns som att vi tar två byar och ni kontrar med en just nu.............jag har hittills inga "lätta" byar vilket är kul bortsett från TVdosa :)
Thallberg lät intressant, vad hände där? Fick ett kufiskt PM från det kontot som jag inte riktigt förstod.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Tycker också att det är en härlig match....avskyr sk, slaktkrig.
Känns som att vi tar två byar och ni kontrar med en just nu.............jag har hittills inga "lätta" byar vilket är kul bortsett från TVdosa :)
Thallberg lät intressant, vad hände där? Fick ett kufiskt PM från det kontot som jag inte riktigt förstod.

Upskattar kommentarer som detta! Det gör att man fortfarande har hopp för TW spelare och att inte forumet tas över av respektlösa individer med attityd problem, thumbs up!

4 Personer hade tillgång till kontots lösenord, Andrejensen (Le spy), Jag (ledare), nya och gamla thallberg. Tyvärr hann vi inte få tag på gamla thallberg eftersom mailet hade ändrats så kontot han gråa sig innan vi hann rädda det. Enligt Big Fudge som hade kontakt med gamla Thallberg var det inte han som ändrat mail osv. och den nya thallberg vart förbannad, så vår slutstats är andrejensen och kommer fortsätta vara det tills vi har blivit överbevisade.
 

DeletedUser

Guest
Ledsen att jag ställd till det.

Förstår inte varför lösen inte fungerar, då jag har hatt samma lösen sedan jag började V1.

E-post är inte ändrat, men det står på min gamla epost adress som varit inaktiv sedan 2008, så det går inte att återställa lösen.
André har inte ändrat något här.

Jag har informerat båda Andre och Big Fudge om detta, men tyvärr han dom inte att kommentera detta innan det blev en grej.

Ja, Andre bytar sida som vinden blåser, men han har inte hackat kontot, och tyvärr får vi acceptera att kontot inte kommer kunde spelas då jag inte kan få återställd lösen och kontot därför får tas bort.

Får hitta på nytt nick när jag får tid att spela igen.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Upskattar kommentarer som detta! Det gör att man fortfarande har hopp för TW spelare och att inte forumet tas över av respektlösa individer med attityd problem, thumbs up!

4 Personer hade tillgång till kontots lösenord, Andrejensen (Le spy), Jag (ledare), nya och gamla thallberg. Tyvärr hann vi inte få tag på gamla thallberg eftersom mailet hade ändrats så kontot han gråa sig innan vi hann rädda det. Enligt Big Fudge som hade kontakt med gamla Thallberg var det inte han som ändrat mail osv. och den nya thallberg vart förbannad, så vår slutstats är andrejensen och kommer fortsätta vara det tills vi har blivit överbevisade.

Spännande situation.. då reglerna klart och tydligt säger: •Att ha kännedom om, spara eller efterfråga lösenord till andra konton på världar du spelar på, är 100% förbjudet.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Spännande situation.. då reglerna klart och tydligt säger: •Att ha kännedom om, spara eller efterfråga lösenord till andra konton på världar du spelar på, är 100% förbjudet.

In that case, så är ni i SuSa lika goda kålsupare. Eftersom man, så fort man ger bort ett konto, bryter emot ovanstående regel. Så nu ska Tussen absolut inte yttra sig. Då kan man lika gärna dra ticket emot hela SuSas ledning då ni gett bort konton till höger och vänster. ;)

Intressant krig att följa för övrigt, ska bli skoj att se om ICA kan vända detta :)
 

DeletedUser

Guest
In that case, så är ni i SuSa lika goda kålsupare. Eftersom man, så fort man ger bort ett konto, bryter emot ovanstående regel. Så nu ska Tussen absolut inte yttra sig. Då kan man lika gärna dra ticket emot hela SuSas ledning då ni gett bort konton till höger och vänster. ;)

Visst är det så, lite suspekt i detta fall då 4 olika personer verkar ha haft lösen till ett konto O_O
Hur som helst så händer såna här saker hela tiden och ingen är bättre än den andre så tjafsa inte om såna här småsaker nu! Kriga istället!!
 

DeletedUser

Guest
In that case, så är ni i SuSa lika goda kålsupare. Eftersom man, så fort man ger bort ett konto, bryter emot ovanstående regel. Så nu ska Tussen absolut inte yttra sig. Då kan man lika gärna dra ticket emot hela SuSas ledning då ni gett bort konton till höger och vänster. ;)

Intressant krig att följa för övrigt, ska bli skoj att se om ICA kan vända detta :)

trodde du skulle fortsätta även fast ett konto inte gick att rädda. Ja hoppas på ett spännande krig och att det inte blir fler interna problem i ica nu.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Upskattar kommentarer som detta! Det gör att man fortfarande har hopp för TW spelare och att inte forumet tas över av respektlösa individer med attityd problem, thumbs up!

4 Personer hade tillgång till kontots lösenord, Andrejensen (Le spy), Jag (ledare), nya och gamla thallberg. Tyvärr hann vi inte få tag på gamla thallberg eftersom mailet hade ändrats så kontot han gråa sig innan vi hann rädda det. Enligt Big Fudge som hade kontakt med gamla Thallberg var det inte han som ändrat mail osv. och den nya thallberg vart förbannad, så vår slutstats är andrejensen och kommer fortsätta vara det tills vi har blivit överbevisade.





Ta reda på fakta innan du öppnar foderluckan....

Ps: som man bäddar får man ligga . :)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Visst är det så, lite suspekt i detta fall då 4 olika personer verkar ha haft lösen till ett konto O_O
Hur som helst så händer såna här saker hela tiden och ingen är bättre än den andre så tjafsa inte om såna här småsaker nu! Kriga istället!!

Självklart trodde alla inblandade att kontots lösenord skulle ändras direkt och som jag skriver ovan så visste jag inte det var samma lösen förrän nya thallberg skrev till mig att han inte kunde logga in. =)
 

DeletedUser

Guest
Självklart trodde alla inblandade att kontots lösenord skulle ändras direkt och som jag skriver ovan så visste jag inte det var samma lösen förrän nya thallberg skrev till mig att han inte kunde logga in. =)

Ok! då vet vi........och nu........KRIGA :)
 
Topp