Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att det blev ett jämnt krig på denna världen och det var det som det skiljde mest i från början i poäng procent räknat.
jag tänker då på¨susa pakten mot dsa och sedan susa mot out,
 

DeletedUser

Guest
.

Ryktas att jag bara menade att han kommer kanske få ink senare av andra susa? vad har jag gjort nu Lukas? tror du han får ink direkt eller vad..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att efter att vad man fått höra idag så lutar det åt att jag liksom andra på denna värld byter sida...
Det ryktas att i mitt fall betyder detta att jag numer lägger min röst på och håller mina tummar för SuSa istället för ICA
Det ryktas att jag har öron åt alla håll och kanter och om de nya spelarna är lika bra på att kriga som de är på att tala om hur bra de är så har inte SuSa en chans... men jag tvivlar :thinking:
Det ryktas att jag numer säger Go SuSa Go
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Det ryktas att även jag hejar på SuSa!
Go massinvite!
Go mergers!
Go gangers!

Hade ni inte haft holmaren/matte och kara hade ni inte haft en chans
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att holaren och matte oavsätt är med i SuSa, vem vet hur det hade sett utan dem, förmodligen hade ni i ICA dock fortfarande åkt i botten.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ICA plockar in fler och fler spelare.
Ryktas att dessa spelare slutar i samma takt som det kommer nya.
Ryktas att ICA är duktiga på att kötta men dåliga på att adla.
Ryktas att ni har rätt... vi skulle vara helt värdelösa utan Holmarn/Matte samt Kara.
Ryktas att den söta lilla ninjan vet vem han ska inka.
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att en viss spelare som blev räddad undan döden från tiden då ICA med häxan i spetsen körde över OPTICO har gjort det igen.
Ryktas vidare att det inte tjänar något till att lacka sönder på denna outvecklade individ som byter skepnad oftare än hans mor byter underkläder
Ryktas slutligen att detta kryp inte har någon framtid varken på V14 eller i TW-världen utan kräk som denne bör förgöras.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en viss spelare som blev räddad undan döden från tiden då ICA med häxan i spetsen körde över OPTICO har gjort det igen.
Ryktas vidare att det inte tjänar något till att lacka sönder på denna outvecklade individ som byter skepnad oftare än hans mor byter underkläder
Ryktas slutligen att detta kryp inte har någon framtid varken på V14 eller i TW-världen utan kräk som denne bör förgöras.

Bekräftas.
 

DeletedUser

Guest
Jaha då ser vi att ica försöker sammla sig
Men det verkar bara va sista andetagen som flämtar :D
 
Topp