Rykten som går

Choda boy

New Member
Reaktionspoäng
0
den dog ju när folk böra adla ^^ tror tw gjorde felet i att ha igång för många världar samtidigt så det inte va nå "speciellt" med världarna folk kunde välja o vraka bland top konton vilket gjort spelet tråkigt
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man befinner sig någonstans här i HP .. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Saknar riktiga classic (1 o 2 :) <3) Nu har det bara blivit skit med ett visst poängmål och CTV. Classic kommer inte överleva länge till, ryktas det :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi i HEV börjar visa vad vi går för i kriget mot Karatefylla
Karatefylla visade sig riktigt bra dem första dagarna men nu blir man lite besviken på dem att dem
rekryterar till sig spelare så dem ska ha någon chans "/ tråkigt tråkigt

Spelare

Gick med

johanm3 04th December 2011
hälge 04th December 2011
supp3 04th December 2011
biffench 04th December 2011


Lol på det...
 

Klunsen

Member
Reaktionspoäng
0
Tyckte det var en kul grej att göra innan man slutate ;)
I början flöt det på bra, men tröttnade och på dem senaste 48 timmarna har jag inte kört något :p

Är dock inte jag som bjudit in dem där till stammen.. var visst smurfen i stammen som gjort..

Mvh//Mathias/Plyschofili
 

DeletedUser

Guest
Tyckte det var en kul grej att göra innan man slutate ;)
I början flöt det på bra, men tröttnade och på dem senaste 48 timmarna har jag inte kört något :p

Är dock inte jag som bjudit in dem där till stammen.. var visst smurfen i stammen som gjort..

Mvh//Mathias/Plyschofili

Som sagt jag tyckte ni gjorde ett bra jobb i början :)
Inte konstigt att du tröttnade när du blev av med byar off och deff :p

Aja hur många ni än tar med så ska vi göra vårat bästa :D
 

Klunsen

Member
Reaktionspoäng
0
Tröttnade ju innan byarna var tagna.. ;) Var ju pga av att jag tröttnat jag startade krig mot er, ni ska ju inte får en helt gratis vinst ;)

Ni behöver ju knappast göra mycket mer nu :p Inte många som lirar :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Pöta har en riktig Röta... eller vare Röv? Kan fan inte komma ihåg.
 
Topp