-SK- vs. TO

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: -SK-
Players: Sture Bärsärk
Side 2:
Tribes: TO

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 261
Sida 2: 16
Skillnad: 245

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 78
Sida 2: 12
Skillnad: 66

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,276,348
Sida 2: 153,582
Skillnad: 2,122,766

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 726,620
Sida 2: 113,099
Skillnad: 613,521

chart
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Deist, kämpar inte nåt mot -SK- sen att DH, har massa bombat byar, så jag tvivlar att de inte klarar av 3 stammar.
 

DeletedUser

Guest
Låt försvaret i era/-Sk-'s byar svara på den frågan :)) Jaaa .. Det börjar bli ont om deff för -Sk-... Är det inte så Bnegt?? Skickar def från K65:p HAHAHA Mata på pojk, det lär behövas..

Så kan det vara när det ryktas till försök av gangbang.
 

DeletedUser

Guest
Ja, eller vad säger du om k32?

Vadå vad säger du om K32 :p? Ska den kontinenten vara deffad ?!?! HAHAHAH Jag borde kanske skicka över rapporter till dig eller så borde du kolla var jag adlar byar..

Som jag säger till många andra: Kolla faktan innan du skriver här!! xD
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Dock så kan juh ingen riktigt säga samma sak om dig,som kaxxar i forumet men inte vågar ge ut sitt nickname ingame....
 

DeletedUser

Guest
Fasen vad kul det är att läsa gamla trådar från en sån som eggeh.. när han fick motstånd på riktigt då var det inte så kaxigt längre utan då kastades handduken istället in ganska fort.

Tycker trådarna där du skriver är roligare. När det går dåligt så sitter du med huvudet i röven, sen när det går bra så glappar du 24/7.:p
 

DeletedUser

Guest
Fasen vad kul det är att läsa gamla trådar från en sån som eggeh.. när han fick motstånd på riktigt då var det inte så kaxigt längre utan då kastades handduken istället in ganska fort.

Om du inte visste det fick eggeh rejält med motstånd från DH i början av det kriget och tappade rejält med byar, men han fortsatte spela. Känns som att du borde skaffa dig lite bättre koll på historian innan du uttalar dig i fortsättningen. Du kan fråga dina nuvarande stammedlemmar från före detta DH om det. Känns som att du nedvärderar deras kvaliteter.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Om du inte visste det fick eggeh rejält med motstånd från DH i början av det kriget och tappade rejält med byar, men han fortsatte spela. Känns som att du borde skaffa dig lite bättre koll på historian innan du uttalar dig i fortsättningen. Du kan fråga dina nuvarande stammedlemmar från före detta DH om det. Känns som att du nedvärderar deras kvaliteter.


inte under någon gång i kriget med DH var SK under press i sig då ni hade Knight i ryggen hela tiden. Så fort stammen fick press på sig som hände när Knight förklarade då vart det lite annat.

Men du kan gärna glorifiera så mycket du vill, det tar inte bort glädjen jag har i att läsa hans gamla inlägg och sätta in dom i bilden jag har av V1 idag.

Dock så kan juh ingen riktigt säga samma sak om dig,som kaxxar i forumet men inte vågar ge ut sitt nickname ingame....

SK har ju skrytit i flera år om att dom har spioner i alla stammar. Stämmer det så måste jag väl vara stamlös. eller så är jag som pöta, bara ett nöt som tjattrar på utan någon som helst koppling till dagens V1.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
inte under någon gång i kriget med DH var SK under press i sig då ni hade Knight i ryggen hela tiden. Så fort stammen fick press på sig som hände när Knight förklarade då vart det lite annat.

Men du kan gärna glorifiera så mycket du vill, det tar inte bort glädjen jag har i att läsa hans gamla inlägg och sätta in dom i bilden jag har av V1 idag.
Du har uppenbarligen ingen koll. Dessutom, vad spelar det för roll för eggeh? Han låg fortfarande i lika stor press för det. Knight höll sig på sin kant, som du borde veta, och för sig själva(med tvivelaktigt resultat), vilket att alltså direkt inte hjälpte eggeh.

SK har ju skrytit i flera år om att dom har spioner i alla stammar. Stämmer det så måste jag väl vara stamlös. eller så är jag som pöta, bara ett nöt som tjattrar på utan någon som helst koppling till dagens V1.

Påstår du att jag är dum i huvudet? Det får stå för dig. Jag vet att du borde plugga på v1s historia så att du kan förankra dåtid till nutid på ett korrekt sätt, så att du inte framstår som okunnig.

:)
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Du har uppenbarligen ingen koll. Dessutom, vad spelar det för roll för eggeh? Han låg fortfarande i lika stor press för det. Knight höll sig på sin kant, som du borde veta, och för sig själva(med tvivelaktigt resultat), vilket att alltså direkt inte hjälpte eggeh.



Påstår du att jag är dum i huvudet? Det får stå för dig. Jag vet att du borde plugga på v1s historia så att du kan förankra dåtid till nutid på ett korrekt sätt, så att du inte framstår som okunnig.

:)

Om du är dum i huvudet eller inte får stå för dig. Mina kunskaper om V1 är det inga fel på, men jag råkar har en annan bild än dig. Min bild är i runda tal lika skev dom din, Du glorifierar och rättfärdigar en stam men varje sandkorn du kan, medan jag ser på andra sidan av samma mynt och därav ger en annan bild av det hela. SK har hela tiden varit backade av andra stammar tills dom brände sina relationer. När det inte gick att buffla sig framlängre så får man höra folk som bölar om att det är så jävla orättvist då SK är ett mindre antal jämfört med dom som attackerat. Så patetiskt så det finns inte. Det är som att spela fotboll och av egen vilja bara ta ut sju spelare till en match och sen anklaga motståndet för feglirare för att dom är 11 spelare. När SK själva har kört över små spelare då har det förstås aldrig varit tal om feghet, då är samma beteende smart och taktiskt.


och vad gäller Eggeh så är det en uppenbar skillnad att ha lite motgång när stammen som helhet har medvind i kontrast till läget när han hoppade av, nämligen att det gick dåligt för SK som helhet.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Tycker trådarna där du skriver är roligare. När det går dåligt så sitter du med huvudet i röven, sen när det går bra så glappar du 24/7.:p

låter nästan på dig som om jag skulle platsa i -SK-, pissa på spelare/stammar i forum när det går bra och sitta med huvudet i arslet när det dåligt menar jag?
 
Topp