Ny moderator (lever ni?)

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Hallå där peepz!

Jag har nu fått äran att ta över moddningen i detta forum, det ska bli trefligt!

Det kanske kommer bli lite annorlunda modererat från tidigare, om ni tycker jag beter mig idiotiskt får ni skrika här eller i pm!
Jag kör på mottot; hellre ett levande och lite utsvävande forum än ett stenhårt och dött. Reglerna ska dock självklart följas ;)

Jag hoppas det finns lite liv kvar i denna värld, jag är inte helt uppdaterad. Men det visar sig!

Har ni några frågor/klagomål/kärleksförklaringar eller liknande går det som sagt utmärkt att skriva antingen här eller i pm.


Pöss!
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Hallå där peepz!

Jag har nu fått äran att ta över moddningen i detta forum, det ska bli trefligt!

Det kanske kommer bli lite annorlunda modererat från tidigare, om ni tycker jag beter mig idiotiskt får ni skrika här eller i pm!
Jag kör på mottot; hellre ett levande och lite utsvävande forum än ett stenhårt och dött. Reglerna ska dock självklart följas ;)

Jag hoppas det finns lite liv kvar i denna värld, jag är inte helt uppdaterad. Men det visar sig!

Har ni några frågor/klagomål/kärleksförklaringar eller liknande går det som sagt utmärkt att skriva antingen här eller i pm.


Pöss!

jaa den bästa moderatorn på .se är här :awsm:

pöss på dig <3
 

DeletedUser

Guest
Kan det vara så att moderatorerna i -SK- lagt ner och nu fyller ni upp luckorna ;)
 

DeletedUser

Guest
Vintertid

Hej mods!
Kanske finns i en annan tråd men jag hittar ingen.
Nattbonusen sträcker sig till 08.00 som det är nu.
Har ni någon tidsplan när det är fixat? Kostar mycke trupp....glömmer det hela tiden :)
Edit: Man får ingen varning heller, verkar som att det är en förskjutning i tiden.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp