OUT of v14

DeletedUser

Guest
Tiden lider, på v14 en massa onödiga strider.

Eftersom SuSa inte klarar att överbemanna OUT själva har vi valt att ge en hjälpande hand - lycka till nu SuSa <3

Ett krig som närmast stått stilla under lång tid, trots intensiv krigsföring framför allt från SuSa's sida då vi från OUT hellre hade velat se en annan lösning. Vi har sett vår ob (-f främst) öka i stadig takt men inte direkt sjunkit i poäng.

SuSa har visat att man numera är närmast tvungen att spela i en numerös stam för att klara de nya tillåtande pushingreglerna som gör att ett Kö- och internadlingskonto kan producera trupp, anfalla och adla byar om och om igen. Med ett medlemsantal på ca 80, som de hade från start var (och är fortfarande) en mycket stor del av dessa sådana konton. Dessa har hela tiden utnyttjats med att sända off på våra byar för att hjälpa aktiva konton att ev. ha möjlighet att adla våra desarmerade byar. Något som lyckats vid väldigt få tillfällen i och för sej :thinking:

Det framstår uppenbart att ICA och SuSa kommer ta världen. Detta kriget hade kunnat hålla på ett par år men känns inte speciellt motiverande under rådande omständigheter och vi har roligare saker att pyssla med :). Vi har tröttnat på regler som inte direkt gynnar stammar med färre medlemsantal och v14's krigsgudar väljer nu att ta adjö av v14 ;)

Tack alla ni i OUT som gjort tiden här så rolig och givande - ni är härliga! Skulle inte tveka en sekund att spela med er igen :)

SuSa har varit en rätt tråkig fiende, inte många roliga PM, och lättlästa anfall. Men lycka till ni också, det hade kunnat vara annorlunda, det vet ni, men ni gjorde säkert era val tidigt i världen - hoppas för er skull att ni inte belönas med en spark i baken ^_^
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
jättetråkigt detta. Ha det gött IRL så får vi hoppas att ni kommer tillbaka på någon annan värld.
 

Folkabärsa

New Member
Reaktionspoäng
0
Mina stats när jag tackar för mig då det käns helt meningslöst att sitta och nöta på varandra.

Namn Stam Rank Poäng Anfallsrank Anfallspoäng Försvarsrank Försvarspoäng
Folkabärsa OUT 1 41,580,601 7 10,091,888 1 31,488,713


9 Folkabärsa OUT 1.848.526p 196st 9431


Folkabärsa byar adlade 42st byar förlorade 17st +25st OBA 3.592.446 ODF 18.307.377

Man kan ju tycka dom borde lyckas bättre med tanka på hur dom bombat. men men...
Så får ju hjälpa dom på vägen så dom kan göra det dom är bäst på Adla bb med kö konto :D
 

Folkabärsa

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej, lycka till på andra världar =)
Aldrig mött er så vet inte hur pass bra ni är men låga medlemsantal brukar säga en del^^

33k ink är mitt rekord på .se vilket även är rekord på .se vad jag vet losade ca10-15 byar på 3 veckor under detta. Tror det räcker för att tala om hur bra jag är :D ÄR så gott när man är självgod efter ett par öl :D :D :D
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Bra kämpat säger jag till er två, ni har varit top 5 av mina motståndare i karriären. Hoppas också att Mojo-Jojo har loggat in nu på morgonen på sitt acc annars är allt mitt slit "WASTE" :(
 

DeletedUser

Guest
Bra kämpat säger jag till er två, ni har varit top 5 av mina motståndare i karriären. Hoppas också att Mojo-Jojo har loggat in nu på morgonen på sitt acc annars är allt mitt slit "WASTE" :(

mojo-jojo klickade på avsluta-knappen igårkväll vid kl 23 ca. så adla på medan byarna fortfarande har en ägare - du är väl den enda i SuSa som gett oss lite huvudbry och många tidiga mornar för att snajpa adel - bra spelat :)
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
mojo-jojo klickade på avsluta-knappen igårkväll vid kl 23 ca. så adla på medan byarna fortfarande har en ägare - du är väl den enda i SuSa som gett oss lite huvudbry och många tidiga mornar för att snajpa adel - bra spelat :)

:(((

2400 attacker ivägskickade inatt :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Dumma Mojo-Jojo Fy skäms
 

DeletedUser

Guest
Japp, då var det dags att säga adjö till v14 och tacka susa för den dans som varit.
lycka till med krigsföringen, susa och ica, när ni drabbar samman efter all bb adling av oss. Eller mergar ni er till en gemensam vinst måntro?O_O
 

DeletedUser

Guest
Starkt jobbat OUT och ett klokt beslut... Ni har inget att bevisa.. Grymma spelare =)
 

DeletedUser

Guest
Vill också tacka alla i OUT för en väldigt bra tid i stammen! Iallafall den tiden som jag var med, hoppade in på detta kontot den 3e augusti - 11. Och det har bannemig varit en förbaskat rolig period! :)

Av det som jag hann känna av så är det ett jättehärligt gäng att lira med.<3 Hade inte haft något emot att lira med dem igen, fast kanske från start då haha, istället för att byta konto mitt i allt!

Bra jobbat SuSa vill jag också säga, eller iallafall till dem som var mest delaktiga i kriget. Som mojo-jojo sa så fick det bli många sena nätter och tidiga mornar till att snajpa era tåg under offensiverna, men det var ett rent nöje!

Tack för tiden här!

Mvh
 

DeletedUser

Guest
OBA-horan Mergatroid vinkar åxå adjö, dags att ge någon annan chansen att leda köttligan.

Nu får SuSa chans att bygga upp sig och ha rent i ryggen inför det kommande ICA-anfallet. Jag hade gärna varit med i ett världskrig "Norr vs Syd" men det ville inte SuSa's ledning tyvärr; SuSa + OUT tillsammans hade gett ICA en svår utmaning men SuSas ledning ställde sig avvisande till det förslaget. Skall bli interessant att gå in i detta forum om ett par månader och se om SuSa ensamma klarar sig eller om ICA vinner.

Jag quittade redan i fredags natt efter att ha skickat iväg alla överblivna adelsmän mot några barbarbyar i mitten, såg i TW-stats att de hade landat nu (haha). Synd på de 40.000 guldmynt som nu brinner inne.

Mvh Merga (Mergatroid V4, Wanja Lundby-Wedin V8).
 

DeletedUser

Guest
Då tackar även vi på Arga Snickaren för oss, var kul så länge det varade.

Hatten av för Anaflabet, den ende vettige spelaren och den ende som knep en by. Massa välkomstdrinkar framställda åt dig.
 

DeletedUser

Guest
Japp, då var det dags att säga adjö till v14 och tacka susa för den dans som varit.
lycka till med krigsföringen, susa och ica, när ni drabbar samman efter all bb adling av oss. Eller mergar ni er till en gemensam vinst måntro?O_O

Inte Merge Wars, men WORLD WAR.

om vi kan komma överens om ett startdatum för endgame, kommer ni kunde följa kampen här.

Tack för tiden, synd att ni inte ville stanna kvar lite till, ni var ju nästa target ;)
 

DeletedUser

Guest
synd att ni inte ville stanna kvar lite till, ni var ju nästa target ;)

Hahaha, jag tror ingen blev imponerad av det uttalandet. Det bekräftar bara vad alla säger om ICA i fråga om feghet.

SuSa - ni är skyldiga oss en gentjänst nu när vi undvek att ICA gick in i kriget och tog åt sej äran att få OUT på fall - precis som dom gjorde i kriget mot OPTICO. ;)

God jakt på barbarerna, och god lycka SuSa om det nu blir ett framtida krig mot ICA nån gång i framtiden.
 

DeletedUser

Guest
Ganska väntat att ni förr eller senare skulle lessna ur. Tråkigt att ni gjorde det nu, men måste säga att ni gjorde ett fint jobb som fortsatte att kämpa på länge och väl. Dock så tappade nog många inom v14s "topp" mycket respekt för er när ni försökte trolla på det externa. Tråkigt att ni var tvungna att försöka hålla på med sådant fulspel och där har vi kanske en anledning att vi på ICA valde att inte hjälpa er när vi kunde ha gjort det. Kan vara värt att tänka på kanske.

Och ja ni sänkte verkligen OPTICO. Vi säger så. Kanske mörade ner dom lite granna skulle jag påstå, men ni får gärna tro att det var eran förtjänst om ni vill =).
 
Topp