Vinst krav !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Fick en disskution i stammen om hur mycket poäng som krävdes för vinst här på v15

jag säger 100 mille

nån sa 50 mille

tror ja minns rätt på 100 mille !!!

kan nån klok svara på detta !
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

hur vinner man då?, fet bra. då kan O-G adla hur mkt de vill och ha hur mkt p som de vill. :p
 

DeletedUser

Guest
JAså? Och du som är så bra på att fixa till med tw tycker att den admin som jag tycker är mognast inte är välinformerad av sin egen värld kan väl fixa en bra stab av admins? Men de tar ju sååååån lång tid att röra på arslet för dig!

Fast det tar ju inte såååååååååååå lång tid för en vanlig användare att kolla upp det själv heller istället för att gnälla på admins...
 

DeletedUser

Guest
JAså? Och du som är så bra på att fixa till med tw tycker att den admin som jag tycker är mognast inte är välinformerad av sin egen värld kan väl fixa en bra stab av admins? Men de tar ju sååååån lång tid att röra på arslet för dig!

Nu tar jag Gaffel i försvar,du har nog inte en blekaste aning om vad det krävs för att hålla bara TW vid liv,sedan kan han inte ta helt ansvar för vad admins säger och påstår då det inte är hans ord utan deras! Han rör nog på arslet mer på 1 dag än vad du har gjort det närmaste året, Ingen här vet exakt hur mycket Gaffel gör men jag kan gissa på att han gör så mycket han hinner med men sen o samtidigt har han säkert ett liv utanför tw att sköta om,bara för det finns användare som aldrig är ute och leker utan sitter henne o glor och ser varje sek som händer i tw betyder det inte att Gaffel är sådan.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Då frågan är besvarad så bryter jag av denna begynnande fight och låser tråden ;)

Geschlossen!

cD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp