Error går ut i ett nytt krig

DeletedUser

Guest
error kan inte ens ta några små grabbar. Tänk om det blir krig mot OH lr WARL lr KOH då är error borta :p

Kollade lite på kartan error liger inte så bra till för att kunna adla av BC,
Hade nog hänt lite mer om dom va inbakade i varan,
Kolla runt lite innan du postar,
 

DeletedUser

Guest
....

Joshy och sweflash ligger ju hyffsat till för att dra in lite fin OBa och så får vi inte glömma deras ny rekryterade RazR, vet inte om jag håller med dig.. Självfallet så ligger "hela Error" inte alls bra till för ett stam krig.. Så adlandet tror jag mer ligger på 2-3 spelare från Error, och om nu BC är deff spelare så kan de 2-3 spelarna från Error det riktigt tufft.. Inte tror jag Error någonsin skulle förlora iaf HAHA ^_^
 

DeletedUser

Guest
BC har haft grov stor mängd deff. men den börja sina nu och dom börjar tappa sina byar. vi har 3 spelare som ligger vid BC så det går väl inte så himla snabbt på den fronten. dom som inte ligger nära fortsätter slå ut random person i deras område så dom växer sig starka där. vi som slås mot BC kommer aldrig förlora en by till dom. då dom näst intil bara består utav deff byar. jag hoppas ni förstår att för 3 person på en värld som den här tar det tid att adla 80 byar
 

DeletedUser

Guest
Jo. för dom 3 personerna går i krig mot BC. och därmed får krig statestik och en krig vinst
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

aha bra då, men undra på att BC inte växer så mkt.. så jävlig grymma är de som försvare.. ^_^
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

BC, har 700k OBF. när de tappar några byar till nog, kommer de lungt hinna ikapp smurfarna som OBF. ;)
 

DeletedUser

Guest
felaktigt information.

än så länge har bara joshy, christoffer och erius krigat mot dom.

sen gick RaZr med oss bara för några dagar sen.

Och jag kommer också kriga mot BC.
 

DeletedUser

Guest
....

Plus några fega GoT spelare som utnjattar kriget mellan Error och BC

Eller så var det BC som startade mot GoT med spej = krig, och det på börjades innan Error klev fram med ngn krigsförklaring.. Gosse lilla, du är feg nog att kommentera utan kännedom av fakta :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Error
Side 2:
Tribes: BC

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 1
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,023
Sida 2: 8,399
Skillnad: 31,624

chart
 
Topp