Slutdatum / End-Game Värld 12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Hej,

Vi ändrade priserna för guldmynt runt 16.00 idag, men pa grund av tekniskaproblem med att serverns demon för Guldmynt la av vid ändringen sa var det fortfarande samma pris. En av vara backup tekniker har nu startart om demonen för att se om det funkar, det skall alltsa funka nu, men kika gärna en extra gang.
 

DeletedUser

Guest
det funkar nu.


Men skulle fan ha funkat innan 12:00 .. inte den sista timmen på dygnet.

sjukt illa.
 

DeletedUser

Guest
näst sista världen ja kommerr lira på, de e helt klart.

sämre support team har ja aldrig varit med om, någonsin

Kommer heller aldrig att rekomendera detta spel till någon.

Är djupt besviken på ert sätt att ta hand om era "kunder"
 

DeletedUser

Guest
Så går det när man mergar sönder..

Haha vad patetiskt du är Haroo :D

Men träligt faktiskt att återigen se att det inte går som det ska, och det alltid är något som är i vägen för att saker och ting ska gå felfritt. Med tanke på att End Game inte heller kom igång fullt ut förrän dagen efter som det var sagt så är det jävligt dåligt.
 

DeletedUser

Guest
Nää men han sa att han skulle göra det den 12/7 o de gjorde han också så varför hålla på ens

Upprepar mig "End Game var inte fullt igång förrän dagen efter" alltså 13/7. Hade man däremot valt att köra igång End Game tidigare och haft en bestämd tid som vi som spelar på världen fått veta, då hade man troligtvis fått reda på att det var något fel betydligt tidigare, istället för att folk ska behöva klaga en hel dag för att de som har hand om End Game ska ta sig tiden att kolla upp det så kunde vi talat om att det inte fungerar redan på en gång den tiden som det var sagt och de som har hand om End Game kunde kollat upp det betydligt tidigare.

Om det var svårt att förstå CPNJ så säg till, jag är lite trött så kanske inte var min bästa förklaring ovan ;D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det är svårt att få ett slut på en värld, när spelare som är tänkta att inte starta om under endgame, ändå får göra det..


vafan e det frågan om?..
 

DeletedUser

Guest
det är svårt att få ett slut på en värld, när spelare som är tänkta att inte starta om under endgame, ändå får göra det..


vafan e det frågan om?..


Jag håller med Disturbia, det är tröttsamt att se att endgame inte fungerar som det är tänkt och det skapar massa onödig irritation.

Jag föreslår att att ni förklarar hur ni tänker lösa detta, dvs jag vill INTE bara se en text att ni skall lösa det eller att det är löst.

- Hur många spelare har fått starta om än så länge?
- Skall ni kasta ut de som startat om?
- Blir isf deras omstartsbyar Gråa eller plockas de bort?


/Masse
 

DeletedUser

Guest
End-game inställningarna ska nu vara helt korrekta. Om inget annat får ni skriva ett meddelande till mig så att jag kan se över det.

Jag kan tyvärr inte se hur många som har startat men kan inte tänka mig att det är så många som gjort det p.g.a världens förutsättningar.

Rank ID Name Villages Dominance
1 2111 TYT 18,414 89%

Vi har inte heller verktygen för att se vem som startat när på en specifik värld och det går heller inte att slänga ut dem eller sätta dem som barbarbyar.

Värld 12 - Kör igång end-game 12/7 - Stängs helt: 12/8
(12/7 = Halvera adelspris, lås server för registrering, ev. höj distans för adel & ta bort omstartsmöjligheter.)

Skulle ni nå 100% dominans före slutdatumet, stängs världen givetvis tidigare.

Vi ber om ursäkt för detta och önskar er en fortsatt trevlig sommar.
 

DeletedUser

Guest
Kanoners gaffel!


en sista fråga dock..


Hur kan detta finnas kvar?...


Fram till 29.8. 19:06, kan målet bara anfalla eller anfallas om poängfördelningen mellan anfallaren och försvararen inte är mer än 30.



känns ju lite meningslöst att små spelare kan stata precis innan endgame, och sedan med andra ord vara skyddade..
 

DeletedUser

Guest
Hur kan detta finnas kvar?...


Fram till 29.8. 19:06, kan målet bara anfalla eller anfallas om poängfördelningen mellan anfallaren och försvararen inte är mer än 30.


känns ju lite meningslöst att små spelare kan stata precis innan endgame, och sedan med andra ord vara skyddade..


Hej igen.

Du har helt rätt. Det är korrigerat nu + lite andra saker som inte heller varit på rätt plats.

Ni kan ta en titt i akademin, så förstår ni vad jag menar. Tackar för att du hojta till.
 

DeletedUser

Guest
Hej igen.

Du har helt rätt. Det är korrigerat nu + lite andra saker som inte heller varit på rätt plats.

Ni kan ta en titt i akademin, så förstår ni vad jag menar. Tackar för att du hojta till.


Tack Gaffel, men det där med "en titt i Akademin" fattar jag inte :confused:
Jag ser ingen skillnad, men det kan du säkert förklara vid tillfälle.
 

DeletedUser

Guest
Tack Gaffel, men det där med "en titt i Akademin" fattar jag inte :confused:
Jag ser ingen skillnad, men det kan du säkert förklara vid tillfälle.

Får be om ursäkt, det var jag som såg i syne. Var helt ute och cyklade.

Priset var redan halverat, så jag halverade igen... vilket vart ju lite fel. Nu ska alla inställningarna vara på rätt plats.

Stänger därmed tråden med att upprepa tiderna:

Hej allihopa!

Värld 12
- Kör igång end-game 12/7 - Stängs helt: 12/8
(12/7 = Halvera adelspris, lås server för registrering, ev. höj distans för adel & ta bort omstartsmöjligheter.)

Då var det klubbat för Värld 12 och här kommer tiderna som gäller.

Vänliga Hälsningar
Tribal Wars Team
 

DeletedUser

Guest
Vi ger stående ovationer till stammen TYT och deras medlemmar för att ha vunnit Värld 12!

TYT vann med 195.394.622 poäng, 20.136 byar och 47 medlemmar.

Topp 3 spelare:
Rank 1 - Mickedoris
Rank 2 - BIZZYBOM
Rank 3 - vixxen

Vi går ut med vinster och vinstsumma lite senare, Hall of Fame kommer upp så fort som möjligt.


Värld 12 - Gäst-tillträde


Vi vill även passa på att tacka alla som har spelat på Värld 12 och hoppas att ni haft en bra och rolig tid!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp