Asynja tackar för sig.

DeletedUser

Guest
Om du läser resten av tråden ser du att det problemet redan är löst

Tror tyvärr att en sådan här sak sätter sig rätt hårt i förtroende mellan parterna och motivationen att spela sjunker rätt rejält. Det roliga i spelet försvinner och sedan känns bara trist att gå in:thinking: Har följt tråden....
 

DeletedUser

Guest
Tror tyvärr att en sådan här sak sätter sig rätt hårt i förtroende mellan parterna och motivationen att spela sjunker rätt rejält. Det roliga i spelet försvinner och sedan känns bara trist att gå in:thinking: Har följt tråden....

Så du menar att nu när det visat sig att det faktiskt finns dem på v11 som är villiga att bryta mot reglerna och att det i vissa fall kan vara så att det inte blir åtgärdat förrän Admins fått insyn i fallet, så är det inte längre kul att spela? vad i helvette?
Du vet att admins jobbar gratis och är i moppeåldern va?
 

DeletedUser

Guest
Fast, tystnadens seriositet har åter sänkt sig över mystiska Asynja och det internadlas friskt... Kanske du får ditt krig iaf....
 

gugget

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror inte alla kommer ge upp.
Det kommer att bli en slutstrid någon gång förr eller senare.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte alla kommer ge upp.
Det kommer att bli en slutstrid någon gång förr eller senare.

Det gör det säkert... BTW, ditt nya utsende "scares the shit out of me" Gugget.. jag är glad att jag gråade innan din förvandling ..
 

DeletedUser

Guest
Alltså jag är förvirrad, ska asynja böla och lägga ner eller inte?!?!:thinking:
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Så du menar att nu när det visat sig att det faktiskt finns dem på v11 som är villiga att bryta mot reglerna och att det i vissa fall kan vara så att det inte blir åtgärdat förrän Admins fått insyn i fallet, så är det inte längre kul att spela? vad i helvette?
Du vet att admins jobbar gratis och är i moppeåldern va?

ingen admin är under 18 år och flera har faktiskt betalt i pengar sedan har de andra fördelar att använda sig av...
 

DeletedUser

Guest
Om jag skulle vara Asynjas ledare skulle jag bestämma---> döda de onda innan vi slutar xD
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Du har fel.

Admins får inte betalt i pengar.




Jag tror dom får betalt i lösgodis på netto ^_^

det finns ett par som blir betalade i pengar de andra kan tex ha gratis premium mm bara de själva kan nog säga sanningen ....

kom igen nu asynja ni kan detta sedan barnsben :)
 

Hast1

New Member
Reaktionspoäng
17
Bättre sent än aldrig. Räddas det som räddas kan.

Vi har nu fått gå tillbaka och reviderat vårt beslut angående straffet för otillåten inloggning på ett konto.

Kommer reservera mig med att inte dra detaljer i ärendet men kan informera att det inte (bara) gäller en veckas avstängning.

Vi får beklaga betänketiden, men nu har vi sett över straffsatser globalt och fått korrigera det som inte varit i proportion.

Tackar för förståelse och finns via PM för följdfrågor.

Asynja vill tacka Gaffel och tw-teamet för detta beslut.

Vi ber om ursäkt för det sena svaret. Vår kapacitet att göra inlägg i forumet är fortsatt begränsad eftersom standardtangenterna inte klarar runskrift.

Låt spelet fortsätta.
 
Topp