DS,Optico,INS,Susa,JIII, KH vs DSA

DeletedUser

Guest
ryktas att jag inte e ensam om att tycka jag e kungen


Erhållna utmärkelser: Poängkung
 

DeletedUser

Guest
Ja, ja vet vad du menar.
Men kan bli väldigt svårt å aktivera och få igång alla.
Det blir lätt interna konflikter osv när man har högt medlemsantal med.
För varje medlem har ju en vilja och att knyta ihop alla viljorna är inte alltid så lätt.

Men man gör vad man kan för att alla ska få igenom någonting av sin vilja, men man kan inte alltid uppfylla alla kraven som ställs.

//Dark

Därför man ska köra diktatur ;)
 

DeletedUser

Guest
KH har beslutat sig att med fanan i topp att stolt sluta upp vid DSAs sida och ta upp kampen med OPTICO. Offensiven har påbörjat och ingen har skämt ut sig fullständigt än, förutom stamledarna som glömde bort att ändra IAP-statusen innan anfallen började hagla in vilket tyvärr resulterade i att Gonzales blev upprörd. :rolleyes:


/KHs Ledning
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ???, STOR, DSA, KH
Side 2:
Tribes: SuSa, OPTICO, J III, DS

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 34
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 196,263
Sida 2: 293,223
Skillnad: 96,960

chart



___________________________

Side 1:
Tribes: ???, STOR, DSA, KH
Side 2:
Tribes: SuSa, OPTICO, J III, DS

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 13
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 129,601
Sida 2: 118,174
Skillnad: 11,427

chart



Vi börjar komma ikapp och vann senaste 24h :D
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Äh grabbar, lugna er med statsen. Våra adelståg landar inte förrens imorgon, tänkte jag precis säga men insåg att det var idag. Pfft. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ej anaflabet-grabbarna fortsätter i samma anda som vanligt, respekt. Förvånar mig att inte Dark Halo har följt upp med någon kommentar ännu, men han är väl redan så brun runt munnen som man kan bli?
 

DeletedUser

Guest
KH har beslutat sig att med fanan i topp att stolt sluta upp vid DSAs sida och ta upp kampen med OPTICO. Offensiven har påbörjat och ingen har skämt ut sig fullständigt än, förutom stamledarna som glömde bort att ändra IAP-statusen innan anfallen började hagla in vilket tyvärr resulterade i att Gonzales blev upprörd. :rolleyes:


/KHs Ledning

Ni avslutade inte iap,n innan ni anföll helt enkelt så vi glömde ingenting......
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Ej anaflabet-grabbarna fortsätter i samma anda som vanligt, respekt. Förvånar mig att inte Dark Halo har följt upp med någon kommentar ännu, men han är väl redan så brun runt munnen som man kan bli?

Behöver inte säga något... Låter det visa sig på fält istället...
Till skillnad från dig, så adlar jag fler röda byar än blåa iaf.

//Dark
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Något säger mig att holmis och matte gick lite bet på sina tåg imorse. Oroa er inte pojkar, min deff är långt ifrån slut - lite missplaced bara då jag försov mig men det var kul att få lite timade attacker emot sig för ovanlighetens skull :) När kommer våg 2?
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Något säger mig att holmis och matte gick lite bet på sina tåg imorse. Oroa er inte pojkar, min deff är långt ifrån slut - lite missplaced bara då jag försov mig men det var kul att få lite timade attacker emot sig för ovanlighetens skull :) När kommer våg 2?

Du verkar ha kort minne ;)
Glömde du första "rapen" :)

Aja, får la säga att det var ett hyffsat fint jobb. Vi tog trots allt en by, på ett tåg som vandrade i 14 timmar...
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Du verkar ha kort minne ;)
Glömde du första "rapen" :)

Aja, får la säga att det var ett hyffsat fint jobb. Vi tog trots allt en by, på ett tåg som vandrade i 14 timmar...

Första rapen kom precis efter min bann, så det var inte så mycket att göra där faktiskt, men även bra spelare har tur ibland ^_^ Men men, det var fint jobbat av er då, samma med timingen i offensiven som small imorse och ja, jag släppte igenom ett tåg. Som jag totalt missade när jag satt inatt och deffade emot era andra tåg :( Well done mates, ladda om inför nästa runda nu bara, då kammar ni hem noll :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Verkar som SuSa o Co tappat mkt det senaste ;)

Side 1:
Tribes: ???, DSA, KH, STOR
Side 2:
Tribes: J III, iNS, SuSa, OPTICO, DS

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 17
Skillnad: 16

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 276,943
Sida 2: 153,893
Skillnad: 123,050

chart



Vi kommer tillbaka!
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Första rapen kom precis efter min bann, så det var inte så mycket att göra där faktiskt, men även bra spelare har tur ibland ^_^ Men men, det var fint jobbat av er då, samma med timingen i offensiven som small imorse och ja, jag släppte igenom ett tåg. Som jag totalt missade när jag satt inatt och deffade emot era andra tåg :( Well done mates, ladda om inför nästa runda nu bara, då kammar ni hem noll :rolleyes:

Å andra sidan så...

Biggus for a time (489|561) K54 9,561 RockarMedJesus [DSA] Biggus [J III] 2011-05-29 12:19:09
5 Kungken (489|563) K54 9,553 RockarMedJesus [DSA] kungken [SuSa] 2011-05-29 12:06:03
3 Kungken (488|562) K54 9,965 RockarMedJesus [DSA] kungken [SuSa] 2011-05-29 11:19:23
Gott (490|570) K54 9,448 RockarMedJesus [DSA] hugopeter [SuSa] 2011-05-29 10:11:54
14 [E] Landskrona (498|570) K54 8,361 RockarMedJesus [DSA] inf09mpe [SuSa] 2011-05-29 09:17:48

Du måste verkligen ha fokuserat på våra adlar x)
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att JIII Inte längre är aktiva i kriget, inte svarat på PM eller forum på flera veckor.

de borde inte heller räknas in i Statsen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att JIII Inte längre är aktiva i kriget, inte svarat på PM eller forum på flera veckor.

de borde inte heller räknas in i Statsen.

Detta är inte ryktestråden.

Varför ska dom inte vara med ? Dom var med och förklarade krig och tills DSA officiellt går ut med en fred mellan parterna så bör dom vara med i statsen.
 
Topp