DS,Optico,INS,Susa,JIII, KH vs DSA

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Nu börjar DSA ge vika, trupperna tar slut.

Side 1:
Tribes: DSA
Side 2:
Tribes: J III, OPTICO, iNS, SuSa, KH, DS

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 36
Sida 2: 143
Skillnad: 107

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20
Sida 2: 36
Skillnad: 16

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 294,239
Sida 2: 987,308
Skillnad: 693,069

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 154,270
Sida 2: 290,798
Skillnad: 136,528

chart


DSA kommer börja tappa nu. Det börjar kännas att dom krigar mot 6 stammar samtidigt. Detta (Tycker jag) kan visserligen ses som fegt av dom andra. Men att vara feg är att vara smart och det är klart att varje stam vill segra så. :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hur kan de va fegt?

Funderar hur folk tänker när dom säker "6 mot en är fegt" Är de det? Står ja med automatvapen och de andra 6 mot en vägg med enbart händerna, VEM är de som är feg? (Va tvungen =P)

DSA = Premade med de bästa av de bästa. Är de då rättvist att ett gäng newbs ska behöva möta dem 1v1? Knappast. När man skapar en elitstam så är de detta man vill ha. Alla mot en. Eller har ja fel?

Att nu DSA vacklar de ska dom inte behöva göra, som jag förstått de så är de inte allt för starkt motstånd. Men tur är väl de ;-) Ner med DSA! (iofs så adlar väl motståndarna på ett avslutat konto (?) )

Ska bli kul när Rovet får lite tryck på sig :) Lägg en 1000 inks o bomba skiten ur farmarna :rolleyes: Så ska ni nog se att han ger upp utan att ni adlar han ;-)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Lägg en 1000 inks o bomba skiten ur farmarna :rolleyes: Så ska ni nog se att han ger upp utan att ni adlar han ;-)

Vilket de har gjort på flertalet konton, där vi fortfarande står upp och håller tätt. Men det är klart, utan inblick i hur det egentligen är så är det klart man går på andra handens information, således bör därför ingen ta dig på ditt ord. Keep it up henrik.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vilket de har gjort på flertalet konton, där vi fortfarande står upp och håller tätt. Men det är klart, utan inblick i hur det egentligen är så är det klart man går på andra handens information, således bör därför ingen ta dig på ditt ord. Keep it up henrik.

Har ingen aning om va de gör så ;-) Du har rätt, ja gissar.

Men om de gör det redan så gör dem väl ett dåligt jobb? ;)

150 Cats i varje nuke, de som är för jävliga på och lira, då bombar man förråden på barbarbyarna så inkomsterna på o farma blir minimala. Då kommer de inte bli lika kul längre.

Börjar dessa lirare som inte kan lira så himla bra o göra tåg med halvnuke i fronten med MB, sen 10 kats upp till 15 st sådana mot en Barbarby så är den utslagen ;-) Keep it up och farmarna försvinner samtidigt som DSA ej kan farma.

För, jag utgår nu från att ni farmar fortfarande in mängder med resurser, eller är jag helt fel ute?

--> Insert hate mails below <---
 

DeletedUser

Guest
Har ingen aning om va de gör så ;-) Du har rätt, ja gissar.

Men om de gör det redan så gör dem väl ett dåligt jobb? ;)

150 Cats i varje nuke, de som är för jävliga på och lira, då bombar man förråden på barbarbyarna så inkomsterna på o farma blir minimala. Då kommer de inte bli lika kul längre.

Börjar dessa lirare som inte kan lira så himla bra o göra tåg med halvnuke i fronten med MB, sen 10 kats upp till 15 st sådana mot en Barbarby så är den utslagen ;-) Keep it up och farmarna försvinner samtidigt som DSA ej kan farma.

För, jag utgår nu från att ni farmar fortfarande in mängder med resurser, eller är jag helt fel ute?

--> Insert hate mails below <---

såklart man farmar, förstår inte varför inte ni andra farmar mer. 25-30 mio dagligen är ju en barnlek.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
såklart man farmar, förstår inte varför inte ni andra farmar mer. 25-30 mio dagligen är ju en barnlek.

Farma...Finns något betydligt roligare i .net De kallas No Haul ;)

Mer skills krävs, farma så är de "aktivast vinner"

Men ja förstår att du håller dig till en svensk värld där man kan farma :rolleyes:

---

För o inte gå helt OT, De ja menade var --> Katta farms --> ingen effekt --> Pga farmningen --> Förstör farmsen as well för att få --> Effekt av Farm bombningarna.

Tycker de är rätt enkelt o förstå, eller? :)
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Nä vad säger ni... Kanske skulle ta å skrota denna tråden och skapa en ny istället, då den inte alls stämmer längre.

Nuvarande stammer i detta kriget är ju följande: SuSa, Optico, DS vs. DSA, Stor, KNEKT, ???

Så det ser ju en del annorlunda ut nu, men slutresultatet kommer förmodligen att bli den samma.
De e bara tiden som ev. förändras då vi har fler byar att plocka nu.

Mvh// Dark
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Bra sagt där.

håller med dig mannen dark halo <3 fin profil du har om mig i v14. ^^. Ehm om du Povel Ramel står kvar. förstår att du svek dina medlemmar.. Exakt när kriget började, och du fick inkommande på dig av Optico, sen slutar du? men andra dina medlemmar kämpar. vet ändå vilka DSA är de flesta.. bra polare från v1, och v12. ;). alltså sk ;P. Agameon eller nåt är en bra -sk- och det är Pingvin saken också i v14. ^^ Ey Kurdt är schysst mot mig alltid är tacksam över de. du är också en bra spelare i v12 ;P som har någramille ^^ .
 

DeletedUser

Guest
Nä vad säger ni... Kanske skulle ta å skrota denna tråden och skapa en ny istället, då den inte alls stämmer längre.

Nuvarande stammer i detta kriget är ju följande: SuSa, Optico, DS vs. DSA, Stor, KNEKT, ???

Så det ser ju en del annorlunda ut nu, men slutresultatet kommer förmodligen att bli den samma.
De e bara tiden som ev. förändras då vi har fler byar att plocka nu.

Mvh// Dark

Dark Halo, vad jag vet så krigar också J III samt iNS mot DSA?

håller med dig mannen dark halo <3 fin profil du har om mig i v14. ^^.Ehm om du Povel Ramel står kvar. förstår att du svek dina medlemmar.. Exakt när kriget började, och du fick inkommande på dig av Optico, sen slutar du? men andra dina medlemmar kämpar. vet ändå vilka DSA är de flesta.. bra polare från v1, och v12. ;). alltså sk ;P. Agameon eller nåt är en bra -sk- och det är Pingvin saken också i v14. ^^ Ey Kurdt är schysst mot mig alltid är tacksam över de. du är också en bra spelare i v12 ;P som har någramille ^^ .

StorSmörarN
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Statestik: Detta är totalt inte bara +/- mot varann utan helt och hållet

DSA +/- mellan "Förra veckan"
namnlsdi.png


OPTICO +/- mellan "Förra veckan"
debwk.png


DS +/- mellan "Förra veckan"
53210279.png
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Statestik: Detta är totalt inte bara +/- mot varann utan helt och hållet

DSA +/- mellan "Förra veckan"
namnlsdi.png


OPTICO +/- mellan "Förra veckan"
debwk.png


DS +/- mellan "Förra veckan"
53210279.png

Ni har rätt. Jag glömde visst J III, jag trodde att de va passiva i kriget.

Förmodar att du är med i DSA, då du inte tog fram de som står på er sida med.
Men som sagt, så säger det ju sig själv att DSA har panik genom att de "lockar" andra stammar att blanda sig i genom att lova dem guld å gröna skogar.

DSA kommer med falska påståenden om att vi ska gå på andra stammar efter DSA ifall de inte hjälper dem, samt att vi ska backstabba de stammar vi har relation med.
Sen blev det ju inte bättre när DSA tappade sitt huvud genom att deras ledare blev bannad.
Sådant är ju så genomskinligt och verkligen ett rop på hjälp.

Jag kan ju säga här att vi är väldigt måna om våra relationer och har inget som helst behov av att gå på dem eftersom vi har ett helt hav med DSA byar att adla.

Mvh//Dark
 

DeletedUser

Guest
Ni har rätt. Jag glömde visst J III, jag trodde att de va passiva i kriget.

Förmodar att du är med i DSA, då du inte tog fram de som står på er sida med.
Men som sagt, så säger det ju sig själv att DSA har panik genom att de "lockar" andra stammar att blanda sig i genom att lova dem guld å gröna skogar.

DSA kommer med falska påståenden om att vi ska gå på andra stammar efter DSA ifall de inte hjälper dem, samt att vi ska backstabba de stammar vi har relation med.
Sen blev det ju inte bättre när DSA tappade sitt huvud genom att deras ledare blev bannad.
Sådant är ju så genomskinligt och verkligen ett rop på hjälp.

Jag kan ju säga här att vi är väldigt måna om våra relationer och har inget som helst behov av att gå på dem eftersom vi har ett helt hav med DSA byar att adla.

Mvh//Dark

Du verkar ju vara allt annat än införstådd i din egna stams diplomati, än mindre i vår. Skärpning.
 

DeletedUser

Guest
Ni har rätt. Jag glömde visst J III, jag trodde att de va passiva i kriget.

Förmodar att du är med i DSA, då du inte tog fram de som står på er sida med.
Men som sagt, så säger det ju sig själv att DSA har panik genom att de "lockar" andra stammar att blanda sig i genom att lova dem guld å gröna skogar.

DSA kommer med falska påståenden om att vi ska gå på andra stammar efter DSA ifall de inte hjälper dem, samt att vi ska backstabba de stammar vi har relation med.
Sen blev det ju inte bättre när DSA tappade sitt huvud genom att deras ledare blev bannad.
Sådant är ju så genomskinligt och verkligen ett rop på hjälp.

Jag kan ju säga här att vi är väldigt måna om våra relationer och har inget som helst behov av att gå på dem eftersom vi har ett helt hav med DSA byar att adla.

Mvh//Dark

Vafan snackar du om? Jag är inte med i DSA, visade bara tillväxten bland stammarna i kriget det snackar mest om atm. Och det är DSA, Optico och DS inga tvivel om saken. Om man ska säga att statestiken är missvisande är det missvisande åt DSA's håll då de har fler stammar på sig.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ni har rätt. Jag glömde visst J III, jag trodde att de va passiva i kriget.

Förmodar att du är med i DSA, då du inte tog fram de som står på er sida med.
Men som sagt, så säger det ju sig själv att DSA har panik genom att de "lockar" andra stammar att blanda sig i genom att lova dem guld å gröna skogar.

DSA kommer med falska påståenden om att vi ska gå på andra stammar efter DSA ifall de inte hjälper dem, samt att vi ska backstabba de stammar vi har relation med.
Sen blev det ju inte bättre när DSA tappade sitt huvud genom att deras ledare blev bannad.
Sådant är ju så genomskinligt och verkligen ett rop på hjälp.

Jag kan ju säga här att vi är väldigt måna om våra relationer och har inget som helst behov av att gå på dem eftersom vi har ett helt hav med DSA byar att adla.

Mvh//Dark

Dark, skärpning. Du ska inte hälla olja på en redan brinnande eld. Att jag är bannad, ja det stämmer. Jag kommer inte neka till att jag borde vara det, loggarna talar sitt tydliga språk. Hoppas jag kommer tillbaka inom ett par dagar bara ;) Då vet jag vem mitt nästa offer är. Njut av dina byar medans du kan Dark, de kommer inte se lika snygga ut då ett par 1000 katapulter träffat dig :awsm:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Hehe12

Du är ju kaxig, men du skulle inte klara kriget där om du var.. DSA står kvar ^^.. i v13, gav du upp direkt .. du kanske ger lätt upp. Dsa, själv är också bra. de har krigat mot 5 stammar som är svårt att vinna över. men de har klarat sig fort.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Förklara gärna för mig var jag spelade i V13. För mig vetligt har jag inte spelat där. Men du kanske har bättre koll än mig på var jag spelat och inte:confused: För övrigt, vad har V13 ens med vårt krig här i V14 att göra? Sedan mesut, jag har spelat i DSA sedan starten utav värld 14. Och gått plus genomgående under kriget, oavsett konto jag suttit på. Utom nu när jag blivit bannad, då kunde jag tyvärr inte snipa tågen.
 
Topp