TYT vs Världen

DeletedUser

Guest
ir så tar vi det på det roliga sättet ni skickar så mycket ni kan så ser vi hur många som stupar

Ja vissa i stammen tycker om att skicka massor med attacker på samma by, eftersom det ändå inte gör något :) Och vi måste ju ha kul tills vi får endgame ;)

Men själv gillar jag hellre att ta byar :D
 

DeletedUser

Guest
Ja vissa i stammen tycker om att skicka massor med attacker på samma by, eftersom det ändå inte gör något :) Och vi måste ju ha kul tills vi får endgame ;)

Men själv gillar jag hellre att ta byar :D

Kör då på barbar byar som du inte får motstånd från så får du se hur jävla kul det är
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
asså boltz bara skit it liksom ingen kommer att övertyga den andra om att den ena har mer rätt än den andra osv. visa skillsen på V.16 istället ( när den öppnar )
 

DeletedUser

Guest
Kör då på barbar byar som du inte får motstånd från så får du se hur jävla kul det är

Faktum är att många barbarbyar faktiskt är svårare att ta en
fiendebyar. De är ju faktiskt lite som du Super boltz, spelarna har lämnat spelet, men på någotvis finns de kvar som irriterande småflugor :)

Hej på dig.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket som hänt sedan man spelade seriöst på denna världen.. då ledde hejjarklackssnubben hela skitn, men TyT var inte ens med då, tror jag(?) Iallafall, Good job TyT, ni klarade världen, feel good ! ^_^

Trodde dock denna världen skulle ha många fina fights... men de var tydligen ingen som klarade er. :)
 

sabel95

New Member
Reaktionspoäng
0
haha jo då så gott det går när jag har lethoon på mig nästan hela tidan ligger på 17 plats i obf o sen har jag tagit 2 byar av vm2010 nu idag ;)
 

DeletedUser

Guest
20 är faktiskt lite, men tyt är proffs de kommer deffa med sina andra byar. ^^ .. förut i stammen Y blev de värdskrig vi tog runt 50-60byar av TYT, sen slutade ägaren ... Salamikungen och retep vi visade rapporter på forumen och sånt då hade fyfan Tyt, deffad massa sina byar. typ 20k spjut 20k svärld och mkt mer på 1by. ^^.. ;P ..

Brukar har omkring 100 K + i vissa av mina byar under krig D:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
xD

haha spir, de kan nog va sant.. vi i Y, skulle vunnit mot TYT för vi ledde våra ledare : salamikungen och retep slutade för de va inte så många gjorde offensiv, trots all.. vi klarade oss, toppen..
 

DeletedUser

Guest
haha spir, de kan nog va sant.. vi i Y, skulle vunnit mot TYT för vi ledde våra ledare : salamikungen och retep slutade för de va inte så många gjorde offensiv, trots all.. vi klarade oss, toppen..

Ahhh fast nä, TYT var bättre än Y
 

DeletedUser

Guest
Faktum är att många barbarbyar faktiskt är svårare att ta en
fiendebyar. De är ju faktiskt lite som du Super boltz, spelarna har lämnat spelet, men på någotvis finns de kvar som irriterande småflugor :)

Hej på dig.

ehhhhh man har alltid 100% i moral på gråbyar, numera e de sällan man har de mot en fiende, så vilken e lättast tror du, gisssa nu pöjk !!
 

DeletedUser

Guest
ehhhhh man har alltid 100% i moral på gråbyar, numera e de sällan man har de mot en fiende, så vilken e lättast tror du, gisssa nu pöjk !!

Man skall främst läsa det med ironiska ögon ju.
Men faktum är att fakta är viktigt när man är ironisk så att alla förstår att man troligtvis är ironisk :confused:

Fakta 1: Många barbarbyar har fler trupper än fiendebyarna.

Fakta 2: Du har rätt angående moralen, men Fienden har inte så stor nytta av taskig moral när de inte har några försvarande trupper.

Fakta 3: Vad gäller Ironin så ligger du efter pöjk!!!

Nä söderåsen - nu sadlar vi och far mot nya djärva mål, vi skall ju ha ledigt i sommar :cool:
 

DeletedUser

Guest
men va fan

gör som ja o iron hammer så får ni inte tråkigt iaf
 

DeletedUser

Guest
Come on!

Jag vet ganska mycket om Y, mer än ni tror. Jag var med i Y:s första allians, då hette som SALAMI(Satans lazy minions). Sedan krossades min stam medans SALAMI levde vidare, istället för att joiuna dom joinade jag TNW då min vän minja spelade där. Efter det tog jag in en spion i Y(ta inte illa upp men jag är bar på att hitta spioner) som stromvarg använde också. Vad jag har fått höra så var ni inte så märkvärda upp till 2-3 spelare som var för små för att kunna göra något.

Om vi i TNW´skulle ha gått på TYT tror jag att världen skulle ha slutat annorlunda, men nu gjorde vi inte det. Vi körde på merg men dom istället som dom hade lovat våran ledning. Tillslut "förråde" dom oss. Men vad hade vi väntat oss? Aklla visste inerst inne att det var det som skulle hända. Sen har jag personligen sykat mina fiender med vår merg för att få dom att lägga ner.

TYT är bra men dom var inte oövervinliga, skulle alla ha skött sin diplomati bättre skulle dom ha förlorat. Fast det är enkelt att vara klok i efterhand.


Och ni som klagar, ni säger att ni är erfarna osv så chansar på att ni har vunnit någon värld. Då är det också många som klagar och säger en massa skit. Så jag tycker att alla skärper sig!

Och som söder säger, gör som han och jag och kör för skojs skull!
 
Topp