Läget på V3?

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att höra från dig Acidhouse! Min gamle vapendragare!!!

Jag ledsnade på spelet och på Admins. Till saken hör säkert att jag inte fick någon sömn på över ett år, vilket gjorde att tålamodet inte var på topp. Det kostar att vara aktiv. Jag vill av princip inte betala för premium, och med fler än en handfull byar är premium ett måste. Jag har råd, men det är en principfråga på grund av konflikten jag hade med admins.

Det är nu ingenting jag går runt och gruvar mig om, ifall någon trodde det. Jag bara konstaterar fakta att så var det och så är det.

Hoppas att alla har kul med spelet fortfarande! För mig blev det snarare ett lidande och då är det ju inte värt att vara kvar.

Jag skulle gärna hoppa in som internadlare i -ST2- för att hålla inaktiva byar så att krigarna kan kriga och slipper syssla med internadling, men det går ju inte utan premium. Försök själv att mynta i en myriad byar utan skript...

Varma hälsningar till alla mina forna fiender och vänner, även admins! :D

Kul att se ett livs tecken ifrån dig!

Håller med om mycket i det du säger, dock har ju V3:s admin till skillnad ifrån andra världar ännu aldrig falerat så grovt att hela stammar gått under.

En annan sak är att man måste ha premium, har kört både med och utan beroende på antal inkommande. Kör just nu flera topp 60-konton utan premium och det fungerar i allt utom att plocka in adelsresurser.
 

DeletedUser

Guest
Men de absolut bästa är och se hur syd nu plötsligt kör Wcw stilen och Wcw kör syd stilen hehe.

De ja menar är, nu när syd är större så är de samma story som wcw körde med "suck it" medans Wcw kanske inte kör exakt kör samma ton som stribe etc körde, är väl turnisse här som tycker de är synd om sig själv (självklart är det sant de du säger, men du säger det till folk som skjuter mot dig - Dom bryr sig väl ändå inte? )

Så ja anser nog Wcw lärt sig mer, bara knip igen och ta smällarna, medans syd nu "äntligen" får kaxa sig lite (flest från syd som kaxar än försvarar) Finns många i syd som kör med o knipa igen o köra.

Ska vi göra de klart? en gång för alla?

De är synd om dem i underläge, de är sant. (hur fair är de 10 mot en på marken? ) Men sanningen är, att spelet går ut på att ta ner den andra sidan, och en sida kommer va i underläge en i överläge, frågan är då vilka som beter sig bäst. Right?

Så knip igen syd och låt turnisse gråta ut om han nu känner för det. Visa att ni vart där förut och visa att ni kan hantera överläget bättre än WCW gjorde. Men min personliga åsikt om syd är väl, ner med asen ;)


Från en berömdhet till en nyligen upptäckt :)

Tja! du har en del poänger helt klart. Dock så har aldrig Norr varit i överläge för håll i er här kommer analysen.

Norr stred på allt i Norr, medans SYD stred på 60 procent i SYD. Det gjorde att Norr hade 3 stammar kvar.

Medan SYD hade otroliga 8 DE FÖRSTA MÅNADERNA UTAV KRIGET. Men nu strider ju inte alla stammar, om jag har färsk rapport från kriget. Utan st2 värvade allt folk från mash och blev en jätte stor stam.

Så nu e det två jätte stora stammar som krigar mot varandra, men innan krigsstart så var aldrig Norr störtst som enskild stam, men inte som allians.

Det skillde 300 miljoner poäng och det var en skillnad på 100-200 spelare till fördel för SYD staterna.

Det har alltid varit uppförsbacke under kriget för Norr alliansen.

Det e så det sett ut, om någon undrat. Men jag undrar är hur det kommer se ut efter kriget, kommer det bli ett fett krig mellan de tre olika stammarna eller kommer det bli så att st2 tar in de spillror som finns kvar av internadlare.

Det är en spännande tid att se fram mot för de levande..

mvh
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Mm spelet hade varit en aning lättare om tex hebbesbg inte skickade runt kö till -st2-,caf2 och nw 1 med jämna mellanrum etc. Däremellan så får alla stammarna rapporter om varandra :D
Zablar som spelas av Noomis som även var den sista på Billobangkontot byter hastigt till st2..
inte underligt att världen är upp och ner..

Sedan lite wcw historia kontra nWCW-K, vi var av Myrakatten förbjudna att ha egen diplomati, tyvärr, annars hade vi haft bättre vänner idag..

Men sista striden och sista diplomatin är ej klar ännu!
:cool:
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att höra av dig i forumet igen , KattRag , var ett tag sen ,har du varit censurerad:)

Sen tycker jag att du skall sluta spamma gammalt skit, det som händer det händer. Sköt era kort bättre så händer det inte. Om fler från eran stam vill komma över till oss och hjälpa till att slå ut er så är de välkomna.

Benzo , vi kan ordna ett konto med hur mycket prem du vill. Starta en skitby och hör av dig ING så fixar vi detta, du behövs och är efterlängtad i gänget:D

Henke och alla andra undrande. Jag orkar inte just nu skriva allt som hänt på 4 år, men låt mig försöka sammanfatta det.

Diplomati, ärlighet , hålla löften , sammanhållning , långsiktig planering , ödmjukhet , stolthet , moral , listighet , vänskap , taktik , social förmåga , vänner , strategi , delaktighet , förtroende , flexibilitet, tålamod

Om allt annat misslyckas och först då så gäller krig:)

Där Henrik , har du den stora hemligheten för en vinnande stam // Cribba
 
Senast ändrad:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Sen tycker jag att du skall sluta spamma gammalt skit, det som händer det händer. Sköt era kort bättre så händer det inte. Om fler från eran stam vill komma över till oss och hjälpa till att slå ut er så är de välkomna.

Enda gamla skiten var väl om Myrakatten. Det andra är ju dagsfärskt! :rolleyes:
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Tydligen har Atno drabbats av glömska, NW 1 under nWCW-K och GoW-S riden var största stammen i v3 och det under lång tid...
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
faller för jävligt?

tyvvär vet du väl inget, vi faller inte för jävligt ;) Adlar oaktiva spelare? de har du fel på Hebbesbg är aktiv och adlar Hemsk, sen tar vi från honom? de finns massa anledningar att vi adlar Hebbesbg,. så kom inte till oss och säg vi kämpar för jävligt. vi faller tyvvär inte vi ökar faktiskt ? .. Haha, ni tar byar av oss? samtidigt ökar vi våra egna byar ;). så de för jävligt att ni tar byar av oss, ni slösar tiden med oss. om ni inte klarar oss, klarar ni inte de, bara inse de. Pusspuss <33.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
tyvvär vet du väl inget, vi faller inte för jävligt ;) Adlar oaktiva spelare? de har du fel på Hebbesbg är aktiv och adlar Hemsk, sen tar vi från honom? de finns massa anledningar att vi adlar Hebbesbg,. så kom inte till oss och säg vi kämpar för jävligt. vi faller tyvvär inte vi ökar faktiskt ? .. Haha, ni tar byar av oss? samtidigt ökar vi våra egna byar ;). så de för jävligt att ni tar byar av oss, ni slösar tiden med oss. om ni inte klarar oss, klarar ni inte de, bara inse de. Pusspuss <33.

Jo visst, totalt går ni plus. Det skall ni kanske ha cred för, dock är det ju mycket av era övertagna byar som inte tillhör fienden utan den mäktiga stammen barbar som drabbar alla världar i sinom tid.

Och ni har ju ändå gått ner 24 miljoner de senaste 4 veckorna. Visst Jimma gråade sig men inte var det för att kriget gick så bra?

Syd nötar ut er. En spelare i taget och tillslut kommer din tid med. Då är du inte lika självgod tror jag.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Jo visst, totalt går ni plus. Det skall ni kanske ha cred för, dock är det ju mycket av era övertagna byar som inte tillhör fienden utan den mäktiga stammen barbar som drabbar alla världar i sinom tid.

Och ni har ju ändå gått ner 24 miljoner de senaste 4 veckorna. Visst Jimma gråade sig men inte var det för att kriget gick så bra?

Syd nötar ut er. En spelare i taget och tillslut kommer din tid med. Då är du inte lika självgod tror jag.

jimma44, mycket bra spelare, tyvärr utnyttjade så kallad vän hans konto, vi bad honom komma tillbaka, han spelade aktivt en tid, och vad som hände sedan vet bara jimma
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
vårt bästa

vi gör faktiskt vårt bästa, och att jag vet att vi tar barbarbyar. men för att de är bra .. att ta, .. ^^.. och att vi tar inte barbar vi tar lite från olika. mest barbar men inte bara. vi tar lite från ST2 alltså er.. och Hebbesbg, och här får du svaret varför ni tog ner oss, 24 mille på 4veckor. eftersom Elite är på oss, samma med CAF2, och ST2, och LCN. undra på att vi går ner 24mille, 4 stammar som vi har klarat oss ett lång tag. även om vi sjunger, och går upp..
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Det är alltid kul att läsa här på något sätt. Jag vet inte om ni NW ser att det är ganska kört. Och hur många byar mesut har ni tagit av oss i dag? Jag har kikat igenom och jag ser endast 1 by :confused: Kallar du det krig? Samma med Caf och elite. Endast en by vardera. Sen Bryr jag mig inte om Hebbesbg. Han är era problem. Och wow, ni är så coola när ni attackerar han. Han är ensam och klarar sig iaf bättre än er tillsammans. Barbar byar är inget att vara stolt över att ta, utan ni har oss som ni som är så kända borde klara av. Eller iaf lite motstånd skulle vara kul.

Sen klarar ni inte av att hålla era stammar tillsammans utan ni håller på att splittras. Corian och "fuck", eller forna DVH håller på att falla och det finns inget ni kan göra för att stoppa det.
 

DeletedUser

Guest
Ja att det var kört för nord-sidan redan från början, har ju vem som helst kunnat lista ut.
Annars borde den personen skaffa glasögon eller skaffa sig ett sinne för strategi.

De i syd har haft bättre strategi, aktivitet och kört samma linje rakt igenom. Inget annat än att lyfta på hatten och gratulera!
Vad som gick fel i Nord är att de som har skills där inte trappa upp och tagga till, ledarna tog inte tag i situationen och de interna bråken mellan "de vanliga dödliga" blev allt fler. Egoism spred ut sig och det blev så gott som anarki. De få ledarna som var kvar kunde inte mycket göra utan "14-is maffian" slog till.

Själv la jag ner i början av augusti, såg att loppet var dött. Tröttna på alla lögner fram och tillbaka.
Man kunde inte lita på någon, man stack ut hakan för dem man trodde var ens vänner, sedan fick man reda på att det endast var lögner och man begravde sig själv. Man slutade helt enkelt att bry sig, till sist logga man inte in mer...

Aldrig v3 igen... Någon som söker mig, återfinns jag i rimmen på v14, endast för att kolla nya uppdateringarna :)
 

DeletedUser

Guest
Har varit skitkul att lira på samma sida som syd sista tiden man lirade iaf;) trevliga samtal me dom flesta å riktigt kul att nöta sönder nwspelare;) men men nu får vi se hur länge cotton klarar hålla liv i kontot då ja slutade för ca 3 veckor sen:)...btw grattis syd till vinsten av v3 då nw är för inaktiva och med nötterna Sindredo,Balcando, och kattfjanten kan aldrig nw vinna v3;)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Har varit skitkul att lira på samma sida som syd sista tiden man lirade iaf;) trevliga samtal me dom flesta å riktigt kul att nöta sönder nwspelare;) men men nu får vi se hur länge cotton klarar hålla liv i kontot då ja slutade för ca 3 veckor sen:)...btw grattis syd till vinsten av v3 då nw är för inaktiva och med nötterna Sindredo,Balcando, och kattfjanten kan aldrig nw vinna v3;)

Du är rolig du, ger bort kontot till *** som byter lösen, sedan så får du tillbaka lösen av s***n trotts mer än 2 veckor gått. så påstå inget annat än att du spelar själv!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
haha

jadå men gillar fort NW 1 ,p en bra stam tycker jag, .. de är bättre som anfallare än st2 slå de . ;) mkt bättre. ^^..
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
jadå men gillar fort NW 1 ,p en bra stam tycker jag, .. de är bättre som anfallare än st2 slå de . ;) mkt bättre. ^^..

Side 1:
Tribes: -ST2-
Side 2:
Tribes: NW 1, NW3, Corian

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7,966
Sida 2: 10,724
Skillnad: 2,758

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,673
Sida 2: 1,245
Skillnad: 3,428

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 73,527,669
Sida 2: 96,478,664
Skillnad: 22,950,995

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43,832,049
Sida 2: 11,442,113
Skillnad: 32,389,936

chart

--------------------------------------------------
Side 1:
Tribes: -ST2-
Side 2:
Tribes: NW 1, NW3, Corian

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 55,121
Sida 2: 147,718
Skillnad: 92,597

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15,335
Sida 2: 6,649
Skillnad: 8,686

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 478,873,461
Sida 2: 1,244,260,968
Skillnad: 765,387,507

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 144,412,391
Sida 2: 60,881,385
Skillnad: 83,531,006

chart


Taget ur "stamkrig"

Erövrade byar Poängökning OBA OBF
Din stam 2854 26993996 825257578 1241027944
Motståndare 1181 10840115 615539280 1374594767
= = =
Skillnad 1673 16153881 209718298 -133566823

Din stam 1688 15609201 177456929 58565868
Motståndare 48 444678 29554368 229500297
= = =
Skillnad 1640 15164523 147902561 -170934429

Talar lite för sig själv, den enda statsen som vi har mindre än norr är i OB-F vilka anfaller mest och betydligt mycket bättre än er då?
 
Topp