Top10 stammar

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har adlat 2 spelare, Men en gick ur stammen bara för statsen i sista adlingen,
Ni har dödat 1 adel från stammen LASER och den fixade vi upp igen på 1 timma, Så det är lungt ;)
Att vi får slut på off tror jag knappast ? Då vi förlorat 6 k yx Sammanlagt, Det fixade vi upp snabbt.
Och att vi adlat 2 byar är bara början , Vi kommer ta fler,
Sen så förlorade Wa 2 byar igår av stammen CbC. :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har adlat 2 spelare, Men en gick ur stammen bara för statsen i sista adlingen,
Ni har dödat 1 adel från stammen LASER och den fixade vi upp igen på 1 timma, Så det är lungt ;)
Att vi får slut på off tror jag knappast ? Då vi förlorat 6 k yx Sammanlagt, Det fixade vi upp snabbt.
Och att vi adlat 2 byar är bara början , Vi kommer ta fler,
Sen så förlorade Wa 2 byar igår av stammen CbC. :)

så vi har adlat lika mycket som ni av dem trots att vi inte krigar mot dem:sneaky:

ni får öka farten lite, tror dock ni kommer adla bort dem.
 

DeletedUser

Guest
För att gå till topic...

1 O-G - kommer väl ligga här ett tag, men desto mer man får veta om dom desto mindre imponerad blir man. Kul se de flesta nick är hemliga än dock : ) bästa spelarämnet ändå på v15..
2 CbC - bara massa noobs... :* hehe
3 TG - inga man känner igen... orkar inte kolla alla namnen men, nja..
4 Pant! - går hårt på TBHT, men hur svårt är de då ni tagit 4 byar och jag 2 av tbht.. ? (1 syn bara på statsen men fråga om ni undrar :p)
5 Laser - får se hur de går i framtiden : )
6 TBHT - haha, bygger helt okej byar.. bara spamma barrack och stallet så, vet dock inte hur ALLA spelare är men : ) ingen bra första insikt..
7 MR - intressant stam ändå, spelare man känner igen men inget som sticker ut ..
8 New - känner igen några hehe, 2/10 om man ska poängsätta er : )
9 Gripen - Nej!
10 Exc - åkte på en del stryk faktiskt emot disney, men är tillbax : ) får se vad som sker..

Om nån vill disskutera MIN lista sänd ett pm här eller ingame ch spamma inte ner i tråden <3

Edit; Pant! har tagit 5 byar av TBHT.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
CbC: Min gamla stam på v10:thinking: Vet inte hur många av dom som spelade där då spelar där nu men troligen kommer det inte att hålla med tanke på antalet Disney spelare. Verkar även bytta medlemmar unedr dom senaste vekorna likadant

O-G: Om det är dom spelarna bakom kontorna som de nyss ryktades om så kommer dom nog ta denna världen ifall dom orkar hålla aktiviteten. Grymt poängsnitt per spelare som dom troligen kommer att hålla så högt som möjligt.

TG: Osäker på dessa,kanske kan bli en uppstickare som kan störa dom lite andra bra stammarna. Har ju inte lika många medlemmar som Cbc så där är ett plus.

Pant!: Skaffat sig lite nya namn sen senast men imponerar fortfarande inte så mycket. Tyvärr ligger Jakob för högt upp på rankingen för att men egentligen skall kunna ge ett riktigt seriöst omdöme.

New: En av dom mer intressanta stammarna på v15 med en blandning av spelare från v9. Kan också störa dom större stammarna senare.

Gripen: Akademistam = Nej

[ND]: Wash är bra,resten vet jag inte. Kanske är någon mer som gömmer sig bakom något nytt nick. OB:n är väl inte så mycket att skryta med heller men den kommer säkert bli bättre.

MR: En deff-stam? Är väl ett par namn man kanske skall akta sig för men lär säkert försvinna med tiden som dom flesta.

ARV: Kanske växer fram som V12´s Träd? Vem vet. Om dom fixar diplomatin och kanske byter ut ett par spelare så kan de gå.

Exc: Jaha sista stammen på Top10. Förlorade medlemmar till Cbc och fick en från dom:thinking: En trade eller:sneaky: Ne om dom inte kan hålla kvar sina medlemmar så kommer det aldrig funka.
 

Data9

New Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom ingen har postat här på 3 dagar nästan så postar jag själv igen,,,,

1. CbC: Vissa erfarna spelare många nya spelare så osäker på vad jag ska bedöma där, förutom att jag är osäker på vad de gör mot laser? kniven i ryggen? :sneaky:

2. O-G: Den ända stammen som jag skulle springa med svansen mellan benen om jag låg i krig med dem :D rank 1 i OB-A och i OB-A. Stammen förlorade rank 1 till CbC rekrytering. Tror många av spelarna i den stammen kommer få uppleva slutspelet i värld 15 ;)

3. Pant! köttar på mot TBHT eller det är vad jag tror. :)

4. TG: ingen kommentar

5. ARV: nu tappade jag minnet var det ARV som valde att deffa New mot bono eller var det någon annan stam? :confused:

6. [ND]: Finns inte så mycket att kommentera

7. MR: samma som ovanstående

8. Gripen: årkar inte kommentera

9: Bono: Seriöst vart det krig över en liten by? känns lite som ni skryter och har tagit segern i egna händer alldeles för tidigt, allt kan ju vända för eller senare :sneaky: men tror ni tar hem segern oavsett vad ;)

10. New: tappar lite medlemmar och poäng, bara 3 byar sen kriget startades, ge inte upp herregud vissa att ni platsar på rank 10..... :rolleyes:
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom ingen har postat här på 3 dagar nästan så postar jag själv igen,,,,

1. CbC: Vissa erfarna spelare många nya spelare så osäker på vad jag ska bedöma där, förutom att jag är osäker på vad de gör mot laser? kniven i ryggen? :sneaky:

Vadå kniven i ryggen på Laser? Vi har då aldrig haft någon relation till dom.
 

DeletedUser

Guest
Drar till med en lista.

1 CbC
- Troligen blir det CbC, O-G och MR eller Bono som plockar hem världen. I CbC finns en hel del skillade spelare, Dead King bland annat.
Blir allt svårare att slå ju större dom blir. Ser ut som ni har bra koll på eran kontinent. Köttar på fint, OBA rankingen håller dom strax före sina huvudkonkurrenter i O-G. Dock har dom ett ganska högt medlemsantal.

2 O-G Medlemmar: 16 Rank: 2 Poäng: 1,408,606 Oba rank: 2 Oba poäng: 1,219,561 Obf rank:12 Obf poäng:189,045
- Mycker fint köttat, ett lågt medlemsantal. Vet inte riktigt vilka som sitter på kontona, men det är helt klar spelare av hög klass. Finns inget att peta på. Kanske den mest "perfekta" stammen på v15. Lycka till!

3 BONO Medlemmar: 12 Rank: 3 Poäng: 971,363 Oba rank: 4 Oba poäng: 587,018 Obf rank: 1 Obf poäng: 384,345
- Ett bra medlemsantal, helt okej oba och obd. Dock är väl en rank 1 på oba att föredra. Ser vassa ut, dock tror jag att ni har långt ifrån lika skillade spelare som sina två konkurrenter ovan. Blir tufft för dom att klara ett krig mot någon av dom. Blir nog faktiskt phail för er.

4 Pant! Medlemmar: 30 Rank: 4 Poäng: 884,543 Oba rank: 3 Oba Poäng: 652,786 Obd rank: 8 Oba poäng: 231,757
- Vet inte riktigt, ni har en del okej spelare. Dock inget som kan gemföras med CbC eller O-G. Blir nog samma för er som för BONO. d v s phail när ni drabbar samman med någon av ovanstående. Trots det tror jag ni kan ställa till med en del problem. Ett minus för er är ert höga medlemsantal. Annars hittar jag inte så mycket dåligt om er. Ett bra läge. Bra oba och en helt okej obd vilket tyder på att ni deffar bra och vet hur man duckar :)

Obs att jag bara tog dom 4 första. De resterade kanske kommer senare. Dock tycker jag inte någon av dom är viktiga pga att dom inte kommer hålla sig kvar till lategame.
 

DeletedUser

Guest
1. Cbc: Kommer splittras
2. O-G: Har potential att vinna världen om de klarar det massanfall mot dem som säkert kommer komma.
3. Pant!: Pensionärerna kommer klara sig till midgame där de antingen mergar med en annan stam eller blir adlade upp.
4. ARV: Kommer försvinna inom kort när det går upp för alla andra att de inte har några trupper att tala om.
5. TG: vet inget om dessa.
6. [ND]: Antingen klarar de sig eller inte. Läget nära Cbc är dock dåligt.
7.Gripen: Försvinner inom kort.
8. New: Kriget med BONO har visat att deras ledning är alldeles för dålig. They are going down.
9. WA: vet inget om dessa.
10.-V-: vet inget om dessa.
 

DeletedUser

Guest
1. Cbc: Kommer splittras
2. O-G: Har potential att vinna världen om de klarar det massanfall mot dem som säkert kommer komma.
3. Pant!: Pensionärerna kommer klara sig till midgame där de antingen mergar med en annan stam eller blir adlade upp.
4. ARV: Kommer försvinna inom kort när det går upp för alla andra att de inte har några trupper att tala om.
5. TG: vet inget om dessa.
6. [ND]: Antingen klarar de sig eller inte. Läget nära Cbc är dock dåligt.
7.Gripen: Försvinner inom kort.
8. New: Kriget med BONO har visat att deras ledning är alldeles för dålig. They are going down.
9. WA: vet inget om dessa.
10.-V-: vet inget om dessa.


Gillar din välformulerade och väldigt utförliga presentation av dessa topp tio stammar. Tummen upp! O_O
 

DeletedUser

Guest
1. Cbc: Kommer splittras
2. O-G: Har potential att vinna världen om de klarar det massanfall mot dem som säkert kommer komma.
3. Pant!: Pensionärerna kommer klara sig till midgame där de antingen mergar med en annan stam eller blir adlade upp.
4. ARV: Kommer försvinna inom kort när det går upp för alla andra att de inte har några trupper att tala om.
5. TG: vet inget om dessa.
6. [ND]: Antingen klarar de sig eller inte. Läget nära Cbc är dock dåligt.
7.Gripen: Försvinner inom kort.
8. New: Kriget med BONO har visat att deras ledning är alldeles för dålig. They are going down.
9. WA: vet inget om dessa.
10.-V-: vet inget om dessa.

Som vanlig hänvisar du till källor och du skriver väldigt välformulerat och genomtänkt samt så ger du verkligen en förklaring :)
 

DeletedUser

Guest
1. Cbc: Kommer splittras
2. O-G: Har potential att vinna världen om de klarar det massanfall mot dem som säkert kommer komma.
3. Pant!: Pensionärerna kommer klara sig till midgame där de antingen mergar med en annan stam eller blir adlade upp.
4. ARV: Kommer försvinna inom kort när det går upp för alla andra att de inte har några trupper att tala om.
5. TG: vet inget om dessa.
6. [ND]: Antingen klarar de sig eller inte. Läget nära Cbc är dock dåligt.
7.Gripen: Försvinner inom kort.
8. New: Kriget med BONO har visat att deras ledning är alldeles för dålig. They are going down.
9. WA: vet inget om dessa.
10.-V-: vet inget om dessa.

Aningen motsägelsefullt kanske? Eller menar du att dom också kommer splittras när vi gör det?
 

DeletedUser

Guest
1. Cbc: Kommer splittras
2. O-G: Har potential att vinna världen om de klarar det massanfall mot dem som säkert kommer komma.
3. Pant!: Pensionärerna kommer klara sig till midgame där de antingen mergar med en annan stam eller blir adlade upp.
4. ARV: Kommer försvinna inom kort när det går upp för alla andra att de inte har några trupper att tala om.
5. TG: vet inget om dessa.
6. [ND]: Antingen klarar de sig eller inte. Läget nära Cbc är dock dåligt.
7.Gripen: Försvinner inom kort.
8. New: Kriget med BONO har visat att deras ledning är alldeles för dålig. They are going down.
9. WA: vet inget om dessa.
10.-V-: vet inget om dessa.

4. ARV: Kommer försvinna inom kort när det går upp för alla andra att de inte har några trupper att tala om


så ni tror inte att vi inte har trupper?? kolla våran OBA, säg inte nått ni inte har nån aning om.


//Linus
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
4. ARV: Kommer försvinna inom kort när det går upp för alla andra att de inte har några trupper att tala om


så ni tror inte att vi inte har trupper?? kolla våran OBA, säg inte nått ni inte har nån aning om.


//Linus

Precis, ni har slagit ihjäl hela högen, hög OBA är dåligt :awsm:
 
Topp