Alla problem lösta! .. jo tjena

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Haroo, var snäll och ta bort din .gif signatur, du vet om att den inte är tillåten.

Förstår att du är frustrerad, men ta ett djupt andetag och lugna dig är du snäll.
__________________


Som jag förstått det är de flesta världar uppe igen, vi avvaktar nu för att se så att det fungerar stabilt.

Efter det kommer vi att släppa freden, tanken är åtminstone före kl 16.00 imorgon.
 

DeletedUser

Guest
PP är dåligt eftersom om någon har cirka 50 konto så kan dem skicka över all pp till ett konto och vips dem har fått mer pp än andra ;)

OCH HUUUUUUUUUR I HELVETE HADE DU TÄNKT ATT VI SKULLE BLI ERSATTA??!!?


Ska Inno Games möjligen ge oss tillbaka lite tid av vårt liv, snurra tillbaka klockan till tidpunkten då felet inträffade, möjligen sätta in pengar på våra konton.

Eller tror du att det skulle vara mer rättvist att vi skulle bli kompenserade ingame, med resurser, byar, trupper eller möjligtvis barbarer runt omkring oss? VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

KOM DÅ!!
 

DeletedUser

Guest
Är det då spikat som tidigast 16:00? eller kommer den släppas efter 1-2 timmar det har fungerat i 1-2 timmar, blir inte klok på det...
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Skulle gärna uppskatta att du gjorde det åt mig.. Jag har glömt hur man gör.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag tycker stämningen är lite aggressiv nu tycker jag vi kan lugna ner oss med en reknetrod...

tvo
 

DeletedUser

Guest
Skämtar ni med mig?

Kommer freden vara igång till 16:00 i morgon :O?

vad är det för jävla mening att lira speeden då?
 

DeletedUser

Guest
Gaffel
Community Manager



Reg.datum: Jul 2007
Ort: Sweden - Malmö #12 Idag, 17:26 Topp
Som jag förstått det är de flesta världar uppe igen, vi avvaktar nu för att se så att det fungerar stabilt.

Efter det kommer vi att släppa freden, tanken är åtminstone före kl 16.00 imorgon.

Kommer ni ge ersättning för varje offby som väggat för att rensa byar som nu är omöjliga att adla och fienden har gott om tid på sig att återbebygga?

Eller kommer ni gynna somliga och göra detta till något oerhört orättvist för samtliga som varit på offensiven den senaste tiden?
 

DeletedUser

Guest
Gaffel
Community Manager



Reg.datum: Jul 2007
Ort: Sweden - Malmö #12 Idag, 17:26 Topp
Som jag förstått det är de flesta världar uppe igen, vi avvaktar nu för att se så att det fungerar stabilt.

Efter det kommer vi att släppa freden, tanken är åtminstone före kl 16.00 imorgon.

Kommer ni ge ersättning för varje offby som väggat för att rensa byar som nu är omöjliga att adla och fienden har gott om tid på sig att återbebygga?

Eller kommer ni gynna somliga och göra detta till något oerhört orättvist för samtliga som varit på offensiven den senaste tiden?

Eller kommer Ica-jerry att tafsa på ica-stig inne på lagret där ingen ser? se nästa avsnitt av ica-dorarnas oterkåmst
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Man kan ju ha skapat mer än 15 om man har bytt ip adress eller? :thinking:

Och vem spelar på 15 konton?

F.ö, bra sagt stig.
SKA DET INTE VARA LITE SOCIAL HÅLLBARHET HÄR PÅ TW ELLER?
NI HAR REDAN FÖRSTÖRT DEN EKONOMISKA HÅLLBARHETEN GENOM HALVERINGAR.
 

DeletedUser

Guest
Och vem spelar på 15 konton?

F.ö, bra sagt stig.
SKA DET INTE VARA LITE SOCIAL HÅLLBARHET HÄR PÅ TW ELLER?
NI HAR REDAN FÖRSTÖRT DEN EKONOMISKA HÅLLBARHETEN GENOM HALVERINGAR.

Man behöver inte spela på dem, bara logga in från olika datorer någon gång ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo vi får 2 dagars preem men inte poäng som vi kan aktivera när vi vill ;)

De jag menade

Man har ju inte kunnat spela i två dagar. Så vafan.

Man skulle kunna tänka sig hela tiden man inte kunnat spela ordentligt + den tiden * 5. FÖR ATT DET INTE ÄR FÖRSTA GÅNGEN DET HÄNDER.
 

DeletedUser

Guest
Har ett förslag (ett till)

Sätt en tid inte innan 16:00

ta bort möjlighet att logga in och stäng forumet...

Det skulle ge folk en möjlighet att gå ut o titta på fåglar och det andra könet möjligen, själv är jag inlåst med datorn för att jobba, jag hackar lite (mot asp vill jag tillägga)... så jag är tvungen att vara kvar.

:p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp