Letar efter gamla bekanta

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Trevligt att gamla bekanta man krigat mycket mot återvänder till spelet

Fireside Ledare Wombat :p
 

skal

New Member
Reaktionspoäng
0
Trevligt att gamla bekanta man krigat mycket mot återvänder till spelet

Fireside Ledare Wombat :p

Tackar!
Jo det är kul och nu har jag faktiskt fått tag på rätt många gamla bekanta, både vänner och fiender. Roligt att man kan samarbeta nu fast man har varit på andra sidan muren tidigare. Antar att jag gjorde hyfsat ifrån mig :)

Kriget mot er var utmanande, tror jag var tvungen hoppa av mitt i ung.
Ni hade många duktiga spelare.
 

DeletedUser

Guest
Jo vallhall känner jag igen, spelar några från den stammen nu? Kommer inte ihåg namnet på ledaren, hans tjej spelade med också.

Ledaren hette Bakergirl, svårt att tro med det var faktisk en kille. :)
Vilka är det du lirar med nu då SKaL ?
 

DeletedUser

Guest
Någon veteran som vill vara med och lira på värld 16 när den kommer ?:thinking:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Tottas

alla vet hur du kör <3, iafall jag. ^^ .. en bra polare ^^ . ;). Gammla polare. som ferret the Queen, en del påminner dig om henne. jag kör de här spelet för henne ^^. Men den som påminner om ferret bäst är Lagerfeld ^^. hoppas du läser de här Ferret The Queen <3. Dig glömmer jag alderig, en sann vän. som kommer va kvar över allt, för mig. Iafall ska uppfylla de du sa till mig i v15. ska kämpa och försöka göra min bästa de du sa till mig , om du läser de här är jag glad. och säg till din dotter luminor att jag saknar henne PussPuss <3.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
mesut.. känner jag dig på något sätt? du addar mig som vänn överallt, trots att jag adlar dig hela tiden jag får chansen :confused:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Adlar?

är har du adlat mig? alderig. aa du är en bra spelare. och är trevlig när man snackade lite pm, med dig
 
Topp