TYT vs. TNW

DeletedUser

Guest
Färskare siffror än så här blir det inte. ;)

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: TNW, TNW-A

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 173
Sida 2: 9
Skillnad: 164

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,567,814
Sida 2: 74,666
Skillnad: 1,493,148

chart
 

DeletedUser

Guest
Då ska vi ta detta en gång för alla Rihonia. Du har nu ältat att jag körde KÖ åt Immer i fyra månader nu. Du till och med frågade ut folk i Snakes om de kunde ge information om detta månader efter jag hade suttit KÖ på Immers konto. Ska dra detta så du slipper ligga sömnlös mer.
Immer skickade över sitt konto på mig för att sluta. Jag skötte kontot som vilket konto som helst, alltså spelade det för kontot bästa. Hade jag gjort annat hade jag brutit mot reglerna. Jag hade kontot i två dagar. AnakinS hade inget konto utan det var jag och Evil Owl som körde två konton. Det var dessutom ett konto som var med i Federationen. Jag vet inte vad din syn är på moral och ära är, men den synen har försämrats rejält då du själv tydligen inte spelar de KÖ-konton du får, för kontots bästa.

Att sen TNW inte gick med mot TYT var inte det ni räknar upp här. Från början så sa ni att ni inte visste vilken stridsduglighet stammen hade. Allt annat är efterhandskontruktioner. Så var det med det.

Får gratulera Disturbia och folket i TYT för en väl genomförd först våg. Det är så här en första våg ska se ut. Den är ju inte över än och jag som inte varit aktiv på TW i en månad nu, har börjat följa statsen igen. Kul läsning. Fortsätter det så här så kan nog v12-spelarna få en härlig semester i sommar. Ta tillvara på den och var lediga. Det är faktiskt underbart skönt. :p

Så det var du som satt kö för Immer när anfallen mot oss kom trots IAP, ett erkännande utan tanke så tycker du kan tona ner din heder och redbarhet lite eftersom du inte följt denna själv. Lär som du lever istället.....;) sen anser jag federationens fiasko är strikt ett misslyckande i strategi, organisation och ledarskap, vilket jag förstått snakes hade ett stort ansvar i:) förlåt OTn men detta har jag haft i tanken länge och nu kom tillfället att ta upp det, hoppas misslyckandet gav nya insikter:) Dock var denna dagen väntad och väntat sedan jul på detta, trist att behöva gå på fd allierade, men gör kriget snyggt och må bästa stam vinna:)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
TYT har sin ära intakt.

Dom klargjorde för länge sen att dom skulle döda världen. (När 2 top premade mergade) Att sen federationen satte käppar i hjulet fick ju enbart TYT att ändra taktik, De gick ju inte att kötta allt och alla. Därför fick man en allians med TNW.

TYT är den stam som spelat smartast, sen att TNW är idioter de är väl en annan sak.

Sen donkey, är du körd eller? Bara för man hatar så släpper man ALL what so ever taktik tänk? Tänk, tänk igen, agera. Här var de väl, Agera, öhhhh ajdå nu blev de fel....

Hela TNW högen verkar ju bestå av idioter (STATSEN VISAR DETTA) 174-9 eller vafan de står, Interadling av inaktiva?!?

Grattis TYT väl spelat. Sen om äran o hedern ligger på en hög nivå är väl sisådär, vem mergar till sig vinster så tidigt in i spelet?
 

DeletedUser

Guest
TYT har sin ära intakt.

Dom klargjorde för länge sen att dom skulle döda världen. (När 2 top premade mergade) Att sen federationen satte käppar i hjulet fick ju enbart TYT att ändra taktik, De gick ju inte att kötta allt och alla. Därför fick man en allians med TNW.

TYT är den stam som spelat smartast, sen att TNW är idioter de är väl en annan sak.

Sen donkey, är du körd eller? Bara för man hatar så släpper man ALL what so ever taktik tänk? Tänk, tänk igen, agera. Här var de väl, Agera, öhhhh ajdå nu blev de fel....

Hela TNW högen verkar ju bestå av idioter (STATSEN VISAR DETTA) 174-9 eller vafan de står, Interadling av inaktiva?!?

Grattis TYT väl spelat. Sen om äran o hedern ligger på en hög nivå är väl sisådär, vem mergar till sig vinster så tidigt in i spelet?

jag är inte helt körd. jag skulle vilja se någon som inte gillar dig(nästan alla då) sammarbeta med dig. sen så hade dom överaskningen på sin sida när dom hade deffat upp sin front mot oss medans vi hade vår mot V:F:N
 

DeletedUser

Guest
TYT har sin ära intakt.

Dom klargjorde för länge sen att dom skulle döda världen. (När 2 top premade mergade) Att sen federationen satte käppar i hjulet fick ju enbart TYT att ändra taktik, De gick ju inte att kötta allt och alla. Därför fick man en allians med TNW.

TYT är den stam som spelat smartast, sen att TNW är idioter de är väl en annan sak.

Sen donkey, är du körd eller? Bara för man hatar så släpper man ALL what so ever taktik tänk? Tänk, tänk igen, agera. Här var de väl, Agera, öhhhh ajdå nu blev de fel....

Hela TNW högen verkar ju bestå av idioter (STATSEN VISAR DETTA) 174-9 eller vafan de står, Interadling av inaktiva?!?

Grattis TYT väl spelat. Sen om äran o hedern ligger på en hög nivå är väl sisådär, vem mergar till sig vinster så tidigt in i spelet?

För sista gången, kan du ge dig? Går ditt liv allvarligt ut på att smutskasta folk, för jag börjar få den uppfattningen. Det är inte ofta det brister för mig, men nu får du väl för i h-lvete sluta. Att du inte gillar TNW har vi förstått, du behöver inte påpeka det i varenda tråd. Kom igen nu!
 

DeletedUser

Guest
För sista gången, kan du ge dig? Går ditt liv allvarligt ut på att smutskasta folk, för jag börjar få den uppfattningen. Det är inte ofta det brister för mig, men nu får du väl för i h-lvete sluta. Att du inte gillar TNW har vi förstått, du behöver inte påpeka det i varenda tråd. Kom igen nu!

han är ju lite omogen det vet ju alla
 

DeletedUser

Guest
Kan nästan liknas en internadlig, vi väntar spända för en större mot attack.

Våran merg för ett halv år sedan har inget med TNW/snakes att göra.

kolla bara på OBA/OBF stamranken,.... inte vårat fel att våra 2 gamla stammar befinner sig i toppen fortfarande...


Som spider skrev, vi har spelat smart. tackar för den kommentaren och instämmer!.

Smart, samt rutinerade spelare helt enkelt.

Alla vill vinna, att merga tog vi fram lite aktivitet i en värld som annars bestod av 2-4 stammar som kriga, resten adla barbs och kolla på, sorgligt nog.

samt med mergen vann vi direkt ett moraliskt övertag.



Allt handlar om att planera helt enkelt.


/D
 

DeletedUser

Guest
Tagna byar

Din stam:224

Motståndare: 8


Poängökning

Din stam: 2 053 154

Motståndare: 66 803

OBA:

Din stam: 31 453 363

Motståndare: 7 220 112


OBF:

Din stam: 7 220 112


Motståndare: 34 997 383
 

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
Behövs dom siffrorna komenteras hahaha.. oh herregud.. ;)

Man ser ju en ganska så tydlig trend på siffror/stats som ploppar upp här i forumet, TNW faller snabbare än jag vet inte vad, medans TYT bara plockar på efter behag.. ;)

Vet inte riktigt hur TNW ska vända & vrida på dessa siffror/stats för att ge sina medlemmar något som helst hopp om överlevnad.. känns som ren utklassning än så länge!

Så grattis TYT och alla övriga v12 spelare, ni kan nog troligen boka in långsemestrar i sommar, ser ut som ni kommer vara lediga från v12 snart om inget mirakel sker.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
ja grattis till TYT som sammarbetade med en V:F:N spelare för att rensa en by åt V:F:N spelaren skickligt gjort att samarbeta med den äldsta fienden:thinking:
 

DeletedUser

Guest
TNW är ingen vidare tycker jag ibland. Borde insett detta för längesen och gått in på federations sida och slått ner TYT. Synd att de var för fega
 

DeletedUser

Guest
många tjatar om att TNW var fega och inte anföll oss när resten gjorde det.

tror personligen inte det hade spelat någon roll.

Kan upplysa er att när F.E.D bildades hade TNW inte ens 500 000 poäng. ...över 50% av deras dagliga medlemmar hade 1 by vid den tiden. Eller så var dem med i nån annan liten stam ute i rimmen.

vi hade då 15 miljoner poäng.

Jag snackar om början på Fed kriget, givetvis Kunde TNW gått på oss under tiden vi kriga emot resten av världen, men dem vågade kanske inte backstabba den aktivaste och största stammen på v12?...


HUR som är det en diskussion som inte skall tas i denna tråd... gör en egen.
 

DeletedUser

Guest
ja grattis till TYT som sammarbetade med en V:F:N spelare för att rensa en by åt V:F:N spelaren skickligt gjort att samarbeta med den äldsta fienden:thinking:

Tvivlar på att de samarbetade. I såna fall kan du gärna framföra lite bevis för saken. Tror snarare att det var en tillfällighet. Vi i TYT rensar ju allt.
 

DeletedUser

Guest
vi har fått erkänande. men du får snacka med ledarna om bevisen
 

DeletedUser

Guest
många tjatar om att TNW var fega och inte anföll oss när resten gjorde det.

tror personligen inte det hade spelat någon roll.

Kan upplysa er att när F.E.D bildades hade TNW inte ens 500 000 poäng. ...över 50% av deras dagliga medlemmar hade 1 by vid den tiden. Eller så var dem med i nån annan liten stam ute i rimmen.

vi hade då 15 miljoner poäng.

Jag snackar om början på Fed kriget, givetvis Kunde TNW gått på oss under tiden vi kriga emot resten av världen, men dem vågade kanske inte backstabba den aktivaste och största stammen på v12?...


Deras anledning låg i att dem var rädda för stammarna som spelade i F.E.D då TNW olyckligtvis hade försökt kriga ner övriga stammar i området då även min f.d stam Druids, vi tog ner dem under 500' gränsen och skulle kört på om inte TYT kom till i världen och vi fick tänka om, därmed en fred och övriga planer sattes i form, TNW var fega och ville inte kriga på någons sida och ville hellre se världen dö så länge deras medlemmar slapp åka på mer attacker än vad dem hade haft. (finns pm på detta då jag skötte diplomatin).

Men som Dist skriver så skall detta tas i en annan tråd om inget annat, jag önskar TYT all lycka i kriget mot TNW och hoppas att ni trycker till dem rejält.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja grattis till TYT som sammarbetade med en V:F:N spelare för att rensa en by åt V:F:N spelaren skickligt gjort att samarbeta med den äldsta fienden:thinking:

Tänk till nuförfan. Behöver TYT ta hjälp av dem? NEJ.

TYT vinner världen oavsett hur dom lirar, och de är tack vare er dom vinner idag ;)
 
Topp