Unborn's Galleri!

DeletedUser

Guest
Snygg, känns nästan som en sign jag skulle kunna tänka mig att använda :D

Gillar inte att du har färg på texten bara, de förstör känslan i signen tyvärr =/

haha mjo den känns ju lite "spookig" haha ^_^
tycker du? jag kände mer att den kanske skulle bli tråkig eller något utan färg, så jag tänkte att kanske färga texten då :O
 

DeletedUser

Guest
Hej har du tid att göra en sings till mig så vore det väldigt tacksamt :)

Vill ha något med skidor och snö typ nån som har åkt i en slalom backe.

Säg till om du vill och om du vill ha reda på mer eller gör något så säger jag till om ändringar ;)


Oj herregud har jag missat att du skrivit?! :c ber om ursäkt, men är du fortfarande ute efter en sign med utseende som beskrivits ovan så kommer jag sätta igång snarast! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Oj shit så längesen man kikade i denna tråden haha, hade nästan glömt bort den! :D Kan se vad jag kan göra för dig man :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Såå, jag bokstavligen "slängde ihop" nånting..
Några ändringar eller är den helt åt skogen? :D

extremhatt.jpg
 

DeletedUser

Guest
Skulle hemskt gärna vilja sign! :)
En sign med lidl tema (om du själv inte har någon bättre ide')

Tack så hemskt mycket i förhand! Skulle vara snällt om du kunde fixa en grym sign åt din gamla stam kompis i ... Optico :)

Mvh

Von lidl <3
 

DeletedUser

Guest
Åh jaså från Optico? :awsm: ska försöka greja en på momangen bara för det! Får man veta vem som döljer sig bakom nicket? ;)
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle buga och bocka för en sign :)
Kontakta pm om de finns tid och möjlighet till det :)
 

DeletedUser

Guest
Jaså det säger du ;) Funkar det här då?

lidlcopy.png


EDIT; Försökte förbättra kvalitén lite mer, hoppas det duger:)


Tachuk jag börjar på din imorgon, ska sova nu :) Men säg vad du vill ha för tema osv sålänge om du hinner, Gonatti!
 
Senast redigerad av en moderator:

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Tachuk jag börjar på din imorgon, ska sova nu :) Men säg vad du vill ha för tema osv sålänge om du hinner, Gonatti!

Kalas !

Temat är fullt valfritt =) vill se lite vad som rör sig i din skalle när du hör/ser namnet Tachuk. Det är svårt att relatera till något speciellt då det saknar betydelse :)

Naaaaaajs
 

DeletedUser

Guest
Okejokej, ska se vad jag kommer på ^_^

Gjorde två olika bilder.. Vet inte om du äns gillar någon av dom men hoppas på det :)

tachuk1.jpg


&

tachuk2.jpg
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
hej jag skulle gärna vilja ha en sign, du kan bestämma själv vilken stil det ska vara på den.

på signen ska det stå v1 plummers - Deist och v5 Viktor99 - Demons

Tack så hemskt mycket i förhand.

MvH korat
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag skulle gärna vilja ha en sign! På den ska det bara stå v9, v12, v14, v15, v16, samt mitt nick så är det as schyst. Kan betala lite för det oxxå! (20pp om det räcker)
 

DeletedUser

Guest
Om du loggar in på skype nån gång kan jag förklara vad jag vill ha ;)
 

DeletedUser

Guest
Yes det ska fixas, men är dock hos polare nu så fixar det imorgon någon när jag får tid! ^_^

atoubish du kan adda min skype; Unbo0rN

Bern3hardt och Korat99, era signs tar jag itu med när jag har tid! :)
 
Topp