Vad får dig att lyssna på TWRadio?

DeletedUser

Guest
Vad får dig att lyssna på TWRadio?

Diskutera gärna i denna tråden.
 

DeletedUser

Guest
Snacket ffs.

Och hälsningar ;) Det var skojigt på alla hjärtans dag när dom körde hälsningar hela tiden :D
 

DeletedUser

Guest
+ Variationen av musik, lite kul att lyssna på hälsningarna :)

- Vill man hälsa så mail, varför inte ha en tråd som man kan önska här eller PM på externa

//Spritus Sancti
 

DeletedUser

Guest
Music :)

För jag vill höra lite dem nya nyheterna :)

Sen även att jag vill hitta nya låtar/artister som är bra! :D
 

DeletedUser

Guest
an ni inte försöka skaff intervjuer med någon av ledarne i stammarna på v15?
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
personligen tycker jag det är roligare att höra när det pratas tw än att lyssna på massa musik, så tycker det bör satsas mer på prat, ser ingen anledning att lyssna på TW radion för musikens skull för då kan jag lika gärna sätta på spotify, såklart kan den eller dem som pratar behöva en paus och då kan man köra någon låt men att satsa på att prata mer. Sen fattar jag ju att du som just nu sitter ensam i radion inte har hur mycket som helst att babbla eftersom du sitter där ensam men efterlyser mer prat iallafall, det är vad JAG tycker.

annars är de kul att du kört igång med radion igen iaf conzec :)
 

DeletedUser

Guest
Heisann! :)

Hilsen fra oss i Yng (norske stammen) til dere :)

Jeg har ett sangønske... Rammstein - Roter Sand

Kunne dere satt den på ?
 

DeletedUser

Guest
Kör lite intervjuer med mig via Skype Conzec ;)

Jag kan prata om vad som helst :D
 

DeletedUser

Guest
Drf Jag lyssnar

För att det kanske kan handla mig ligger ju 6:a i ranken. men lyssnar vidare och så får man höra lite smått.



Mvh:Johansson450
 

DeletedUser

Guest
Radioprogramledarnas underbara program, musiken (även om jag klarar mig utan ca 70% av de som finns med på slingan) och gemenskapen man får genom mIRC (även om de kanske inte har med att "lyssna" på radion att göra)
 

BMX KUNGEN

New Member
Reaktionspoäng
0
LoL

Har precis börjat lyssna det är ju nice :) Du pratar som en riktigt jornaliste eller hur det stavas xD
 

DeletedUser

Guest
Nu var det längesedan jag lyssnade på TW-radion men när jag gjorde det gjorde jag det för att det är kul att få höra lite snack om de aktuella världarna och vem vet, kanske förklaras det även krig eller så går någon stam ut med uttalande till resten av världen.
Sammanfattat, jag lyssnar bara på TW-radion för att få höra snack om just TW.

Vill jag lyssna på musik så har jag en spotifylista som kräver 2 vänsterklick för att sätta igång min favoritmusik.
 

DeletedUser

Guest
Nu var det längesedan jag lyssnade på TW-radion men när jag gjorde det gjorde jag det för att det är kul att få höra lite snack om de aktuella världarna och vem vet, kanske förklaras det även krig eller så går någon stam ut med uttalande till resten av världen.
Sammanfattat, jag lyssnar bara på TW-radion för att få höra snack om just TW.

Vill jag lyssna på musik så har jag en spotifylista som kräver 2 vänsterklick för att sätta igång min favoritmusik.

^detta


.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Nu var det längesedan jag lyssnade på TW-radion men när jag gjorde det gjorde jag det för att det är kul att få höra lite snack om de aktuella världarna och vem vet, kanske förklaras det även krig eller så går någon stam ut med uttalande till resten av världen.
Sammanfattat, jag lyssnar bara på TW-radion för att få höra snack om just TW.

Vill jag lyssna på musik så har jag en spotifylista som kräver 2 vänsterklick för att sätta igång min favoritmusik.

word broseph
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
personligen tycker jag det är roligare att höra när det pratas tw än att lyssna på massa musik, så tycker det bör satsas mer på prat, ser ingen anledning att lyssna på TW radion för musikens skull för då kan jag lika gärna sätta på spotify, såklart kan den eller dem som pratar behöva en paus och då kan man köra någon låt men att satsa på att prata mer. Sen fattar jag ju att du som just nu sitter ensam i radion inte har hur mycket som helst att babbla eftersom du sitter där ensam men efterlyser mer prat iallafall, det är vad JAG tycker.

annars är de kul att du kört igång med radion igen iaf conzec :)

This is it
 
Topp