MyLittlePwny kritiserar TYTs ledare.

DeletedUser

Guest
Och nu tycker jag vi återgår till rykten på v12 och tar diskussionerna om ledarkvaliteter i pm eller i en tråd som handlar om det och inte om rykten ;)

Här kommer den tråden då.

så du menar att det inte finns bättre ledarmaterial än disturbed i TYT?
hmm undrar hur spelarna i TYT känner ang detta uttalande.

Och vidare menar du att det inte stämmer att "ledaren" koncentrerar sig på barbs och internadling och låter stammen dra hela lasset ensamma?
kolla filen innan du yttrar dig min vän :)


Jag står inte på någons sida, men hänger alltid med i svängarna, mr black ;)

Huruvida det finns bättre ledarmaterial i TYT tänker jag inte yttra mig om då jag inte vet huruvida varje enskild spelare i TYT skulle klara sig som ledare, men i detta fallet anser jag att vår käre ledare klarar sig alldeles utmärkt som ledare. Även ifall han delar adelsplaneraren mot majoritetens vilja, men som han mycket väl har yttrat sig om tidigare så är det endast en tillfällig lösning. Vilket jag nöjde mig med som förklaring när jag frågade.

Och som jag sa, statistik visar inte allt. Visar det hur mycket planering som går bakom stammens köttande? Visar användarfilen hur mycket det krävs av en ledare? Ifall den gör det så vill jag väldigt gärna se det. Då skulle du nog inte klaga på att stammen drar hela lasset själva.

Sedan har vi i TYT alltid haft en liten tråd vi har följt, vi är självständiga i stammen, vi köttar åt alla håll och kanter, vi planerar med varandra själva, utan att ledarna ska behöva ta på sig det ansvaret och vara små barnvakter åt varje spelare. Vilket jag tror alla i stammen är väldigt nöjda med iaf. Och vi lyckas ju!

Sedan borde man även titta på var dessa adlingar har skett. Jag vet redan nu från huvudet att flera har varit i norr där vi har Snakes och ~ Y ~ som fiender fortfarande, och jag vet att dessa adlingar har varit för att helt enkelt skaffa sig en ny front.

Du har tydligen aldrig någonsin varit ledare för en stam, och med tanke på vad du skriver så kmr du nog aldrig bli det för den delen heller.

Nu vet jag inte ifall det är ett rykte du skriver, men om det är ett rykte så dementerar jag det grovt.
Att titta en jävla användarfil säger inte mycket om en ledare, tro mig.

ryktet bevisar iaf att han enbart interadlar, medans hans underhuggare krigar för fullt. det enda den ledaren har gjort den senaste tiden var väll att dela adelsplanerare mot sin stamms villja :)

och att jag aldrig varit ledare har jag bara ett svar på, :awsm:

Du får gärna säga vad dina meriter som stamledare är då, så får vi se hur lyckade dessa är. Vore ganska intressant och se ifall det är någon som gav upp efter en vecka eller någon som faktiskt har lyckats med sin stam. Kom ut ur mörkret min käre vän ;)
 

DeletedUser

Guest
Personligen är jag av åsikten att hela forumet är bara en enda stor sophög med smutskastning och nedvärderande yttranden - från alla parter. Snälla, det är ett spel på internet. Vissa är av en åsikt, vissa är av en annan och så har det alltid varit, samt så kommer det alltid att förbli. Istället för att gång på gång dra upp dessa tvister, släpp det och inse som goda vänner att "vi gillar olika" eller om ni tvunget ska tjafsa som småbarn - ta det via PM. Låt ryktestråden vara det den är, en plats där ni kan gissa vilka som anfaller vilka, när stammar faller och om allianser kommer upprättas. Vad det däremot inte bör vara är en plats där det enda man kan finna är: "Ryktas att den där spelaren är dålig. Den där också...". Jag kritiserar inte någon enskild individ eller part, men ni vet alla vilka ni är.

Avslutningsvis tycker jag, opartiskt, att Disturbia måste göra någonting gott med tanke på vilken position stammen han leder befinner sig i idag. :awsm:

Nevertheless,
DaniBoy
 

DeletedUser

Guest
du talar emot dig själv här käre vän :)

Här kommer den tråden då.

Visar det hur mycket planering som går bakom stammens köttande? Visar användarfilen hur mycket det krävs av en ledare?Ifall den gör det så vill jag väldigt gärna se det. Då skulle du nog inte klaga på att stammen drar hela lasset själva.

vi är självständiga i stammen, vi köttar åt alla håll och kanter, vi planerar med varandra själva, utan att ledarna ska behöva ta på sig det ansvaret .



Så hur var det egentligen Mr.black? sköter ledarna ledningen eller är det stammens medlemmar som sköter planeringen?

mvh
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
du talar emot dig själv här käre vän :)

Så hur var det egentligen Mr.black? sköter ledarna ledningen eller är det stammens medlemmar som sköter planeringen?

mvh

Nu pratar vi (eller ja, iaf jag) om två olika planerings-"grejer". Vad man nu ska kalla det.

Såg själv vad jag skrev och insåg att det skulle verka kontroversiellt, men jag kom inte på något bättre sätt att uttrycka mig på.

Självklart finns det även större offensiver som våran käre ledare kan behöva ta och planera. Och det finns även "mindre" offensiver som endast kräver att vissa spelare planerar med varandra. Det är dessa olika faktorer jag talar om.

Sedan finns det ju så mycket mer bakom ledarskapet, och eftersom du så vänligt har påvisat att du är erfaren (eller?) så vet du ju vad som finns bakom ytan.
 

DeletedUser

Guest
Nu pratar vi (eller ja, iaf jag) om två olika planerings-"grejer". Vad man nu ska kalla det.

Såg själv vad jag skrev och insåg att det skulle verka kontroversiellt, men jag kom inte på något bättre sätt att uttrycka mig på.

Självklart finns det även större offensiver som våran käre ledare kan behöva ta och planera. Och det finns även "mindre" offensiver som endast kräver att vissa spelare planerar med varandra. Det är dessa olika faktorer jag talar om.

Sedan finns det ju så mycket mer bakom ledarskapet, och eftersom du så vänligt har påvisat att du är erfaren (eller?) så vet du ju vad som finns bakom ytan.

Äh, lägg ner det blir bara pinsamt, försök inte bortförklara här.

han har inte uträttat ett ski* han har inte planerat en enda storoffensiv.
det är TYTs superba spelare som har fått sköta allt sånt medans disturbed växer på internadling och skickar iväg lite off helt random någon gång ibland för att få till OBn..

han har inte uträttat mycket annat än att gå emot en majoritet av sin egen stams önskemål.
Han krigar inte, han internadlar bara, inte nå annat..

och om jag hade fel så borde väll åtminstone 50% av stammen ta han i försvar och säga att jag har fel..

fattar inte hur han har kunnat bli ledare i TYT när det finns så pass många magnifika spelare där som skulle kunna uträtta stordåd på vilken värld som helst..

han har halkat in som ledare på ett bananskal och inte nå annat..
 

DeletedUser

Guest
Tänkte att jag som berörs av tråden skulle säga något.


Jag kan hålla med att just nu är mina övertagningar lite lagda åt sidan. Alla får vi IRL känsla i oss, och jag gör så gott jag kan. kolla vart mina barbarian byar är tagna innan du öppnar munnen igen tack...

Blickar vi tillbaka, har både jag och hejjarklack jobbat för att komma dit vi är idag, en stam vars medlemmar inte består av orutinerade utan en blandning av .se bästa och ihållande spelare.


Lovar att jag skall försöka få in offensiver emot våra fiender, dock tycker jag att våra grupper sköter den biten jävligt bra själva.
vi har legat 1 på övertagnings listan sen dec, så det måste betyda att stammen fungerar som den skall.


Ni kan snacka hur mycket ni vill, jag vet vart jag har mina medlemmar, och dem vet vart dem har mig.

Vi har samma mål, och det är att vinna v12.

lämnar nu över stafettpinnen till Er som troligtvis blivit adlade av oss och sitter här inne och klaga, för klaga det kan svenskar verkligen göra.



/D

(för övrigt kör jag inte på disturbia kontot längre.)
 

DeletedUser

Guest
tror nog att Disturbia och Mr.Black är samma personer.

förklaringen till det är enkel, Mr.Black påstår att han spelar i TYT, varför inte då bara göra uttalanden med sitt ingame name ist för med ett anonymt konto som inte är aktivt på någon värld?

Men efter dessa ord från mig så kan jag tänka mig att han nu kommer att använda sig av något stamkonto han har koden till, och logga in här och spela att det är den personen som är MR.black.
Men vi får se.

mvh
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
tror nog att Disturbia och Mr.Black är samma personer.

förklaringen till det är enkel, Mr.Black påstår att han spelar i TYT, varför inte då bara göra uttalanden med sitt ingame name ist för med ett anonymt konto som inte är aktivt på någon värld?

Men efter dessa ord från mig så kan jag tänka mig att han nu kommer att använda sig av något stamkonto han har koden till, och logga in här och spela att det är den personen som är MR.black.
Men vi får se.

mvh

Han spelar på -kirirra- eller vafan det kontot heter
 

DeletedUser

Guest
Han spelar på -kirirra- eller vafan det kontot heter

nej, det gör han inte, för jag känner många i TYT som är lite småsura, och enligt dom så stämmer det verkligen inte.
isf har han KÖ på det kontot från ett annat konto.

det kontot som bara internadlar sitter disturbed på tydligen..
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
nej, det gör han inte, för jag känner många i TYT som är lite småsura, och enligt dom så stämmer det verkligen inte.
isf har han KÖ på det kontot från ett annat konto.

det kontot som bara internadlar sitter disturbed på tydligen..

Nehe men då gör det inte då, fråga dom du känner i TYT.
 

DeletedUser

Guest
Nehe men då gör det inte då, fråga dom du känner i TYT.

jag kommer ändå inte nämna något sånt, och jag vill påpeka att jag vill att TYT vinner..

Jag med flera vill bara att det framgår att det inte är tack vare ett grymt ledarskap vi vinner.

mvh
 

DeletedUser

Guest
Och vad får dom att vinna då? Ingen ledare alls som höll koll på spelarna?

jadu.
En annan ledare skulle ju inte skada, typ en ledare som inte går emot en majoritet av stammens vilja.

TYT kommer vinna med lr utan disturbia som ledare, då det ändå är spelarna som drar hela lasset och ledningen sitter passiv.
 

DeletedUser

Guest
jadu.
En annan ledare skulle ju inte skada, typ en ledare som inte går emot en majoritet av stammens vilja.

TYT kommer vinna med lr utan disturbia som ledare, då det ändå är spelarna som drar hela lasset och ledningen sitter passiv.

Sluta klaga på ledarna hela tiden. Det var de som ledit TYT till där de är idag med smart spelande. Sluta gnälla över att blivit överkörd av TYT bara.

Båda ledarna har spelat smart hela tiden som t.ex lurade Cmon! att de inte hade allians iaf så attackerade Cmon! yawn men så kommer träd in så slog de ut största fienden och sen hade de klart övertag med poäng när mergen kom. Tror ledarna vet vad de gör och de kan fan inte vara ine 24/7 och fixa allt. De kanske har ett liv oxxå som vissa inte har tyvärr vilket är sorligt.

Disturbia och Hejarklacksanföraren = Bästa ledarna under V.12 ´s gång


Mvh Bern3hardt
 

DeletedUser

Guest
Kära lilla Ponny. Oavsett vad du säger kan jag definitivt intyga att Mr. Black är =Kirira=, och att han inte har någon form av dubbelkonto här på forumet. Vad har TYT gjort dig för att få dig så bitter? Uppenbarligen något, eftersom du verkar hata dem med all din kraft.

Take a chill pill, maan. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Kära lilla Ponny. Oavsett vad du säger kan jag definitivt intyga att Mr. Black är =Kirira=, och att han inte har någon form av dubbelkonto här på forumet. Vad har TYT gjort dig för att få dig så bitter? Uppenbarligen något, eftersom du verkar hata dem med all din kraft.

Take a chill pill, maan. :sneaky:

hmm, pokermyra säger att disturbia sitter på kirrira, du säger att kirrira sitter på MR.black, hehe
blev lite konstigt nu va ?
 

DeletedUser

Guest
Sluta klaga på ledarna hela tiden. Det var de som ledit TYT till där de är idag med smart spelande. Sluta gnälla över att blivit överkörd av TYT bara.

Båda ledarna har spelat smart hela tiden som t.ex lurade Cmon! att de inte hade allians iaf så attackerade Cmon! yawn men så kommer träd in så slog de ut största fienden och sen hade de klart övertag med poäng när mergen kom. Tror ledarna vet vad de gör och de kan fan inte vara ine 24/7 och fixa allt. De kanske har ett liv oxxå som vissa inte har tyvärr vilket är sorligt.

Disturbia och Hejarklacksanföraren = Bästa ledarna under V.12 ´s gång


Mvh Bern3hardt

och du vill komma fram till vad med detta?
saken handlar ju inte om vad du talar om nu :p
Ledningen går fortf emot vad majoriteten vill, och han internadlar fortfarande :p
 

DeletedUser

Guest
Scheisse MyLittlePwny.

Som sagt, hela våran skypechatt kan mycket väl intyga att jag inte på något sätt är Disturbia. Och ursäkta att jag inte går ut och säger mitt ingame nick direkt. Det är =kirira= och jag sitter inte där via någon kö eller liknanade. Jag har suttit där i ca 4 månader nu.

Du låter som en liten föredetting, en spelare som antingen spelade i TYT eller i Träd eller YAWN eller som helt enkelt blev adlade av oss. Men eftersom jag är så "feg" och inte använder mitt ingame-nick på forumet (endast eftersom jag helt enkelt inte vill smutskasta originalspelaren genom att yttra mina egna personliga åsikter genom dennes namn), så tycker jag att du kan vara lite modig och komma fram med ditt. Eller ska du fortsätta att gömma dig bakom falska nick som inte heller finns någonstans i spelet.

Och ja, du verkar ju inte heller vara med i våran stam, för då skulle du veta vid det här laget att det är jag som är jag, =kirira= som är Mr.Black på externa. Nååb som Calle skulle ha sagt.
 

DeletedUser

Guest
ok, som du säger, en majoritet är fortfarande besvikna och de vet du med :)
 
Topp