Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
Hahahahaha... Ja vi i TYT får oss iaf ett gott skratt av att läsa externa :cool:

Det ryktas att du inte har tittat på användarfilen
annars hade du aldrig skrattat
kan detta vara herr Disturbed under täckmantel? :D

eller kan det vara så att du anser att det inte finns bättre ledarmaterial i TYT? D:

nu fick iaf jag mig ett gott skratt så här på morgonkvisten :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att du inte har tittat på användarfilen
annars hade du aldrig skrattat
kan detta vara herr Disturbed under täckmantel? :D

eller kan det vara så att du anser att det inte finns bättre ledarmaterial i TYT? D:

nu fick iaf jag mig ett gott skratt så här på morgonkvisten :D

Jag skulle anse att det inte är något fel alls på ledarmatrialet i TYT. Och eftersom du kommer och påstår annat så hänger inte du med i svängarna.

"Statistik är som en bikini, visar mycket men döljer det viktigaste." - Min egna lilla luffarslaktare på v9
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle anse att det inte är något fel alls på ledarmatrialet i TYT. Och eftersom du kommer och påstår annat så hänger inte du med i svängarna.

så du menar att det inte finns bättre ledarmaterial än disturbed i TYT?
hmm undrar hur spelarna i TYT känner ang detta uttalande.

Och vidare menar du att det inte stämmer att "ledaren" koncentrerar sig på barbs och internadling och låter stammen dra hela lasset ensamma?
kolla filen innan du yttrar dig min vän :)


Jag står inte på någons sida, men hänger alltid med i svängarna, mr black ;)
 

DeletedUser

Guest
Och nu tycker jag vi återgår till rykten på v12 och tar diskussionerna om ledarkvaliteter i pm eller i en tråd som handlar om det och inte om rykten ;)
 

DeletedUser

Guest
så du menar att det inte finns bättre ledarmaterial än disturbed i TYT?
hmm undrar hur spelarna i TYT känner ang detta uttalande.

Och vidare menar du att det inte stämmer att "ledaren" koncentrerar sig på barbs och internadling och låter stammen dra hela lasset ensamma?
kolla filen innan du yttrar dig min vän :)


Jag står inte på någons sida, men hänger alltid med i svängarna, mr black ;)

Du har tydligen aldrig någonsin varit ledare för en stam, och med tanke på vad du skriver så kmr du nog aldrig bli det för den delen heller.

Nu vet jag inte ifall det är ett rykte du skriver, men om det är ett rykte så dementerar jag det grovt.
Att titta en jävla användarfil säger inte mycket om en ledare, tro mig.
 

DeletedUser

Guest
Du har tydligen aldrig någonsin varit ledare för en stam, och med tanke på vad du skriver så kmr du nog aldrig bli det för den delen heller.

Nu vet jag inte ifall det är ett rykte du skriver, men om det är ett rykte så dementerar jag det grovt.
Att titta en jävla användarfil säger inte mycket om en ledare, tro mig.

ryktet bevisar iaf att han enbart interadlar, medans hans underhuggare krigar för fullt. det enda den ledaren har gjort den senaste tiden var väll att dela adelsplanerare mot sin stamms villja :)

och att jag aldrig varit ledare har jag bara ett svar på, :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att HAPPY fått en krigsförklaring emot sig.
Ryktas även att den stammen består av en spelare på två konton.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Snakes håller på att gå under nu när t.o.m en av ledarna har flyttats till akademin för internadling.
Det ryktas att hon inte pallade trycket !
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag nu lämnar v12s interna scen, men finns här på forumet för att följa världen till slutet. Kanske skönt för vissa, kanske inte. Tack dock till alla fiender, medspelare samt övriga jag på olika sätt interagerat med. Det har varit en fantastisk tid!

Samt en eloge till TYT som stam för er överlägsenhet krigsmässigt och diplomatiskt sett. Vi försökte, men ni var starkare i längden!

Ha det bra allihopa,
DaniBoy
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag äntligen börjar få lite gula rapporter från min assistanser, tråkigt nog dör max 200 av varje i anfallen.. Men alltid kul att se er försöka!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att "Snakes" numera är en diktatur där diktatorn heter Spiderweb.

Ryktas även att spindlar är enklare att ta död på än ormar
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att herr Söderåsen inte vet ett dugg om saker och ting.

Det ryktas att så himmla fel va inte min åsikt.
Det ryktas att hon fick attacker från 2 spelare, en från TNW och en från TYT o ryktet säger oxå att hon samma dag eller dagen efter lämnade snakes för att dyka upp i er akademi.

Detta rykte kan bara tolkas på ett sätt
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att så himmla fel va inte min åsikt.
Det ryktas att hon fick attacker från 2 spelare, en från TNW och en från TYT o ryktet säger oxå att hon samma dag eller dagen efter lämnade snakes för att dyka upp i er akademi.

Detta rykte kan bara tolkas på ett sätt

Ryktas att det kontot varit under KÖ under en väldigt lång tid då beslutet om internadling redan var bestämt.
Ryktas också om att IRL går förre ett onlinespel även när det är under brinnande krig
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att så himmla fel va inte min åsikt.
Det ryktas att hon fick attacker från 2 spelare, en från TNW och en från TYT o ryktet säger oxå att hon samma dag eller dagen efter lämnade snakes för att dyka upp i er akademi.

Detta rykte kan bara tolkas på ett sätt

Ryktas om att Söderåsens tolkningar har inte nån som helst förankring i verkligheten.
 
Topp