TYT en tyrann som dikterar regler åt alla.

DeletedUser

Guest
Ja eftersom det inte finns kvar, ditt spam, så är det borttaget och skött av moderatorn :)

Avitus & Pokermyra smisk ska ni ha ;)

ett inlägg är borttaget med motiveringen att mitt sätt att påtala att ni sitter här och berättar sagor med hjäp av ett stycket ur Rödluvan var OFF topic. Alltså inte spam.

jag får väl kasta tillbaka en mening tlll dig där. Ta reda på fakta innan du yttrar dig.
 

DeletedUser

Guest
Skärper ni inte till er nu, kommer jag smiska er med kort i glada färger. Alternativet är att jag låser tråden, och det är det ingen av oss som gillar. ;)
 

DeletedUser

Guest
ja, skärp er nu lite va o blås lite liv e denna tråden igen

föreslår balack sparkz tar o skriver lite mer här, han e ju ändå diplimot eller va de heter :D
 

DeletedUser

Guest
Känns inte som att det behövs skriva så mycket i denna tråd.

detta är historia.

VI är v12s Diktatur:rolleyes:, med våra vänner i TNW såklart. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Som f.d spelare i Yawn och TYT och själv ledare just nu för en stam så måste jag säga att sättet som diplomatin sköttes var fan exemplarisk när det kommer till krigsföring för stammens bästa - och varför i hela världen ska TYT ge bra villkor i IAP'er dem egentligen inte behöver ge? Snälla någon, det är ett krigspel och stormakterna dikterar hur och vad dem vill, och det gör dem för att underlätta och tippa utgången av världen i deras favör. Alla som tänker annorlunda borde sätta sig ned o spela sim city för det är ett mer passande spel..
 

Officer Kling

New Member
Reaktionspoäng
0
TyT kanske uplöses och bildar 4 nya stammar :) Och så fortsätter det eviga kriget. Eller så avslutar dem och tar hem vinsten. Allt kan hända :D
 

danj

New Member
Reaktionspoäng
0
At en stamme tar litt utnytte av en mindre stamme er helt normalt, noen stammer bruker dem til å hjelpe til i en krig med off eller def(oftest def), eller bruker dem som 'moral bashers''

TYT er en perfekt normal stamme, men må av og til bruke uskikkelige taktikker hvilket igjen er meget normalt...

INGEN stamme er perfect, kan aldri finne en stamme som har spilt spillet på en ærlig måte uten noen form for ''dirty tactics''


GET USED TO IT!;)
 
Topp