Angående Wizards. barbarbältet och bann

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Halleluhja.. Ditt resonemang når oanade höjder.

1. Alla världar har separata admins.

2. Det finns så många admins som det är beräknat ska behövas för att hålla allt i styr.

3. Det är dessa ärenden som de är tillsatta för att lösa snabbast möjligt.

Orkar inte utveckla, jag hoppas du förstår vart jag vill komma.

Det är så lite som du vet så orkar inte ens svara.
Skicka till Gaffel så kanske han kan ge dig ett svar så du förstår.
 

DeletedUser

Guest
Alltså, det var inte många i wizards som var med i Barbbältet, men jag tror att sthep/tw-admins drar dom som är stora i stammen över en kant, bara för att dom har kunnat farma byarna som ligger nära dom.

Och jag vet att qtu och rovet värkligen inte har något med det här att göra? Vem vet om qtu har köttat spelare runt sig så dom blir barbar? Så sluta tror att ni vet något tex ramayne. Hoppas verkligen dom kommer bli uppbannade, vill helst se alla i wizards uppbannad! Och ni kan ju inte sitta och säga att dom ljuger det dom skriver? som om man inte kan lita på dom ungefär? Så komigen nu steph, lita på vad dom säger så kanske det inte behöver bli en sånt jävla tjat!
 

DeletedUser

Guest
Pre-maden Wizard förtjänar bannen, eftersom alla vet att det var dem som gjorde den. Medlemmar som senare har kommit till stammen, som QTU, Blaba och några fler förtjänar knappast bannen.

Wizard (pre-made delen) fick vad dem förtjänar och tycker att ett litet ordspråk passar bra i detta läge

What goes around, comes around

Baibai :)
 

Svinpäls

Member
Reaktionspoäng
0
Alltså, det var inte många i wizards som var med i Barbbältet, men jag tror att sthep/tw-admins drar dom som är stora i stammen över en kant, bara för att dom har kunnat farma byarna som ligger nära dom.

Och jag vet att qtu och rovet värkligen inte har något med det här att göra? Vem vet om qtu har köttat spelare runt sig så dom blir barbar? Så sluta tror att ni vet något tex ramayne. Hoppas verkligen dom kommer bli uppbannade, vill helst se alla i wizards uppbannad! Och ni kan ju inte sitta och säga att dom ljuger det dom skriver? som om man inte kan lita på dom ungefär? Så komigen nu steph, lita på vad dom säger så kanske det inte behöver bli en sånt jävla tjat!

Dra iväg ett mail med huvudaktörernas namn till admin? Så slipper ni klaga om att någon bannad skulle vara oskyldig:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dra iväg ett mail med huvudaktörernas namn till admin? Så slipper ni klaga om att någon bannad skulle vara oskyldig:rolleyes:

Hela pre-made delen av Wizard har tagit del av fusket och i sin tur förtjänar bannen också? Dem var medvetna om att de skulle få en massa barbs att starta med, det förstår alla?
 
Reaktionspoäng
0
Hela pre-made delen av Wizard har tagit del av fusket och i sin tur förtjänar bannen också? Dem var medvetna om att de skulle få en massa barbs att starta med, det förstår alla?

Och hur vet vi alla att det inte var ni som gjorde barbsen? Ni ligger ju också där,så om allt ska vara rätt så borde XYZ också bli bannade.
 

DeletedUser

Guest
Alltså, det var inte många i wizards som var med i Barbbältet, men jag tror att sthep/tw-admins drar dom som är stora i stammen över en kant, bara för att dom har kunnat farma byarna som ligger nära dom.

Och jag vet att qtu och rovet värkligen inte har något med det här att göra? Vem vet om qtu har köttat spelare runt sig så dom blir barbar? Så sluta tror att ni vet något tex ramayne. Hoppas verkligen dom kommer bli uppbannade, vill helst se alla i wizards uppbannad! Och ni kan ju inte sitta och säga att dom ljuger det dom skriver? som om man inte kan lita på dom ungefär? Så komigen nu steph, lita på vad dom säger så kanske det inte behöver bli en sånt jävla tjat!

Vet inte om du spelar dum eller om det är sån du är, men jag har aldrig sagt att varken qtu eller rovet har gjort skäl för sina banns. Det jag sa var att om dom är så dumma och ansluter till en stam som är förpestad med såna naiva lirare som dig själv så får man också vara beredd att ta konsekvenserna när det väl kommer till kritan.

xoxo
 

DeletedUser

Guest
Och hur vet vi alla att det inte var ni som gjorde barbsen? Ni ligger ju också där,så om allt ska vara rätt så borde XYZ också bli bannade.

Nu är ju det här bara en ren chansning så klart men jag skulle trooo att de baserar bansen på att folk har startat ett eller flera nya konton, och inte enbart på att de ligger där de ligger. Men jag vet så klart inte.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Jag skiter i vilka som varit med eller inte, tycker det är rätt med ett kollektivt straff. Enda man kan säga något om är att det borde skett tidigare.

Här och nu statueras ett exempel på att admins faktiskt gör sitt jobb även om det är lite sent.
Nu vet alla att man skall akta sig från ett sådant systematiskt fusk som detta varit.
 

DeletedUser

Guest
Och hur vet vi alla att det inte var ni som gjorde barbsen? Ni ligger ju också där,så om allt ska vara rätt så borde XYZ också bli bannade.

Som du kanske ser så har vi inte mer än 3-4 spelare i barbarbälten, Wizard har alla sina pre-made spelare i barbarbälten. Vi har inte spelare i "mitten" av barbarbälten. Det har Wizard. Så tyvärr rätt mycket talar emot :) Vi startade mellan 21-22, Wizard runt 00.00. Så ja, vi har inte gjort det. Vi har inte blivit anklagade för fusk, förens nu av dig. Och tyvärr så baserar ditt anklagande på för lite fakta :)
 

DeletedUser

Guest
Jag stänger härmed tråden då den inte hör hemma här.

Sedan vill jag bara påpeka att de folk jag stängt av är inte avstängda för de råkar befinna sig i en stam som heter Wizzards, utan att dem är avstängda för att det finns starka bevis mot regelbrott på alla de inblandade konton.

Supporten är rätta stället att diskutera detta, inte forumet.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Jag vill uttrycka mitt starka missnöje med det som har hänt, det är hemskt att en stam startar pa detta vis och bara sa papekar att de inte kan spela under samma förhallande som alla andra spelare. Det känns trakigt att vissa har sjunkit till denna nivan.

De barbarer som finns där i ett hav nu, kommer att försöka fördelas sa jämt som möjligt, alla kommer givetvis inte att ga, men vi kommer ge varat bästa. De som har skapat detta problem kommer även bli straffade och jag har godkännt att allt som gar att använda i bevisning far användas som sadant. Det gäller att det som gar utanför vara ordinarie normer av vad vi brukar godkänna som bevis far användas.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp