God Jul från XYZ!

DeletedUser

Guest
God Jul till alla er där ute på värld 14! Hoppas att ni får det en riktig trevlig jul, med massa go mat och annat skoj!

merry_christmas-1_119638161.jpg


Från lilla XYZ team'et! Löve 2 u all <3
 

DeletedUser

Guest
Eid Mubarak! :)

EDIT: Oj, visst det var jul vi snacka om. God Jul då :)
 

DeletedUser

Guest
Just nu är det Jul lov där hos hogwarts. Här i Weed tar vi även en pause. med god mat och inge mer klicka i ett par dagar. Kommer bli skönt.

Vi i Weed Önskar även alla en God Jul och lycka till och bygg upp era trupper igen. För det behöver ni. Så jag avslutar denna text med ett Stort GOD JUL, Hare skojj! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Luffarna i Turn Back höjer glasen för er andra!

Vi besöker midnattsmässan och tillber högre orakel att Berntan, modo92, skrään/MÄSK/folkbärsa släpps ur sina fängelsehålor...
God Jul på er

Ps. Pilsker hälsar att testosteronhalten på ovan nämnda spelare riskerar att gå ned om ni inte tar ert förnuft tillfånga ;) Ds

TB
 

SuperB Hörnjuridik

New Member
Reaktionspoäng
0
Örjan hälsar att det där med jul är ju jävligt larvigt, i vår familj äter vi kålpudding och dricker HB framför ett avsnitt Xena.
 

Svinpäls

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är vitsen med julafton? Att fira en dag som har blivit ändrad flertalet gånger under historians gång? En dag som firades redan innan de krista asen bestämde att Jesus föddes den dagen?
Visst jag gillar väl att umgås med släkt och vänner... Men ni ska även komma ihåg att julen är inte den högtiden ni tror att det är! Det är en av kyrkan påhittad jävla skitdag!
 

DeletedUser

Guest
Vad är vitsen med julafton? Att fira en dag som har blivit ändrad flertalet gånger under historians gång? En dag som firades redan innan de krista asen bestämde att Jesus föddes den dagen?
Visst jag gillar väl att umgås med släkt och vänner... Men ni ska även komma ihåg att julen är inte den högtiden ni tror att det är! Det är en av kyrkan påhittad jävla skitdag!

Vem fan bryr sig le o va glad o ta emot presenterna för fan.
 

DeletedUser

Guest
Vad är vitsen med julafton? Att fira en dag som har blivit ändrad flertalet gånger under historians gång? En dag som firades redan innan de krista asen bestämde att Jesus föddes den dagen?
Visst jag gillar väl att umgås med släkt och vänner... Men ni ska även komma ihåg att julen är inte den högtiden ni tror att det är! Det är en av kyrkan påhittad jävla skitdag!

Håller nog på något konstigt sätt med om detta.

God Fucking Jul!
 

DeletedUser

Guest
julen var bara speciell när man var liten, nu är det bara knäcken man vill åt. Också är man ju förhoppningsfull om nyår också ;D
 
Topp