Handgjorda kartor

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
man kan redan se framtidens kontinent-krig på spooks karta om det håller i sig...
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte säga annat än att detta är roligt att se på :)
Bra kartor gubbs :D
 

DeletedUser

Guest
Du ville ha önskemål vad sägs som att göra en Stam OBA Karta topp 20 ???

20 stammar kommer inte att fungera, pga att de blir för kluddigt med alla stammar. De blir även väldigt svårt att hitta 20 egna färger så att man ser vart alla stammar är utan att behöva anstränga blicken.

Bara som min förra karta med 10 stammar blev ganska jobbig pga att alla stammar fortfarande inte hittat sina egna kontinenter (fär att världen är för ung ännu)

Men en Top 10 OBA karta skulle kunna fungera att fixa, men nu skall jag gå och lägga mig, så får se vad jag kan hitta på under morgondagen

Top10obA.png


En lite Top 10 OBA karta, glömde tydligen kontinent rutfältet, men hoppas denna fungerar för er ändå?

Ser även att K45 är en väldigt tråkig kontinent där de gäller köttande just nu.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Top10obA.png


En lite Top 10 OBA karta, glömde tydligen kontinent rutfältet, men hoppas denna fungerar för er ändå?

Ser även att K44 är en väldigt tråkig kontinent där de gäller köttande just nu.

Enligt din karta tycker jag k45 ser väldigt tråkig ut dock.
 

DeletedUser

Guest
Sluta editera mina inlägg :p

Nej men ärligt, skrev fel, och har redigerat de själv i min post.
 

DeletedUser

Guest
Dom har ju sina barbarbyar att farma så. En kramgo kontinent =)
 

DeletedUser

Guest
Tack spook för underhållning =) jag älskar sånna här kartor :)
 

DeletedUser

Guest
coola kartor alla :) någon mer som vill göra några? :)

Ge mig ett önskemål på vad för karta du vill se. Max 10 stammar för annars blir de för kladdigt nu när världen är så liten och stammarna fortfarande ligger "huller om buller"

Hurdan typ av karta vill ni se?

Top 10 (poäng)
Top 10 (OBA)
Top 3 i alla kontinenter (12 stammar)
Önskade stammar (ge förslag på din önske karta just nu)

Kommer att följa denna tråd lite och se vad jag kommer att hitta på för typ av karta till v14 efter era önskemål
 

DeletedUser

Guest
Ge mig ett önskemål på vad för karta du vill se. Max 10 stammar för annars blir de för kladdigt nu när världen är så liten och stammarna fortfarande ligger "huller om buller"

Kanske några stammar som det pratas en del om i forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Ge stamnamnen på dessa stammar så skall jag sätta igång med en karta
 

DeletedUser

Guest
Wizard, BMF, dGröna, WEED, XYZ och kanske SuitUp för de leder nu, men annars kan du lägga till någon om du vill :)
 

DeletedUser

Guest
En önskekarta:
Onskekarta_1.png

la till 2 stammar utöver dom 6 som -Jokern- önskade
 

DeletedUser

Guest
Kan du inte få med hela top 20? vore kul att se

ifall du nämner 20 olika färger, som faktiskt går att skilja på... Då gör jag en :)

Säger desamma, nämner du 20 olika färger som går att se skillnad på utan att behöva plocka ut ögona ur skallen och sätta dom mot skärmen så visst då kan jag fixa de.

Har även sagt detta innan

20 stammar kommer inte att fungera, pga att de blir för kluddigt med alla stammar. De blir även väldigt svårt att hitta 20 egna färger så att man ser vart alla stammar är utan att behöva anstränga blicken.

Bara som min förra karta med 10 stammar blev ganska jobbig pga att alla stammar fortfarande inte hittat sina egna kontinenter (för att världen är för ung ännu)

Så tror lille Goblin Thor har svårt att läsa!
 

DeletedUser

Guest
Wizard alltså, hur fan fick dom sitt barbarbälte sådär? :O
 

DeletedUser

Guest
skulle gärna se en top 10 stam OB karta :)

så om det är någon med lite tid över skulle det uppskattas :) och ja god jul på er allihopp ;)
 
Topp