Milstolpar - V-14

DeletedUser

Guest
Ja men vad är meningen med att var först till en "enhet" igentligen, enda som är Märkvärdigt är tex 10k farmade byar och sånt där. men först till någon, trupp. Njae :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Aldrig förstått varför man skall vara först till något, visst de betyder att du är en bra starter och att du fått ett bra läge och att du antagligen är en no-lifer.

Sedan så får man många onödiga ögon på sig om man nu skall vara först i början med att fixa fram trupper och sådant som dessa milstolpar nu "genererar"

Nej bättre att spela för att de e skoj och spela i sitt eget tempo
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Aldrig förstått varför man skall vara först till något, visst de betyder att du är en bra starter och att du fått ett bra läge och att du antagligen är en no-lifer.

Sedan så får man många onödiga ögon på sig om man nu skall vara först i början med att fixa fram trupper och sådant som dessa milstolpar nu "genererar"

Nej bättre att spela för att de e skoj och spela i sitt eget tempo

Snyggt talat det där! Särskilt det där sista:)
 

DeletedUser

Guest
ser ingen mening med massa onödiga diskussioner i denna tråd, posta bara med screenshot ifall ni är först med någon av milstolparna.

Mvh Fox
Moderator v14
 

DeletedUser

Guest
Vill bara tilläga: Ni som klagar på att man inte borde ha belöningar och kör i sitt eget tempo, sluta lipa och sluta vara så avundsjuk på att du inte är tillräckligt bra för belöningar.
Det är väl kul och tävla och se vem som kommer först med vissa saker?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara tilläga: Ni som klagar på att man inte borde ha belöningar och kör i sitt eget tempo, sluta lipa och sluta vara så avundsjuk på att du inte är tillräckligt bra för belöningar.
Det är väl kul och tävla och se vem som kommer först med vissa saker?


Kan bara skriva denna oneliner om denna text.
"+1"
 

DeletedUser

Guest
ser ingen mening med massa onödiga diskussioner i denna tråd, posta bara med screenshot ifall ni är först med någon av milstolparna.

Mvh Fox
Moderator v14

Snälla låt det hållas lite disskutioner! Det är ju för fasiken det man går in på forumet för att läsa!
 

DeletedUser

Guest
Snälla låt det hållas lite disskutioner! Det är ju för fasiken det man går in på forumet för att läsa!

Om jag går in på milstolpar så gör jag inte det för att se diskussioner, jag gör det för att se milstolparna.

Om du vill diskutera/läsa diskussioner så rådgiver jag dig att starta en tråd med givande diskussionsunderlag och hålla dig där :)

*edit* Notera att han skrev "onödiga diskussioner" .
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag håller med BlaBla... lite diskussioner håller forumet livligt och kul.
 

DeletedUser

Guest
Om jag går in på milstolpar så gör jag inte det för att se diskussioner, jag gör det för att se milstolparna.

Om du vill diskutera/läsa diskussioner så rådgiver jag dig att starta en tråd med givande diskussionsunderlag och hålla dig där :)

*edit* Notera att han skrev "onödiga diskussioner" .

Milstolparna uppdateras på först siden du böhöver inte lässa igenom 5 sidor för att kolla vilka som fåt dom.
Så låt dom som vill spama spama
 

DeletedUser

Guest
Milstolparna uppdateras på första sidan du behöver inte läsa igenom 5 sidor för att kolla vilka som fått dom.
Så låt dom som vill spamma spamma

Du förstår inte riktigt, jag läser gladligen de andra 5 sidorna, så länge de är diskussioner som håller sig inom ämnet(därav inte onödiga diskussioner).

*edit* folk verkar inte förstå att forum!= Tråd. Man ska skapa diskussioner i ett forum, det säger ingen emot, men i en tråd får man se till och hålla sig till ämnet.
 

DeletedUser

Guest
precis, i en tråd så håller vi oss till ämnet därav tog eran lilla diskussion slut här och nu och så återgår vi till lite mer meningsfulla diskussioner och kanske till och med lite screenshots på saker man varit först med :)
 

DeletedUser

Guest
Plundrare.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ser ingen annan som har postat om katapulter. Notera datumet då jag fick rapporten, och notera koordinaterna som stämmer in på v14.

http://img121.imageshack.us/img121/8592/katapulter.jpg

Det är dock inte den tidigaste rapporten (har tagit bort alla innan denna), men det är det tidigaste beviset. Kan alltså inte bevisa att jag var bland de som fick dem runt den 17-19.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp