Kriget?

DeletedUser

Guest
Jaså, du verkar veta mycket du.

Jaså, men jag svarar det jag tycker, inte det du vill att jag ska skriva.

Du menar alltså att jag vet mycket, vad bra, då är det en till som vet det.

Sen undrar jag fortfarande om din definition om vad en erfaren spelare, men eftersom du inte skriver det jag vill att du ska skriva kanske jag måste använda omvänd psykologi. Ny formulering.

Snälla Sokar, berätta för guds skull inte din definition om vad en erfaren spelare är. Det är såååå tråkigt.
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag ni är väl nära en diskussion som gjort sig bättre i pm. Tillbaks till topic om jag får be :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du menar alltså att jag vet mycket, vad bra, då är det en till som vet det.

Sen undrar jag fortfarande om din definition om vad en erfaren spelare, men eftersom du inte skriver det jag vill att du ska skriva kanske jag måste använda omvänd psykologi. Ny formulering.

Snälla Sokar, berätta för guds skull inte din definition om vad en erfaren spelare är. Det är såååå tråkigt.

Ok, då gör jag inte det då.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl inget som är off topic?

I forumsreglerna här finns följande;

"Konversationer, diskussioner och argumentationer mellan två personer skall tas privat. Vänligen använd det privata meddelandesystemet för att kommunicera på detta vis. (alternativt, IRC, Skype...)"

Tråden du själv satt topic på, handlar om kriget, alltså inte vem som vet mest. Ni får gärna käbbla om detta, men gör det i så fall i pm när det blir en offtopic diskussion mellan två spelare istället för en diskussion som berör ämnet och alla som spelar v12...
 

DeletedUser

Guest
I forumsreglerna här finns följande;

"Konversationer, diskussioner och argumentationer mellan två personer skall tas privat. Vänligen använd det privata meddelandesystemet för att kommunicera på detta vis. (alternativt, IRC, Skype...)"

Tråden du själv satt topic på, handlar om kriget, alltså inte vem som vet mest. Ni får gärna käbbla om detta, men gör det i så fall i pm när det blir en offtopic diskussion mellan två spelare istället för en diskussion som berör ämnet och alla som spelar v12...

Såklart man kan ta det privat. Men detta handlar ju om v12 om du tänker efter.
 

DeletedUser

Guest
Såklart man kan ta det privat. Men detta handlar ju om v12 om du tänker efter.

Snälla sokar, din tråd handlar om kriget och inte om vem som vet bäst eller vet sämre, du har sagt dina åsikter bespara oss på resten och håll tyst för guds skull.

Ingen vill läsa:

"Ahh men durå D:" poster från dig mer.
 

DeletedUser

Guest
Snälla sokar, din tråd handlar om kriget och inte om vem som vet bäst eller vet sämre, du har sagt dina åsikter bespara oss på resten och håll tyst för guds skull.

Ingen vill läsa:

"Ahh men durå D:" poster från dig mer.

Nej, och har heller inte sagt det. Skrev kankse lite kortfattade svar.
 
Topp