B K K härstammar från v11!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Var hälsade kött o blåbär!

Nu är den riktiga skaparen av B K K inne på v14:ns "forum" och skådar min egen stam i denna värld :confused:

Vore fint om jag fick en förklaring från spelaren som skapat B K K i denna värld varför i ****** man ordagrant snor vapensköld, stam profil m,m utan att kontakta mig. :thinking:

Detta får mig ännu mer obehärskad, kanske jag bör joina denna värld för att röjja bort smutskastningen av B K K:s stolthet!? ^_^

Vår stolthet och ära ska inte byggas upp av Noobs!


Mvh Farlig tomte
///Diplomat B K K - v11
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alltså jag är inte så jätte insatt i värld 11, men vilka faen är B K K?
 

DeletedUser

Guest
Hej. Jag vill bara följa i zen's fotspår och lite försiktigt fråga vilka i helvete ni var/är?
 

DeletedUser

Guest
Jag som spelar där visste inte heller vilka ni var, men kollade då stamrankingen, och såg att ni låg på rank 10. Ni ligger nog i fel kontinent för mig, men inte f*n gör ni något väsen om er, och stolthet vet jag inte om ni har, för ingen verkar veta om er.
 

DeletedUser

Guest
Om du nu är så noga med disclaimer etc, så bör du skriva att du inte är original Equites.
 

DeletedUser

Guest
Jag som spelar där visste inte heller vilka ni var, men kollade då stamrankingen, och såg att ni låg på rank 10. Ni ligger nog i fel kontinent för mig, men inte f*n gör ni något väsen om er, och stolthet vet jag inte om ni har, för ingen verkar veta om er.

Haha, Kan bero på att vi har som policy att inte göra väsen av oss på "externa" forummet. Dock kunde jag som sagt inte behärska mig, och om du nu tycker vi inte gjort bra för oss diplomatiskt/krig så kan vi ta det där. Jag är inte intresserad av vilka som lirar i B K K i denna värld. Endast få tag på skaparen för att ta mina åsikter förtydligade så vi gör saker o ting klart för varandra :D

Fans ligger inte i mitt intresse då jag hällre har glada fiender att kriga mot som spelet går ut på. Och tanken kanske var att vi själva från v11 kanske skulle fört vidare B K K till v14 hahha :sneaky:

Haroo, du är bäst ;-)
 

DeletedUser

Guest
tycker ni tar detta via pm istället för att spamma forumet med trådar som inte är relaterade till något v14 ämne och gärna med trevligare ton av trådskaparen!

mvh Fox
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp