Måste ju finnas

DeletedUser

Guest
några krigar vänliga själar som vill spela till slutet?

:cool:

You know me
 

DeletedUser

Guest
Preiko är för gooo, fixat lite småstammar som skall attackera medans demons får bygga upp sin off igen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha du vi har nog off så det räcker. tala om vem du är så kan du gärna få lite av mig.
 

DeletedUser

Guest
Intressant :cool:
Om du menar mer incs så är det oki, har inte haft det fritt sedan i somras så om jag skulle få en fri dag på incs så bjuder jag dig på lite öl + jäger på en Man U match :D

Inte lätt o ha det fritt när man sitter på så många kö-konton :confused:

Sen får du nog bjuda över Chiefen själv om Liverpool spöar Man.U. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vi är flera i DEMONS som gärna kör på 'To The End'... :cool:
Frågan är väl mer:
Pallar ni på motståndarsidan trycket??? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag kan ju erkänna att jag inte pallade, men mest på grund av att jag kände mig sviken. Det är inte kul att försöka hålla ihop en stam där folk drar åt höger och vänster. Senaste 6 månaderna körde jag enbart av plikt mot stammen, men sedan gav mig admins en anledning att lämna TW för gott.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan ju erkänna att jag inte pallade, men mest på grund av att jag kände mig sviken. Det är inte kul att försöka hålla ihop en stam där folk drar åt höger och vänster. Senaste 6 månaderna körde jag enbart av plikt mot stammen, men sedan gav mig admins en anledning att lämna TW för gott.

BENZOOOOOO... :awsm:
Nu skiter jag i om jag får straffpoäng..

Du e ju bara så saknad.. Kom tillbaka o avsluta V5 med oss ;)
Tror jag talar för flera av oss..
 

DeletedUser

Guest
BENZOOOOOO... :awsm:
Nu skiter jag i om jag får straffpoäng..

Du e ju bara så saknad.. Kom tillbaka o avsluta V5 med oss ;)
Tror jag talar för flera av oss..

Om inte världarna höll på i så ofantligt många år, eller om det fanns delmål att uppnå så kanske, men nu är jag mest less på att sitta uppe på nätterna och spela - och jobbet blev lidande. Jag håller mig till vanliga datorspel som man själv väljer när man spelar eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Om inte världarna höll på i så ofantligt många år, eller om det fanns delmål att uppnå så kanske, men nu är jag mest less på att sitta uppe på nätterna och spela - och jobbet blev lidande. Jag håller mig till vanliga datorspel som man själv väljer när man spelar eller inte.

Värsta med dom är att man "glömmer" tiden och sitter liiite längre än man bör.. Men man kan logga in efter en vecka o inget har hänt med spelet, man har allt man gjort kvar(om man kommit ihåg o spara^^), ingen satans fiende har demolerat murar mm.
Fast det är sant som du säger, man blir less.
 

DeletedUser

Guest
Det är det tråkiga, högtidliga tillfällen borde vara lov på långtsamt gående världar :p

Sen tycker jag att ryktas tråden borde öppnas igen :) Det som driver en att fortsätta är att jag närmar mig topp 3 i oba, då är det illa xd
 

DeletedUser

Guest
Det är det tråkiga, högtidliga tillfällen borde vara lov på långtsamt gående världar :p

Sen tycker jag att ryktas tråden borde öppnas igen :) Det som driver en att fortsätta är att jag närmar mig topp 3 i oba, då är det illa xd

Haha tor vännen på top 3, det är nice killen :cool:.

Incs på mitt konto pratar jag alltid självklart om, kö konton vet Ni som Jag att de är lättast att adla när man hittar dem. Har inte haft några direkta kö konton sista månaderna som PREKO vet och även nu ni alla andra.

Sen får du nog bjuda över Chiefen själv om Liverpool spöar Man.U.
PREKO är inbjuden sedan länge :p


Stay frosty
/Rebz
 
Topp