Nyheterna & vädret i v12

DeletedUser

Guest
Godkväll kära v12,

Idag så har jag och Lilla Åsnan tagit oss an jobbet att sköta nyheterna & vädret för v12s externa forum. Redan idag har ni fått sett ett smakprov angående vädret. Jag kommer nu att berätta lite mer om vädret och även vad för nyheter som har hänt det senaste dygnet.

Vädret
Som jag redan har berättat för er så är det fortfarande soligt i mitten av v12, där TYT befinner sig. I utkanterna har det varit desto mer stormigt. Flertalet regnskurar har det varit under veckan. Och det har aldrig varit lugnt på någon del av denna ytterkanten. Det är många besvikna som bor i dessa ytterkanter och folket undrar när dessa stormar som kommer fram och tillbaka ska försvinna. Det finns ännu ingen som kan svara på om det någonsin kommer bli lugnt i den yttre regionen av v12.

Nyheterna
Nu till nyheterna där vi möts av positiva och glädjande besked. Håll i er nu...
Igår byggde vi ett par nya väderstationen i yttre delen av v12 för att kunna hålla alla mycket bättre uppdaterade om hur vädret kommer vara i framtiden. Jag har ordnat en karta till er alla för att inspektera och första möjligheterna med dessa nya väderstationerna. Det kommer bli spännande att följa informationen vi får in från de här väderstationerna. Och jag kommer med glädje förklara för er redan idag vad som hänt runtom de nya väderstationerna.

Karta:
prognosenfrv1220101105.jpg

(De blå som jag har ringat in är väderstationerna)

Som ni kan se ovan ligger dessa väderstationer i ett av de stormiga områdena. Och det har inte varit något lätt jobb att hålla dessa väderstationer intakt. Det har jobbats hela dagen för att se till att dessa har en stadig grund att stå på. Jag kan äntligen bekräfta att stormen som varit hela dagen runt våra nya väderstationer börjar att försvinna till en svag och skön bris som i en kall höst afton.

Jag och Åsnan får tacka för den här kvällen så återkommer vi om ett par dagar igen. Jag kan förstå att ni tycker det är dåligt att vi kommer uppdatera så pass lite här ute till er andra, men jobbet som vi har är inte bra betalat nog för att vi ska ha orken att ordna med det här varje dag.

Vill även meddela till er alla andra att är det någon som har nyheter eller information som dem tycker borde vara med i nästa omgång utav nyheterna ta gärna kontakt med oss genom PM ingame så tar vi och går igenom det för att se om det hamnar i kommande omgång av nyheterna och vädret, eller nästa.

Ha en fortsätt trevlig kväll v12.

MvH
Hejar & Åsnan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha det är ju mina söta adlingar där:) Måste till lägga att det är lite pådrag till storm där med:)
 

DeletedUser

Guest
hehe.. men har hört att det är storm kring dom stationerna atm ;)
 

DeletedUser

Guest
jag tror att ni väderreportrar har läst av kartan fel. :(

För mig så ser set ut som om det är varmt på ytterkanten av v12 till och med så varmt att allting verkar ha blivit brunt. Men der är ju bara roligt med lite färg. :)

Men tyvär så är det inte likadant för dom som bor i de inre delarna av v12:(. För där så har det regnat kosntant i flera månader så att allting har hamnat under vatten. Men som tur är så skyddas vi som bor på de yttre delarna av denna fina muren (som vi ser som vit på kartan) :(.
 

DeletedUser

Guest
jag tror att ni väderreportrar har läst av kartan fel. :(

För mig så ser set ut som om det är varmt på ytterkanten av v12 till och med så varmt att allting verkar ha blivit brunt. Men der är ju bara roligt med lite färg. :)

Men tyvär så är det inte likadant för dom som bor i de inre delarna av v12:(. För där så har det regnat kosntant i flera månader så att allting har hamnat under vatten. Men som tur är så skyddas vi som bor på de yttre delarna av denna fina muren (som vi ser som vit på kartan) :(.

Tycker det är bättre om de utbildade meteorelogerna uttalar sig om detta. ;)
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Haha bra skrivet :) Men vi får hoppas att det blidas en tornado som kanske lyckas riva dessa nageln i ögat stationer ;)
 

DeletedUser

Guest
Extra Extra!

Något otroligt har hänt på v12.
Under veckan som gick har TYT haft en gästspelare på endast 9år. Denna spelaren har nu gjort bättre ifrån sig än vad många andra spelare skulle göra under sina första två dagar som TW spelare. Om inte det är det bästa i världshistorien på .se. Spelaren i fråga vill vara anonym, däremot kan jag ge er en hint om att spelaren som ENDAST är en 9årig ung flicka har adlat 12 byar i fronten och även i utkanterna av Federationen.

Ska man säga att det här är pinsamt av Federationen eller är det suveränt av tjejen på 9år?
Mina personliga åsikter är självklart att tjejen som endast är 9 år har haft en suverän tränare i form av en gammal erfaren räv här på tw. Men ändå måste jag säga att det är pinsamt av Federationen att tappa 12 byar till en tjej på 9år som har spelat TW i två dagar. Får gratulera till en väldigt bra debut!

MvH Eder Reporter
Black Sparkz

cool33.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag är 100% på att hon har kört på någons annans konta tex någon ev hennes föräldrar och har fått mycket hjälp. Så som vart hon ska klicka med mera. :D
 

DeletedUser

Guest
jag är 100% på att hon har kört på någons annans konta tex någon ev hennes föräldrar och har fått mycket hjälp. Så som vart hon ska klicka med mera. :D

Godkväll Im back,

Jag tog nu kontakt med spelaren i fråga som denna unga tjej har fått hjälp av.
Här är en en kort kommentar från spelaren i fråga som ställde upp att hjälpa den unga tjejen.

Anonym spelare i TYT:
Fick sitta ca en timme och försöka lära henne hur spelet går till. Hon öva med adel mot barbs, sen hjälpa jag henne med första byn nästan helt och hållet. Andra byn hjälpte jag henne med att ENDAST ta fram från vilka 3 byar hon skulle ta adlarna ifrån och hur hon skulle tajmna in med renset. Sen flöt det på själv :) jävligt bra om ja får säga det själv! :)

Förhoppningsvis så besvarar detta uttalande ditt misstro emot mitt tidigare reportage angående den unga tjejen.

Ha en fortsätt trevlig helg.

Mvh
/B
 

DeletedUser

Guest
Då kan jag bara säga att hon måste vara ett underTWbarn :) (eller något liknande.)
 

DeletedUser

Guest
Anonym spelare i TYT:
Fick sitta ca en timme och försöka lära henne hur spelet går till. Hon öva med adel mot barbs, sen hjälpa jag henne med första byn nästan helt och hållet. Andra byn hjälpte jag henne med att ENDAST ta fram från vilka 3 byar hon skulle ta adlarna ifrån och hur hon skulle tajmna in med renset. Sen flöt det på själv :) jävligt bra om ja får säga det själv! :)

Det där är min blivande sambo:)
 
Topp