The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Men du vet att OB får du för trupper du dödat inte från poängen från stammarna ni krigat mot... ;)

Jaså? Jag som trodde man fick det när man farma. :sneaky:

Det Disturbia dock skrev som du missade är:

Kolla vilka vi krigat mot istället för att säga något som inte är sant, mer än så behöver jag nog inte säga, för de som har varit med i v12 vet hur det har sett ut från start :)
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag att vi struntar i vilka ni har krigat mot förut o vad ni har gjort!Så va säger ni om att vi pratar om nutid istället ^^
Eller va tycker ni? :D
 

DeletedUser

Guest
Jag ber samtliga spelare att hålla sig från off topic så att tråden hålls ren, diskutera det som händer nu och håll det som hänt i en annan tråd är ni snälla.

Mvh Evil
 

DeletedUser

Guest
Nice tack joakim :D


men kan säga nu att TYT antagligen kommer vinna då hälften av de 15 millen antagligen inte kan kriga eller är för små
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Röd är en fin färg! Tack för att ni ger mig mera rött! ;)

Lycka till i övrigt, detta ska bli kul
 

DeletedUser

Guest
blir kanske lite små jobbigt å kika poängen från dom 40 bästa på såpass många stammar å sen orka sitta å räkna ut allt ;) ni har ett övertag med ca 6 miljoner poäng fast å andra sidan är inte det så farligt mkt då det inte skilljer mer än ca 200 byar mellan oss och er
 

DeletedUser

Guest
Bryter av diskussionen och leder in den på topic igen då.

Nu ledare The Federation med 1 - 0 genom en by tagen av -s- bra jobbat, nu tar vi mer.
 

Svinpäls

Member
Reaktionspoäng
0
10vs1?D: (fan va loja smileysarna har blivit?:S)
Men tror att jag kan gissa den vinnande parten i detta kriget, och även världen, dvs min gamla stam:D
 

torshammaren

Member
Reaktionspoäng
0
nåt måste göras då yawn och träd merga för att vinna v12, så vi gör vår plikt att antingen dö med vår heder i behåll eller gå vinnande ur denna strid, vem vet vad som händer.
 

DeletedUser

Guest
nåt måste göras då yawn och träd merga för att vinna v12, så vi gör vår plikt att antingen dö med vår heder i behåll eller gå vinnande ur denna strid, vem vet vad som händer.

precis!
det är dags att någon krigar för det som är rätt o riktigt.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -s-, banzai, AAK, DoB, PaRa, Snakes, SAH, snövit, ODEN, Druids
Side 2:
Tribes: TYT

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 40
Sida 2: 82
Skillnad: 42

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 45
Skillnad: 36

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 192,632
Sida 2: 550,584
Skillnad: 357,952

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 79,938
Sida 2: 339,459
Skillnad: 259,521

chart
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp