Grattis!

DeletedUser

Guest
Grattis Ecalos, ni lyckades till sist :awsm:

Och vi andra som blev nerkattade på vägen till deras världsherravälde kan trösta er med att det inte va en noobstam som ägde er.

Hoppas nu att ni fortsätter med TW ni som har varit där sen början!
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Trodde detta skulle leda till en befrielse för de flesta här i stammen så att de kan lägga ner tw ^^
 

DeletedUser

Guest
Tackar alla på v4 för en kul runda, även då spelandet har varit segt nu den senaste tiden. Ett speciellt tack till alla stamkompisar som jag kommer sakna otroligt mycket, tvivlar starkt, starkt starkt på att det finns något bättre än Ecalos!

Mvh BlackMagic
 

torshammaren

Member
Reaktionspoäng
0
jag vill också passa på att tacka alla som man har spelat med och emot på v4, det har varit ett par roliga år även om sista tiden var väldig seg.
 

DeletedUser

Guest
Vet vi någon tidpunkt när världen stängs?

Vill iallafall tacka alla underbara människor jag har lirat med under dessa år, det har varit sjuukt skoj, ända tills sista månaderna när inget motstånd gavs..

Köss på er alla i f.d WAR, det är den tiden jag uppskattade mest, även om den var kort.
Köss på alla i ECALOS, vi vann denna världen till slut, och jag hoppas att ni dumbomar som fortsätter med spelet kommer vinna era fortsatta världar också, men jag kommer iallafall lägga av.
Walk away and never look back!

Ha det askalas allihopa

Åverändaot
Anders @ Swedenpunisher, Ecalos
 

DeletedUser

Guest
Då vart världen över, tyvärr så hann inte mina adelståg fram som hade gett mig vinsten i K55, så Grattis totte till den vinsten!
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Synd:)

Lampan för V4 är släckt, Bara att vänta in den nya HP världen som snart börjar!

Säger tack och adjö till alla som spelar v4, och ett extra stor tack till alla som har spelat i Ecalos!
 

DeletedUser

Guest
Ha det gott alla

Bra jobbat alla.

Nu börjar ett nytt liv :)D
-----------------------------------------------------------------
No-Alias kan du skriva den sista texten i V4. (Du vet vad jag menar)

->Du som gjorde kartan när kommer den?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
När får man sina prem? Skulle behöva dem så fort som möjligt.
 

Rayober

New Member
Reaktionspoäng
0
Gott jobbat alla vänner och tack för denna tid vi har haft under åren.
Mvh Rayober
 

DeletedUser

Guest
Dags för sista inlägget i V4-sektionen nu då.

Tänker inte säga speciellt mycket ur personlyg synvinkel, utan säga att V4-diskussioner går bra även i
framtiden, men då i vår communitysektion.

Väl spelat, allesammans!

Värld 4
Öppnades: 2008-04-28
Stängdes: 2010-10-07

Vinnande stam: Ecalos - Med hela 90% dominans!
 
Topp