Återigen hjälpen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
(Svar till henrik338)

Detta är inte en konversation som bara rör Gaffel och Tonight i play eftersom vi söker mer folk att hjälpa oss med översättningarna, då är det bra om fler vet att du blir bannad om du försökt att redigera en sida med skyddslås.

Så, något on-topic: Om ni känner er manade att hjälpa till, gör det.

Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Detta är inte en konversation som bara rör Gaffel och Tonight i play eftersom vi söker mer folk att hjälpa oss med översättningarna, då är det bra om fler vet att du blir bannad om du försökt att redigera en sida med skyddslås.

Så, något on-topic: Om ni känner er manade att hjälpa till, gör det.

Mvh, Twilight

haha, seriously? Blir man bannad om man försöker redigera en sån sida? :D
Vore det inte bättre att bara berätta "Du kan inte redigera den här sidan." när man försöker göra det istället?
 

DeletedUser

Guest
haha, seriously? Blir man bannad om man försöker redigera en sån sida? :D
Vore det inte bättre att bara berätta "Du kan inte redigera den här sidan." när man försöker göra det istället?

Jo självklart, dock så är Wikins uppbyggnad är inte skapad utav oss på InnoGames.

Ska kontrollera vad som händer vid försök av redigering av en skrivskyddad sida, bör ju finnas en varning.

Om inte, bör det läggas till definitivt. :)
 

DeletedUser

Guest
funderade på guider har sett att t.ex. .net har en sådan som första stegen o.s.v.
+ att jag vet att det finns en drös med olika guider som ligger och dräller i stamforumen och hårdiskar.


ska vi skapa något sådant med i sånna fall?
för guider kan hjälpa till att ge ideér om hur man som erfaren och oerfaren kan göra.
som t.ex. om inkommandehantering, hur kan kända script fungera/vad är dom till för o.s.v..
 

DeletedUser

Guest
Åh känner mig riktigt trög i skallen när jag efter en halvtimmas knepandes och knåpandes fortfarande inte komma på hur jag skulle kunna få in en bild till artikeln om belöningar, de som vet får gärna slänga in de bilder som finns i den tyska hjälpartikeln så kan jag skriva klart resten... ^_^
http://wiki.die-staemme.de/wiki/Awards
 

DeletedUser

Guest
Den nuvarande hjälpen, som är på halvt tyska, håller på att överföras till en ny wiki.

När den är klar, kommer vi länka om till rätt sida på startsidan och så vidare. :)

Tar lite tid pga inkompetens från min sida gentemot syntax-koder...

Okej, vi har tålamod... *väntar*
 

DeletedUser

Guest
Ännu en fixad, denna gången slang/förkortningar xD
Förkortningar

Tagen från Grepolis-wikin då det inte fanns någon tw-version, hoppas det funkar Gaffel :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp