Karta

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Mycket snygg karta trots att den är lika vinklad som aftonbladet och efterlyst. Hur gjorde du den?
 

DeletedUser

Guest
Mycket snygg karta trots att den är lika vinklad som aftonbladet och efterlyst. Hur gjorde du den?

Som jag kan se de så är det fakta, svårt o "vinkla" fakta, antar att de e betraktaren som vinklar, vad man vill se eller inte se.
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Å andra sidan så hade du inget med kartan att göra så din åsikt lägger jag i samma påse som ja använde på hundpromenaden. Det viktiga i mitt inlägg är fortfarande hur den gjordes och inte im åsikt om densamma.
 

DeletedUser

Guest
Å andra sidan så hade du inget med kartan att göra så din åsikt lägger jag i samma påse som ja använde på hundpromenaden. Det viktiga i mitt inlägg är fortfarande hur den gjordes och inte im åsikt om densamma.

Jag har väl inte mer med kartan o göra än va du har, vi spelar båda i samma värld även om de e på vars en sida. Jag håller med dig om att kartan e trevlig " menar då inte statsen utan presentationen "
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket snygg karta trots att den är lika vinklad som aftonbladet och efterlyst. Hur gjorde du den?

Jag spelar inte på v3. Gjorde det för jättelänge sedan men minns inget som hände då.
Kartan kan säkert se jättevinklad ut ändå, det bryr jag mig inte så värst mycket om. Det borde trots allt vara upp till mig hur jag vill vinkla någonting iom att jag har gjort kartan :cool:
Om det är någonting du saknar så får du säga till så fixar jag det till nästa update, jag blir glad av respons :)

Detta är den intressantaste världen i nuläget med de mest intressanta krigen. Värld 4 som jag spelar på har varit färdigspelad sen i julas.

Du frågade hur jag hade gjort kartorna. Min dator laddar hem tribalwars informationsfiler en gång om dagen och har gjort det sedan juli. Har därefter skrivit ett program som knåpar ihop filerna så att det blir avi-filmer.
 
Topp