AM tackar för sig!

DeletedUser

Guest
Ärade fränder såväl som fienden.

Det har varit nio fantastiska månader i detta spel och det har varit mig en oändlig ära att få ha stridit och krigat med sådana trevliga och härliga människor som finns i AM. Det har varit en spännande, rolig och intensiv resa. Men här tar det tyvärr slut för min egen del och för AM's del.

Jag började spela detta spel för att jag helt enkelt ville döda lite tid på jobbet. Men som ni alla vet så växer ju detta spel. Det växer i tid, det växer i uppmärksamhet och till slut växer det under skinnet på en. Jag kan tänka mig att många som har spelat detta spel - under en eller flera gånger - har upplevt att de hatat spelet lika mycket som de älskar det.

Det som jag hatar mest med detta spel är att det ibland kan påverka en så mycket och att det tar så hiskeligt mycket tid ifrån en. Men det jag älskar mest med TW är samhörigheten och gemenskapen som man får genom sin stam. Och det är ju just stammarna som gör att man fortsätter spela detta spel. Det är solidariteten man kämpar för, det är samhörigheten som gör att man fortsätter spela och det är gemenskapen som gör det hela värt.

Men här tar resan slut för oss axianer. Vi har mött vår överman i AAoD och vi lyfter av hatten med glädje till er. Det är ingen slump att ni dominerar denna värld och det är ingen slump att ni har krossat stammar efter stammar. Black Sparkz, ledaren för AAoD, har gjort ett kanonjobb i både organisationsarbetet såväl som det diplomatiska. Jag känner enbart beundran för det du har gjort och det du har åstadkommit. Den här världen är din att erövra.

Jag vill också be om ursäkt - å hela stammens vägnar - ifall någon där ute någonsin blev förolämpad, illa behandlad eller mådde dåligt på grund av oss. Det är mitt fel för att jag inte agerade tidigare och jag tar på mig all ansvar för allt dåligt som har hänt. Jag vill också passa på att be om ursäkt till RF för eventuella dåligt genomtänkta uttalanden från vår sida. Men jag vill också tacka er för ett härligt och intensivt krig. Ni var värdiga motståndare och ni gjorde jäkligt bra motstånd. Ni har all min respekt och beundran.

Om blott två dagar så kommer samtliga i Axis Mundi att säga upp sina konton och göra alla sina byar till barbarer. Och ja, jag är väl medveten om det ironiska att vi - en stam som är kända för barbaradlande - nu även slutar som barbarer. :)

Jag önskar er alla där ute, fränder såväl som fienden, all lycka i världen. Det har varit en härlig resa. Men som vi alla vet så har ju allt gott ett slut.

Tack för mig. Och tack för oss.

Anduran, ledare och grundare för Axis Mundi
 

DeletedUser

Guest
Detta var ju.. emm märkligt. Nog första gången jag sett något liknande.. Ja... mållös :confused:
 

DeletedUser

Guest
Vart faktiskt lite förvånad nu :eek:
Hade egentligen tänkt lägga upp lite roliga meddelanden där någon som jag hade tänkt nämna vid namn skrev något liknande "Snart är kommer det bli krig mellan oss och AAoD, det kommer vi vinna, och det vet dem" som jag tyckte var lite kul ;) Ska dock inte nämna vem detta var efter ett sådant värdigt uttågande, ska bli intressant och se om det är någon som inte tar bort sitt konto:awsm:

Vill också tillägga att jag ber om förlåtelse för alla jag förolämpad eller på något sätt lidit av något av mina uttalande, jag älskar er alla i AM egentligen, var bara roligt att reta upp er :D <3 =)

Lite taskigt av er dock att tvinga oss att bli de nya barbaradlarna om vi ska rensa upp efter er:D
 

DeletedUser

Guest
Godkväll,

Vill först och främst tacka för dina tankar om mig. Du ska själv veta om att jag alltid sett dig som en bra ledare och du har gjort ett väl utfört arbete här i v10.

Vi i AAoD tackar för det motstånd ni bjöd upp med. Det var en kort men intressant "dans". Ni lyckades däremot ta oss på sängen... men det är med det här uttalandet. Jag hade personligen räknat med ett längre krig men respekterar ert beslut med att lägga ner. IRL går absolut före ett spel över nätet.

Att kriga i underläge som ni var i redan från början när vi gick på er är absolut något som tär på krafterna. Och det blir som du säger för jobbigt och tar för mycket tid på sitt IRL. Det finns viktigare saker än att sitta framför datorn dag ut och dag in och snipa adlar.
Får än en gång tacka för kriget ! Det var roligt så länge det varade.

Som vi säger i värmland
- Ha de så gött !

Hälsningar
- Black Sparkz, Ledare, Diplomat, AAoD
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha... jag som hade tänkt mig ett långt roligt krig :( suck..

tack för att jag fick skicka attacker mot er allafall (mina rens han aldrig landa) /cry


ha det gött :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tackar för detta krig, även om det bara vart klickandet för min del så är jag nöjd över erat motstånd med att deffa fronten, respekterar att ni säger upp era konton, men tills dem är borta lär ni ha det jobbigt ;)
 

DeletedUser

Guest
Tackar även jag för gott motstånd fastän det är samma för mig att min off aldrig hann fram.
Önskar er alla lycka till på framtida världar.
Kanske möts vi igen vem vet vad som händer då :)

Synd att hela min offensivoperation jag var så stolt över nu inte gör någon nytta :mad:
 

Zeb Straider

New Member
Reaktionspoäng
0
Det mesta har sagts. Vill bara tillägga:
- Vi har haft ett antal veckor av krig mellan AM och oss i -=RF=-. Nu känns det en aning trist om det tar slut på detta sätt. Men jag respekterar ert beslut och vill därför bara önska er lycka till på andra världar.

mvh
diplomat för -=RF=-.
Zeb Straider
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vill Gratulera AAoD till segern i v10.

Vill även gratulera RF till segern över vårt krig.

Jag har aldrig stridigt med en bättre stam än AM, Varit ett sant nöje och lira med er.

Rofflaren, din offensiv kanske inte gjorde jobbet, utan ni fick oss och bränna ut oss lite för snabbt. Ska följa världen tills slutet är kommet. Ska bli en livlig debatt om fortsatta krig osv. Kommer bli väldigt intressant och få se sparkz plan för världen ;)

Over n out

//Henrik aka Oskarn
 

DeletedUser

Guest
Då är det alltså bara att bomba sönder era byar nu då mycket skitsom måste bort där uppe
 
Topp