Egna kartor

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Bra jobb Lemonlime! Har bara sett några få snyggare kartor, men de blir ju bättre när adeln har etablerat sig lite. :)
 

DeletedUser

Guest
Gött ^^ Men då förväntas att du visar lite bättre stammar ;) :p

Eftersom du tjatar:

mupi.jpg
 

DeletedUser

Guest
Som de föregående talarna, mycket stilrena och snygga kartor, bravo! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tar härmed tillfället i akt och bjuder på lördagsprognosen!

Hela landet kommer få en värmebölja vilket medför att iskall jäger kommer att dominera till största delen.
I skåne däremot bjuds det på Funlight (den utan socker) för stora som små!
Det kan även finnas inslag av dunkar med genomskinligt innehåll i norra delarna utav norrland och lappland.

289h3c0.jpg


Håll till godo, och ha en fortsatt fin lördag! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Älskar gammle Jacks karta men vill ha ÖL på Gotland och i Stockholm gärna med en kanin bredvid, tror du att alkoholleksraporterna kan ge oss nått sånt i de östra delarna av Sverige i framtiden?
 

DeletedUser

Guest
Älskar gammle Jacks karta men vill ha ÖL på Gotland och i Stockholm gärna med en kanin bredvid, tror du att alkoholleksraporterna kan ge oss nått sånt i de östra delarna av Sverige i framtiden?

Jag kan inte göra mer än att försöka förutspå framtidens väder..

Ska se om det kanske blir bättre väder för dig på söndag då det är fotbolls-vm .. för vid fotboll har pilsner en ovanligt hög procent att hoppa fram ur kylen har jag märkt ;)
 

DeletedUser

Guest
Där hade vi helgens RL-prognos, ja. Har vi en för V12 också ?
 

DeletedUser

Guest
Det kan nog komma nån gång. Har haft fullt upp med annat bara. Jävla lc som ska iväg på farmning hela tiden...
 
Topp