Rykten på V12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktas att R.R blev just av med en by som numera är en hållplats åt TTT ägor
 

DeletedUser

Guest
TTT dementerar Återigen ditt rykte dead !

TTT hade inga planer/förberedelser på krig vid den tidpunkten

Så de rykas att du haft fel 2 ggr nu , om samma sak :p
 

DeletedUser

Guest
de ryktas att den lilla åsnan växlade in på fel spår å körde sina 5000 yxor å 4 adel in i en R.R mur i går kväll
 

DeletedUser

Guest
som F ö inte är ett rykte - mer fakta :D

... att ni som sett rapporten kan ju lära er hur en off by bör se ut :p

Edit:
är nån mer sugen så PM:a ingame så får ni rapporten :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att ATH börjar få slut på trupper
Ryktas om att flyktingar från ATH går till MUM.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja vad skulle du annars ha svarat ?

"Krigs-gud: Ja det stämmer, jag har inte mycket trupper kvar nu..."
Ne skulle inte tro det :)

Ryktas att vissa kommer ifrån R.R och vill spionera åt mig :eek: Vad svarar man på detta ?
 

DeletedUser

Guest
ryktas att krigsgud flyttar på sig när räls ska läggas iställe för att försvara sin mark? :eek:


tuff tuff
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Sacker en riktigt dålig spelare som inte kan adla en adla en by, och har dessutom fölorat två hela off byar och en adel. Otroligt dåligt, tycker jag. Vidare sägs det att Fireplayer är en spelare som slickar sackers fötter och följer sacker till toa för o torka rent efter sacker. Scary...

Ett nytt rykte som nått mina ögon och öron säger att det är så att JabbaW lider av Hybris och att flera av deras spelare har fallit för Hybrisen som fått sitt grepp om stammens medlemmar som nu börjar snacka om att de är störst och bäst även starkast på världen.

Detta är inget jag dillar om utan sett för egna ögon och hört med egna öron =) vidare utger sig spelare för att vara ledare i stammen som inte har befogenheter för det. HYBRIS sjukan har slagit till, nu dröjer det inte länge innan JabbaW är ett minne blott på denna världen.

Ett annat rykte som nått mina öron är att YAWN nu planerar en stor offensiv mot JabbaW trots Rådande IAP och JabbW med sitt Hybris tillstånd bör nog genast se över sin diplomati lite noggrannare för det dröjer inte länge nu innan det händer något på kontinenten där jabbaW med sitt hybris folk går in i ett krig.

:p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp