Rykten på värld 10...

DeletedUser

Guest
Ryktas om att du lyssnade på Luxxen? ^^

Ohja, vem flyttar inte deff över halva världen på 5 timmar? :p

Och ang. "kvarnen". Vissa rykten är till för att ha roligt (Dessa stämmer inte) och ha något att skratta åt. Vissa rykten är till för att förvilla (Dessa stämmer inte). Medans vissa är till för att sprida sanningen på forumet (Dessa stämmer). Vilka rykten som är vilka - Är inte detta själva poängen med just "rykten"? Dock har jag bevis på att Fa-Cbc planerar mot AAoD (Varför skulle de annars vilja ha fred med oss och "Ev. knyta fredliga band"), och att Fa-Cbc kommer attackera AAoD först om de får med sig AM är väl en självklarhet? det är ju själva tanken med att attackera först, att man har övertaget...
 

DeletedUser

Guest
Ohja, vem flyttar inte deff över halva världen på 5 timmar? :p

Och ang. "kvarnen". Vissa rykten är till för att ha roligt (Dessa stämmer inte) och ha något att skratta åt. Vissa rykten är till för att förvilla (Dessa stämmer inte). Medans vissa är till för att sprida sanningen på forumet (Dessa stämmer). Vilka rykten som är vilka - Är inte detta själva poängen med just "rykten"? Dock har jag bevis på att Fa-Cbc planerar mot AAoD (Varför skulle de annars vilja ha fred med oss och "Ev. knyta fredliga band"), och att Fa-Cbc kommer attackera AAoD först om de får med sig AM är väl en självklarhet? det är ju själva tanken med att attackera först, att man har övertaget...

well, folk har problem att förstå vad rykten är och att detta är angående spelet folk skriver "ryktas att jag ska supa i helgen" lr dylikt, sådant är värdelöst...

håller absolut med dig vilket man nog kan se i början av denna tråd vad en ryktes tråd är till för...


till övriga:
just ryktes tråden på v7 är riktigt fin mall..

dom skapar "rykten" om någon/något för att skapa förvirring, vad är sant och inte sant, ett väl skrivet rykte i denna tråd, tex "ryktas att AAoD kommer attackeras på sin öst front" därav kanske AAoD tänker "vi ber WFE om deff" WFE skickar sin deff och kriget hamnar på WFE ist och dom står oskyddade..

att använda ryktes tråden på korrekt sätt kan få även en stabil stam att börja fundera på vad som är korrekt eller inte... återigen till exemplet jag drog innan, om nu AAoD inte tror på detta rykte eller inte stärker sin grund där, så kan dom förlora på det iom ryktet kanske var sant, att AAoD's öst front ska attackeras...

taktik handlar inte om bara första striken, utan det handlar också om att manipulera fienden (på ett hedersamt sätt, inte kasta skit, kallar folk saker lr dylikt) att få fienden gå i en fälla med sina trupper så att man skapar en öppning i ett försvar, lr lura fienden till att anfalla en front sida där försvaret är oigenomtränglig.. osv osv osv... spelet blir även mkt roligare då...

hoppas alla fattar vad en ryktes tråd är nu och inte fortsätter att skriva massa jävla gojja som ingen bryr sig om..
 

DeletedUser

Guest
För första gången måste jag erkänna att jag håller med dig i det du säger Nature! ;)
 

DeletedUser

Guest
well, folk har problem att förstå vad rykten är och att detta är angående spelet folk skriver "ryktas att jag ska supa i helgen" lr dylikt, sådant är värdelöst...

håller absolut med dig vilket man nog kan se i början av denna tråd vad en ryktes tråd är till för...


till övriga:
just ryktes tråden på v7 är riktigt fin mall..

dom skapar "rykten" om någon/något för att skapa förvirring, vad är sant och inte sant, ett väl skrivet rykte i denna tråd, tex "ryktas att AAoD kommer attackeras på sin öst front" därav kanske AAoD tänker "vi ber WFE om deff" WFE skickar sin deff och kriget hamnar på WFE ist och dom står oskyddade..

att använda ryktes tråden på korrekt sätt kan få även en stabil stam att börja fundera på vad som är korrekt eller inte... återigen till exemplet jag drog innan, om nu AAoD inte tror på detta rykte eller inte stärker sin grund där, så kan dom förlora på det iom ryktet kanske var sant, att AAoD's öst front ska attackeras...

taktik handlar inte om bara första striken, utan det handlar också om att manipulera fienden (på ett hedersamt sätt, inte kasta skit, kallar folk saker lr dylikt) att få fienden gå i en fälla med sina trupper så att man skapar en öppning i ett försvar, lr lura fienden till att anfalla en front sida där försvaret är oigenomtränglig.. osv osv osv... spelet blir även mkt roligare då...

hoppas alla fattar vad en ryktes tråd är nu och inte fortsätter att skriva massa jävla gojja som ingen bryr sig om..



ryktas att jag aldrig Skulle vetat vem du var om någon frågade vad tror du om natur eller något annat, Men nu hyser jag respekt till dig.
väntar bara otåligt efter dina visa kommentarer!XD
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Nature visat en klok sida för en gångs skull.

Ryktas att Fa-CbC ledningen går bakom ryggen på varandra.:confused:
 

DeletedUser

Guest
ryktas att tjockis gås har väldigt mycke adlingsa alternativ men har svårt att välja vad han ska adla :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det florerar felaktig information kors och tvärs över kontinenterna.
Ryktas vidare att v10 bör förbereda sig på något som kommer placera vissa på "Backstabbers Hall of Fame".
Ryktas även om att det ligger sanning i att högmod går före fall.
Kan även dela med mig av rykten om att många spelare kliver omkring i för stora skor, kanske finns en anledning till att de själva inte spelat sig till top 20?
Vidare vill jag göra ryktet känt att avsaknaden av vältaliga skribenter gör denna tråd helt ointressant
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att WFE's östra front kommer bli hårt drabbad i ett kommande krig...

att Falc-CbC annonserar att ett krig mot AAoD är falskt stämmer

WFE kommer få hökar emot sig inom en tid..
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att AAoD kommer få flera attacker från många håll ifall vi behöver göra det här på det svåra sättet :awsm:

Ryktas dock att jag hoppas att det kan vänta till efter sommaren, just nu finns det nog inte så mycket folk på någon av sidorna som har lust att sitta inne och snipa adels hela sommar dagarna :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att AAoD kommer få flera attacker från många håll ifall vi behöver göra det här på det svåra sättet :awsm:

Ryktas dock att jag hoppas att det kan vänta till efter sommaren, just nu finns det nog inte så mycket folk på någon av sidorna som har lust att sitta inne och snipa adels hela sommar dagarna :p

kom med bättre rykten seriöst! hänvisar till det jag skrev i några poster sedan så kanske du lär dig något hur man levererar ett bra rykte, just nu skriver du bara rubbish som är helt ointressant... kan du inte leverera något bra rykte, ge då fan i att skriva i denna tråd...

från och med nu hoppas jag folk tänker innan dom skriver, vad kan vara intressant för andra, vad kan gynna min stam/mates

att skriva "ryktas dock att jag" för det första skapar man inte ett rykte om sig själv, om man gör så är det rent av löjligt och sådant gjorde man på lågstadiet, och har man en hjärna som baseras på lågstadiet, då är det lika bra att inte skriva överhuvudtaget.. sedan är det helt ointressant vad du hoppas på och inte hoppas på...


kom igen folk ffs, tänk lite innan ni skriver... försök hålla denna tråd igång med riktiga rykten och inte något jävla skit, blir mkt roligare då och tråden blir mer intressant att läsa...
 
Topp