Billigare adlar

vill ni ha billigare adlar i V4 ?

  • JA, Ge oss fler adlar

    Röster: 99 72,3%
  • Nej, jag vill inte kunna vinna spelet förens om 6 år

    Röster: 38 27,7%

  • Totalt antal röstare
    137

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ni har däremot andra fördelar. T.ex. så kan ni förflytta en felplacerad adelsman genom att ta död på den. Det kan man inte på v4. Där är den fast i byn den tränades i. Jag betalar gärna en extra summa för att rekrytera en adelsman om jag hade kunnat få chansen att flytta alla felplacerade adelsmän till fronten.

Vet inte riktigt hur det är med mynt, men ni behåller väl alla mynt? Om det är så borde det vara vara betydligt billigare för er om ni förlorar en adelsman man t.ex. glömt ducka med, eller som förlorades när man var offline, dvs som står i byn som försvarare. Då kan ni bara rekrytera om den för den extra lilla kostnaden? Det är kanske likadant om ni råkar dubbeladla? Har ingen aning om det är så, aldrig spelat på myntvärldar tillräckligt länge för att kunna se sådant, men de man sett prata på skype har sagt att man får behålla mynten och eftersom att det är så när man kan förlytta adelsmannen så borde det vara likadant på detta hållet. Bryr mig egentligen inte heller om var det är billigare med adelsmännen. Det enda jag vill är att få billigare adelsmän till v4!

Visseligen har vi så att man kan placera om adeln genom att döda den. Dock kommer då ju det där eviga priset på 40,40,50k som man ska betala. Här på v4 så kan man ju placera om adelen genom att döda den i ett anfall och sedan utbilda den för 1 lagring.

Samt att man får dubbelt så mycket ress/h här på v4 :)
 
Topp