Ecalos 30%!

DeletedUser

Guest
Världen borde stängas? :) Inget hot kvar

EHV och THX finns kvar.
Kanske inga hot men ändå stammar som kan göra något ifrån sig.

Hade dom inte varit fega och hoppat på ecalos när Chaos och NoD gjorde det så skulle lägget idag ha sett betydligt annorlunda ut.
 

aweponken

Member
Reaktionspoäng
0
EHV och THX finns kvar.
Kanske inga hot men ändå stammar som kan göra något ifrån sig.

Hade dom inte varit fega och hoppat på ecalos när Chaos och NoD gjorde det så skulle lägget idag ha sett betydligt annorlunda ut.

Ja, eller så spelar man smart och mergar med Ecalos!

Lols, på att du serri tror att vi hade klarat det... Men visst EHV, vi rockar :D

Ni klarade det ju iaf inte :p
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
EHV och THX finns kvar.
Kanske inga hot men ändå stammar som kan göra något ifrån sig.

Hade dom inte varit fega och hoppat på ecalos när Chaos och NoD gjorde det så skulle lägget idag ha sett betydligt annorlunda ut.

haha nej, det tror jag inte. Vi skulle ha ledningen ändå! :)
 

DeletedUser

Guest
Vilket skämt THX är. Bara deras beskrivning "Stammens målsättning är att surfa omkring i efterdyningarna av alla krig och bara chilla." säger ju sig självt.

Att den enda spelare som försökte göra motstånd (MickeDoris - Gammal ÖL) blev barbar efter några dagar efter krigsutbrottet mot dem, gjorde ju att vi inte fick något motstånd.

EHV är väl antagligen den enda stam som hade kunnat göra något. Dock är ju hälften därifrån från Viken och ~5~, och vi dem låg vi i krig mot under en lång period. Så tror inte att det skulle gjort så mycket skillnad. Har dessutom för mig att EHV inte ens fanns när vi gick i krig mot Chaos/NoD/DB utan att det då var EMMA (allierade sen länge) och Viken (som vi låg i krig mot).

EMMA och Viken gjorde det enda de kunde göra för att få vara med om en seger på v4. Gå ihop med Ecalos och hoppas på en merge! :p
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat så trodde NoD aldrig ens på seger :p

Alla visste att det var ett självmordsuppdrag man gick in på
 

DeletedUser

Guest
Efter vad jag har hört så borde väl inte du vara så lycklig.
Du var väl ledare i chaos innan du gav upp ?

Du kanske missade en liten detalj i hans signatur:
98239.png
som avslöjar varför han e så glad NU jämfört med då :D :awsm: :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att vi måste lära mer eller mindre alla att lära sig läsa i forumet spook. :p
 

DeletedUser

Guest
1. a: Ecalos(Värld 4) 30,02 %
2:a [ECB](Värld 6) 23,82%
3:a Solace(Värld 2) 17,05%
4:a DH(Värld 1) 14,08%
5:a nWCW-K (Värld 3) 12,71%
6:a [rs](Värld 5) 10,32%
7:a ID(Värld 8) 7,40%
8:a Wombat(Värld 7) 3,81%

Kan du göra en ny lista tro :)
skulle vara kul :)
 
Topp