Intervjuobjekt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Finns det några v5/ex v5 spelare som ni vill ha intervjuade så bara säg till =)
 

DeletedUser

Guest
Minja.. hon höll uppe stora delar av T*ON under ett långt tag, mkt shyst spelare och en bra ledare.

(räcker de.. ?)

fixat med minja nu, håller också på med gotte.

Har skickat ett PM till mrrisling och frågat hur jag ska lägga upp intervjuerna men har inte fått något svar. Hoppas jag kan få ett här i tråden kanske istället?
 
Reaktionspoäng
0
fixat med minja nu, håller också på med gotte.

Har skickat ett PM till mrrisling och frågat hur jag ska lägga upp intervjuerna men har inte fått något svar. Hoppas jag kan få ett här i tråden kanske istället?

du bara skickar den i interjuv delen i en egen tråd. sen anmäler du ett inlägg så en admin låser och du gör en diskusions tråd om du vill ha mer info skicka ett pm till mig
 

DeletedUser

Guest
Hörrö, profeten. Har du blivit nykterist på senare dar eller?
 

DeletedUser

Guest
Jag nominerar Totte går på potta då ni vill ha en anledning (varför vet jag inte). En av .se bästa spelare, ledare. Ser egentligen ingen som kan ta honom

Men han har massa smaskigt att berätta bland annat om Domdom starten. Då han var en av ledarna som drog igång detta. Så faila inte med denna nu som ni gjorde med Pottas intervju! :)
 
Reaktionspoäng
0
Jag nominerar Totte går på potta då ni vill ha en anledning (varför vet jag inte). En av .se bästa spelare, ledare. Ser egentligen ingen som kan ta honom

Men han har massa smaskigt att berätta bland annat om Domdom starten. Då han var en av ledarna som drog igång detta. Så faila inte med denna nu som ni gjorde med Pottas intervju! :)

hans nick?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp