Billigare adlar

vill ni ha billigare adlar i V4 ?

  • JA, Ge oss fler adlar

    Röster: 99 72,3%
  • Nej, jag vill inte kunna vinna spelet förens om 6 år

    Röster: 38 27,7%

  • Totalt antal röstare
    137

DeletedUser

Guest
men får vi billigare adlar så kan ecalos befria er snabbare ju
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Hahaha joo det förstås;)

Fast har Kö på mitt konto nu:p

så vet inte riktigt hur det går:eek:
 

DeletedUser

Guest
skulle inte sitta helt fel med en kommentar av gaffel angående resultatet på omröstningen :)
 

DeletedUser

Guest
tror inte de bryr sej ändå !

en stängd värld = förlorade stålar !
 

DeletedUser

Guest
Ni har nog rätt, Herr Gaffel verkar nog inte intresserad att kommentera eller ens läsa våra åsikter eller ännu mindre att försöka göra nåt åt det fast majoriteten som spelar vill ha en ändring
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Ni har nog rätt, Herr Gaffel verkar nog inte intresserad att kommentera eller ens läsa våra åsikter eller ännu mindre att försöka göra nåt åt det fast majoriteten som spelar vill ha en ändring

Majoriteten av de som läser externa och har röstat - det innebär inte att majoriteten av V4 vill ha det!

Även om jag är för det =)
 

DeletedUser

Guest
Lugn i gatan! En omröstning kommer att komma för samtliga världar.
Värld 1 har precis fått chansen, alltså kommer det att ta ett tag tills omröstningen når värld 4.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Lugn i gatan! En omröstning kommer att komma för samtliga världar.
Värld 1 har precis fått chansen, alltså kommer det att ta ett tag tills omröstningen når värld 4.

Och detta kan du med säkerhet säga? Personligen tror jag inte att det kommer till samtliga världar, bara de som verkligen eftersträvar det.
 

DeletedUser

Guest
Gaffel skrev det i en supportbegäran.
Om ni nu vill tro på honom eller ej är ju upp till er.
 

DeletedUser

Guest
"Hej "xxxxx"

Vi kommer göra omröstning för varje respektive värld. Just nu pågår värld 1 så därför kommer det att dröja innan det kommer till värld 5.

Med Vänliga Hälsningar
Patrik "Gaffel" Persson
Community Manager
Tribal Wars Sweden"

Detta behöver ni såklart ej tro på. Men jag förstår inte varför jag skulle hitta på något sådant överhuvudtaget.
 

DeletedUser

Guest
inget konkret svar där inte, bara lite svammel enl min mening.
vill ha liiite mera preciserad tid !!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas att omröstningen kommer snart.

Världen är minst lika död som forumet.
 

DeletedUser

Guest
Omröstningen kommer, om ni läser andra delar på forumet så är omröstning på gång på v2 snart!

Även om en omröstning kommer så vill vi att det ska ske nu. Vi vill inte behöva sitta och vänta på att få rösta om vi ska ha eller inte ha billigare adelsmän, något som säkert kommer att ta lång tid att tillämpa efter omröstningen förutsatt att resultatet av omröstningen blir ett ja.

Något jag hade tyckt vore en bättre ordning än världarnas numrering hade ju varit att man börjar med omröstningen i de världar som är mest inaktiva. Som det är nu får vi ju sitta och vänta tills v2 röstat, och sen v3 igen.

Omröstningen för v1 var den 8-15 april, och man började prata om att ha en omröstning en tid innan. Har ingen aning om v2 ens påbörjat sin omröstning än, vilket då innebär att en omröstning tagit mer än en, en och en halv månad (v1). Ska då v2 och v3 också ha omröstning så innebär det att v4 får sin i slutet av sommaren. Att sen fixa in det i världen kommer säkert att ta en viss tid... Så när vi väl får det är jag rädd att jag antagligen redan lagt..
 
Topp