ÄLG vs. BooYaa

DeletedUser

Guest
Jag är inte speciellt insatt, och håller ingen direkt koll på diplomatin här, men såg att det var rätt mycket tjafs i ryktestråden. Så jag gick in på stats för att se hur det såg ut, och detta är vad jag hittade:

Side 1:
Tribes: BringT
Players:

Side 2:
Tribes: BooYaa
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 2
Skillnad: 5

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38,511
Sida 2: 10,047
Skillnad: 28,464

chart


Det är inget stort eller definitivt, och skulle ju kunna vara precis ingenting. Men det kan ju också vara småtjafs före det stora bryter ut? Det börjar ju bli dags för ett krig här på v11. Det "intressanta" är att samtliga adling har skett inom dessa 48h.
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Ser snarare ut såhär hittils. Observera att retakes räknas som en erövring.

Side 1:
Tribes: BringT Älg
Players:

Side 2:
Tribes: BooYaa
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 45
Skillnad: 24

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 112,016
Sida 2: 212,833
Skillnad: 100,817

chart
 

DeletedUser

Guest
Eftersom vi startade krig mot ÄLG & BringT därefter gick på oss för att försvara sina allierade, tro fan att ÄLG då skall vara med i statistiken.
Vi krigar emot båda, det lilla BringT åstadkommer i norr, tar vi ut med ränta i söder på stackars ÄLG. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Första gången man hör att det verkligen är krig, mycket trevligt =)
 

DeletedUser

Guest
Va? Är det krig? Det är väl bara ett rykte.... :eek:

Eftersom vi startade krig mot ÄLG & BringT därefter gick på oss för att försvara sina allierade, tro fan att ÄLG då skall vara med i statistiken.
Vi krigar emot båda, det lilla BringT åstadkommer i norr, tar vi ut med ränta i söder på stackars ÄLG. :rolleyes:

Kör på nu, vill se lite förändringar vid 7-tiden imorgonbitti =)
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Räkna inte med några häftiga stats.
Deras front är inte stor alls.
Men att Bringt spelarna är de mest lojala och pålitliga spelarna på .se har iaf jag fått bevisat för mig.
Ännu en gång.
 

DeletedUser

Guest
Räkna inte med några häftiga stats.
Deras front är inte stor alls.
Men att Bringt spelarna är de mest lojala och pålitliga spelarna på .se har iaf jag fått bevisat för mig.
Ännu en gång.

De har absolut inte backstabbat någon eller absoluut inte heller kört "fulspel" för att enkelt krossa CF :rolleyes:
 
Topp