Billigare adlar på v11!

Halva myntpriser på v11?

  • Ja!!!!!!!

    Röster: 123 59,7%
  • Nah..

    Röster: 83 40,3%

  • Totalt antal röstare
    206
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tänkte att eftersom alla andra tjatar om det så vill jag också göra det. Halvera mynten på v11 för helvete, går inte att kriga i detta tempot!
 

DeletedUser

Guest
Vet inte priserna då jag inte har akademi men billiga mynt e nice!
 

DeletedUser

Guest
me billiga adels kan ju vilken tomte som helst få ett tåg snabbt som tusan ju.
 

DeletedUser

Guest
Myntpriserna är bra, däremot skulle själva adelsmännen va billigare
 

DeletedUser

Guest
håller med vernond och dirty..

ju billigare mynt ju fler kan få tågen och de krävs mindre kraft att skapa dem så känns tråkigt..
isf bättre att minska konstnad för adeln med kanske 10-15k men inte mer än så länge, om 6-7 månader kan vi halvera mynten :)
 

DeletedUser

Guest
Känns lite som att alla världar helt plötsligt vill ha billigare adlar :p Nästa värld kanske kan ha billiga adlar, men det känns fel att ändra i redan pågående världar. Sen är ju priset lite av vitsen, att man blir rädd om adlarna. Billiga adlar gör ju att man kastar iväg dom lite hur som och då förlorarar man en del av det strategiska tänkandet, och det är väl det som är lite av spänningen? :rolleyes:
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det här är en korkad diskussion så tidigt i spelet. Alla jäklar klagade på att V8 var för "lätt" för att adels var så billiga. Dock förstår jag när en adels börjar kosta 350mynt och världen står i princip still pga detta att man vill sänka priset.
 

DeletedUser

Guest
jag fattade , men jag tyckte inte att det var tillräckligt kul för att köra "haha (10tecken)" :awsm:
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Usch nej, inte billigare adlar, blir bara jobbigt om alla får så många byar hur snabbt som helst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp