D-P Lurar Döden !

DeletedUser

Guest
Fail att du hänger ut han i forumet miss perfect! :rolleyes:

Har tänkt efter lite och kommit fram till att det har varit helg, så kan tänka mig att han hade en skön helg med en hel del öl och whiskey inblandat! så denna attacken är med andra ord helt fullständigt normal om det är så som jag tror :p
 
Reaktionspoäng
14
Har tänkt efter lite och kommit fram till att det har varit helg, så kan tänka mig att han hade en skön helg med en hel del öl och whiskey inblandat! så denna attacken är med andra ord helt fullständigt normal om det är så som jag tror :p

Annars så är det inte speciellt svårt att leka med siffrorna, så såna där rapporter visar ju ingenting
 

DeletedUser

Guest
han kanske ville köra en ren deff by och skickar bort all offtrupper i den byn? ^^
 

DeletedUser

Guest
Var inte du med i Mori ett tag " arvid " ?

I alla fall. Du verkar vara rätt kaxig av dig skulle vilja se mer spel av dig din typ!

Soz för OT
 

DeletedUser

Guest
Var inte du med i Mori ett tag " arvid " ?

I alla fall. Du verkar vara rätt kaxig av dig skulle vilja se mer spel av dig din typ!

Soz för OT

Jo jag var med i MORI :) Det var mer menat som ett skämt inte något kaxigt uttalande :) Har dock sett rapporter på byar som är rensade, och då menar jag inte några... Men det var mer ett skämt ;)
 

DeletedUser

Guest
varför inte :( vet inte annars hur jag ska kunna få den infon jue :D
 

DeletedUser

Guest
Hire- Bunny-Mori- D-P ... Känns som om NÅGON har onda tankar?

Hmm... Vet inte varför allt helt plötsligt började handla om mig?

HIRE var min stam fram tills denne löstes upp... Samma folk fast några mindre blev sedan Bunny. Så vi bytte bara namn... Att jag gick till MORI var en chans att kommer upp i rankingen för stammarna. Jag trivdes bra men kände efter några veckor att jag ville gå tillbaka till några från den forna HIREtiden. Ledare och några andra spelade då i Sexy, och jag gick dit då jag ville spela med dessa och även köra ett visst annat krig som jag visste att de skulle göra (ps du gömde Sexy). Att jag sedan följde med de andra i Sexy över till D-P var för att jag helt enkelt vill spela med dessa och vi var redan delaktiga i kriget åt det hållet och hade bra relation med D-P att när vi skulle ansöka om diplomati så fick vi chansen att hoppa på tåget ist...

Men visst förvräng det och säg att jag gick från MORI till D-P på ett kallblodigt sätt. Jag lämnade MORI innan kriget med D-P... vet flera som kan intyga detta. Tycker det är också synd att det ska börja bli diskussioner om enskilda spelare och uthängningar. Att du nu inte kunde förstå ironin i det inlägget jag skrev förut ber jag om ursäkt för. Men varför fortsätta när du väl fått förklaringen om att det var ironi inget annat.
 

DeletedUser

Guest
25qdn5k.jpg


Godkväll MORI(REI) och ni andra!

För att ni som inte lirar v10 men läser här ändå ska förstå vad det handlar om så har stammen MORI blivit upplöst.
Vi i D-P vill tacka MORI för det motstånd de bjöd upp med.

MORI fick redan i början stora problem i sitt egna led och har haft fortsatta problem med att hålla sina medlemmar aktiva. När vi från D-P's östra sida drog igång våra attacker såg vi redan på en gång att MORI skulle falla. Vi adlade på som den maskin vi är.

Nu när MORI har blivit upplöst har en ny stam bildats där vi kan återfinna spelare som LK-Warrior & VATOSLOCOS mm. De aktiva spelarna som fortfarande vill stanna kvar från MORI kommer att vara i den stammen. Stammen har namnet REI. Vi kommer att fortsätta vårt krig mot MORI medlemmarna. Även om ni står utan stam eller återfinns i REI.

Hälsar den nya stamledaren välkommen från REI, VATOSLOCOS!
Du återfinner mig och mina kamrater på slagfältet. Väl mött!

Nu riktas även D-P's ögon i öst mot ett annat mål. Det är "nötterna" *fniss* NBnP. Det är nu vi kommer att köra ner mot er som en plog som forslar undan snön som ligger i vägen.

MORI's forna spelare är den snön. De ska käkas upp bit för bit ändå tills vi står öga mot öga med NBnP. När vi är där ska de få se på hur öst fronten från D-P. Den fronten som körde över MORI. Hur vi lirar och vad de finns för spelare i D-P. Jag saluterar MORI's aktion i det här kriget.

Let's move on to the next target!
Sir Yes Sir!

Indestructible

MvH

Black Sparkz
Ledare för D-P


There is no turning back now
You've woken up the demon in me/us!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Spooky :eek:
Vägen må bli lite mindre lättplogad nu när ni kanske lirar mot någon :D
Men tackar även jag för god kamp. Hjältarna i domdom körde ned mig till slut. The brave warriors i den tristaste stammen på v 10 ;)
Mina sympatier för D-P som en aktiv stam som vill ha kul med det här spelet har klarnat. Det finns stammar och det finns andra stammar. Kör över domdom istället tycker jag :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser faktiskt fram emot att möta motstånd i form av NBnP! :)
Du får lycka till resten av tiden som du är kvar i v10 och i nästkommande världar.

Nu tar jag lite whisky till och en öl till! Må gott!
 
Topp