Vassaste spelaren i kriget

DeletedUser

Guest
många har gjort det faktiskt.
vi kan räkna upp en hel del spelare som klickat på avsluta konto när ångvälten startat upp.

håller faktist med där



ON TOPIC:

Ecalos : Jag tycker H 2 är riktigt vass nu för tiden , plockar byar som ingenting.

Andra sidan:
Utan tvekan Mawerick, som alltid fått utstå enormt mycket men man kan inte få ner han ;-)
 

remington-67

New Member
Reaktionspoäng
0
bäst å pest

Det är väl ingen tvekan om att Hell är våldsgossen #1 i V4 och den främsta orsaken till att västkriget vanns till slut. En läskig skövlare, envis som en gammal hyena. Mawerick, lika tokig som d-fence i falling down - ska bli riktigt intressant att se när han går grå. Han kan ju inte gärna sitta och bevaka fem byar försvarade av spelare som la av för ett år sedan. Eller? Det är riktigt stört i så fall.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl ingen tvekan om att Hell är våldsgossen #1 i V4 och den främsta orsaken till att västkriget vanns till slut. En läskig skövlare, envis som en gammal hyena. Mawerick, lika tokig som d-fence i falling down - ska bli riktigt intressant att se när han går grå. Han kan ju inte gärna sitta och bevaka fem byar försvarade av spelare som la av för ett år sedan. Eller? Det är riktigt stört i så fall.


Vad tog det er , 5-6 spelare som var bra mycket större att få ner Mawerick??
Enligt mig så är han v4:s bästa deffare jag sett, kanske också en av de bästa i .se
 

DeletedUser

Guest
skulle alla krig gå ut på att spela pvp (player vs player) skulle ju allt ta en himla tid, eller hur ?
så givetvis hjälps en stam åt att plocka ner en spelare, inget konstigt me de egentligen.

så funkar väl alla stammar eller ??
 

DeletedUser

Guest
Vad tog det er , 5-6 spelare som var bra mycket större att få ner Mawerick??
Enligt mig så är han v4:s bästa deffare jag sett, kanske också en av de bästa i .se


Då har du inte mött TOOL va ??

Hade han inte slutat så vågar jag påstå att han varit nr 1 på OBD listan, vilket han oxå var under en lååååång tid, tills han slutade !
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För det var ju bara hans eget deff i byarna också? ;)

Deffet han fick från andra tillsammans med moralen man har mot killen gör honom INTE till .se's bästa deffare. Tool var en spelare som var sjuukt mycket bättre på att använda sitt deff. Aldrig träffat på en annan spelare som ens är i närheten av hans defensiva kvaliteter.
 

DeletedUser

Guest
Deffet han fick från andra tillsammans med moralen man har mot killen gör honom INTE till .se's bästa deffare. Tool var en spelare som var sjuukt mycket bättre på att använda sitt deff. Aldrig träffat på en annan spelare som ens är i närheten av hans defensiva kvaliteter.


Din åsikt , men du måste erkänna att Mawe är bra.:D
 

DeletedUser

Guest
Squealer är också vass nu för tiden !


Squealer vs DB

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 4
Skillnad: 23
 

DeletedUser

Guest
Din åsikt , men du måste erkänna att Mawe är bra.:D

Det lilla jag såg av honom när jag tog lite byar var inte bra. Men visst, jag kan erkänna att han är bland de bästa i Chaos/DB/NoD/THX/alla andra stammar ni är och har varit. Det säger däremot inte så mycket :p
 
Topp