vilka kommer dominera V4?

DeletedUser

Guest
Jag tror oxå att VVV kommer att fortsätta att vara en topp 5 stam så länge servern varar. Deras läge är kanon och deras spelare verkar vara grymma. Dessutom har man bara hört bra saker om Lalandia, tom ifrån de som inte gillar honom :=)

knappast ;)
 

DeletedUser

Guest
Det kommer ngn ASG åt om ngt år vettu =)

Förstår inte hur? Ecalos splittras aldrig. Det finns inga fiender som kan utmana oss tillräckligt för att kunna ta över taktpinnen, endast försena vår vinst. It is inevitable.
 

DeletedUser

Guest
Hahaaa vänta bara.. xD det händer saker nu. Du kommer få se ;)

Vad händer då? Vilka ska "försöka" ta dö på Ecalos? :eek:

_________________________
kd1myo.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ozyx allt motstånd har dött för länge sedan ..

Får jag fråga dig en sak
Vem är du in game????????????????

Isf skriv till mig jag är Fixxer
 

DeletedUser

Guest
Det är just nu bara en tidsfråga (som jag ser det) innan världen stängs för nya spelare. När den väl gör det kommer ecalos att lägga i en ny växel och brutalt köra över sina fiender.

Hoppet är det sista som överger en människa och de tycks vara så för dej.....men lycka till !
 

DeletedUser

Guest
Det är just nu bara en tidsfråga (som jag ser det) innan världen stängs för nya spelare. När den väl gör det kommer ecalos att lägga i en ny växel och brutalt köra över sina fiender.

Hoppet är det sista som överger en människa och de tycks vara så för dej.....men lycka till !

hahaa märks att du inte vet vad som kommer hända!
 

DeletedUser

Guest
Det är just nu bara en tidsfråga (som jag ser det) innan världen stängs för nya spelare. När den väl gör det kommer ecalos att lägga i en ny växel och brutalt köra över sina fiender.

Hoppet är det sista som överger en människa och de tycks vara så för dej.....men lycka till !

Trevligt söder, men om ni kör över dom sista på världen kommer det sluta med att ni inte har några att kriga mot :eek: och vad ska ni göra då? upplösa stammen och kriga mot varandra och se vem som överlever? :confused:

_________________________
kd1myo.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hahaa märks att du inte vet vad som kommer hända!

Uppmärksamhet ftw!

Trevligt söder, men om ni kör över dom sista på världen kommer det sluta med att ni inte har några att kriga mot :eek: och vad ska ni göra då? upplösa stammen och kriga mot varandra och se vem som överlever? :confused:

_________________________
kd1myo.jpg

Sluta spela på v4 och börja på en ny värld? Vi har ju trots allt vunnit världen om vi slagit ut de sista som är kvar.
 

DeletedUser

Guest
Ecalos har vunnit världen ända sen NoD och Chaos dog..
 
Topp